AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Flere steder det brøt ut sykdom UMUDDELBART etter skolestart?😆 Gøy.. 4.klassingen kunne rapportere at flere av vennene var syke i går (alle så friske ut 1.skoledag på mandag), og så at hun var løs i magen. Hatt diaré hele natta… så dag tre ble første fraværsdag. Velkommen til hverdagen🤪 Anonymkode: aea06...de0 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august I følge legevakten her i byen er det mange med magevirus nå. hurra Anonymkode: 64bd0...ba5
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august åå gud, -Jeg er glad ungene er store, og flyttet ut Jeg husker da de kom hjem med lus... Anonymkode: 32fd7...1e7
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Ikke magevirus, men forkjølelse. 9.klassingen våknet tett, med sår hals og generelt ganske redusert 2. skoledag, gikk rett i seng etter skolen i går. Litt bedre i dag. Ikke fravær så langt, satser på det går over uten at det bryter ut i feber. Skal lite til før hun (og jeg) blir smittet, så er i grunn ikke så overrasket. Ikke fult 2 mnd siden sist vi hadde en runde, heldigvis får hun det stortsett lettere enn meg, så det blir ikke så høyt fravær på henne. Anonymkode: a468e...ec6
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Men man blir ikke syk så raskt fra man blir smittet.. så da må det komme fra et annet sted. Anonymkode: 509e8...9b7
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august Magevirus har vanligvis inkubasjonstid på 12-72 timer så det er fullt mulig. Er ingen 48-timers regel i skolen, (vi har ikke lov til å kreve det,) men lurt å holde dem hjemme likevel. Hilsen lærer. Anonymkode: 3afeb...f4c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå