Granneman82 Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Da var Bloggerne i gang igjen.......🤓 Den sangen fra Voe til forloveden, og generelt hele opplegget dem i mellom......tanker fra dere andre?🤔 Jeg vipper mellom suuuuper kleint og litt morsomt 🙈🙈🙈 1
bonsaijenta Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Granneman82 skrev (1 time siden): Da var Bloggerne i gang igjen.......🤓 Den sangen fra Voe til forloveden, og generelt hele opplegget dem i mellom......tanker fra dere andre?🤔 Jeg vipper mellom suuuuper kleint og litt morsomt 🙈🙈🙈 Jeg syns den var søt og herlig☺️ Emilie er grunnen til at jeg har begynt å se bloggerne igjen. Jeg vil heller se på det enn den evige krangelen mellom Fetisha og Caroline. Men, hva har skjedd med ansiktet til Øyunn? Og snuten til Fetisha blir jo bare større og større. Sier snuten for det buler jo også utenfor leppene. Jeg har heller aldri skjønt de greiene med å tegne utenfor leppene sine. Det ser ikke pent ut. 4
Saltwatertaffy Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august Jeg synes de siste sesongene av bloggerne har vært noe ræl og denne har starta dårlig! Savner de gamle sesongene hvor vi fikk litt mer innblikk i jobben deres, møter med sponsorer, planlegging og laging av innhold osv. Nå er det jo ikke noe innhold lengre? Alt er jo iscenesatte møter mellom bloggerne der de snakker om drama.. (med unntak av Øyunns event og litt filming av matspising, da..). Vet ikke om jeg orker å se mer når det skal være på denne måten 🙈 skal gi det et par episoder til, da. 2
Granneman82 Skrevet 27. august Forfatter #4 Skrevet 27. august Herregud, går det an å få fylleangst på andres vegne tro?🙈🤣🤣🤣 Caroline da ho var med Snorre på det student-arrangementet...........Snakk om å drite seg ut🙈🤣 1
Ninaen Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august Granneman82 skrev (9 timer siden): Herregud, går det an å få fylleangst på andres vegne tro?🙈🤣🤣🤣 Caroline da ho var med Snorre på det student-arrangementet...........Snakk om å drite seg ut🙈🤣 Funka vel preventivt på studentene kanskje 😂 «drikker du deg snydens i fadderuka er det sånn du ser ut for andre med lavere promille»😂 1
Purple Diamond Skrevet onsdag kl 20:53 #6 Skrevet onsdag kl 20:53 Synes den bursdagsfeiringa i dagens episode var megaklein 🙈 Feire med masse mennesker hun ikke visste hvem var, hvem gjør det? 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå