AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Min far døde forrige uke etter å ha vært syk. Vi satt sammen med han da han sovnet inn. Vi har mistet han flere ganger de siste årene og det har vært ventesorg. Jeg følte på tomhet, tristhet og sorg samtidig som en lettelse over at han har fått fred. Jeg har grått skikkelig en gang etter han døde og det var i begravelsen. Ellers har jeg ikke fått tatt tak i og kjent på sorgen enda. Jeg står i en livskrise fra før, og sorgen kommer litt i skyggen. Det som varmer hjertet mitt er at det var en fullsatt kirke i begravelsen. Flere venner av han som holdt tale utenom familien, også en venn av han som har sendt inn minneord om han i avisa. begravelsen var en tøff dag, hadde det så vondt. Likevel kjenner jeg på tomhet nå. Er sliten og utmattet. Anonymkode: 11a5c...474 18
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Føler med deg, historien om hvordan jeg mistet min far er helt lik. Jeg kjenner også igjen på varmen over at flere fra utsiden av familien stilte opp i begravelsen eller har tent lys på graven, det er en helt spesiell følelse, andre var også glade i pappaen min liksom, han hadde flere. Det er 3 år siden min gikk bort, sorgen over å miste ham er ikke lik noe annet jeg har opplevd. Gi deg selv tid, det vil komme forskjellig og ikke linært, bare flyt med det på en måte. Det tar den tiden det tar. Jeg var også veldig tom og trist i flere måneder, så fikk jeg en stor sorg, omtrent da folk var sånn "åja er du fortsatt trist for det liksom" de hadde forventet jeg var ferdig etter en stund. Jeg ble kjent med en annen som mistet sin forelder og han sa at det er ikke bare sorgen over at de går bort, men livet blir aldri mer det samme etter så det er flere ting som faller på plass gradvis. Kondolerer så mye. Anonymkode: 0ff99...15d 2
Adrenalina1 Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Min far døde forrige uke etter å ha vært syk. Vi satt sammen med han da han sovnet inn. Vi har mistet han flere ganger de siste årene og det har vært ventesorg. Jeg følte på tomhet, tristhet og sorg samtidig som en lettelse over at han har fått fred. Jeg har grått skikkelig en gang etter han døde og det var i begravelsen. Ellers har jeg ikke fått tatt tak i og kjent på sorgen enda. Jeg står i en livskrise fra før, og sorgen kommer litt i skyggen. Det som varmer hjertet mitt er at det var en fullsatt kirke i begravelsen. Flere venner av han som holdt tale utenom familien, også en venn av han som har sendt inn minneord om han i avisa. begravelsen var en tøff dag, hadde det så vondt. Likevel kjenner jeg på tomhet nå. Er sliten og utmattet. Anonymkode: 11a5c...474 Kondolerer🌹Føler med deg❤️
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Føler med deg, historien om hvordan jeg mistet min far er helt lik. Jeg kjenner også igjen på varmen over at flere fra utsiden av familien stilte opp i begravelsen eller har tent lys på graven, det er en helt spesiell følelse, andre var også glade i pappaen min liksom, han hadde flere. Det er 3 år siden min gikk bort, sorgen over å miste ham er ikke lik noe annet jeg har opplevd. Gi deg selv tid, det vil komme forskjellig og ikke linært, bare flyt med det på en måte. Det tar den tiden det tar. Jeg var også veldig tom og trist i flere måneder, så fikk jeg en stor sorg, omtrent da folk var sånn "åja er du fortsatt trist for det liksom" de hadde forventet jeg var ferdig etter en stund. Jeg ble kjent med en annen som mistet sin forelder og han sa at det er ikke bare sorgen over at de går bort, men livet blir aldri mer det samme etter så det er flere ting som faller på plass gradvis. Kondolerer så mye. Anonymkode: 0ff99...15d Takk for at du deler ❤️ De fleste føler sorg når noen dør der og da og frem til begravelsen. Så beveger man seg videre. Mens for de som er de nærmeste og familien er det annerledes. Sorg går i bølger - flere faser, og det tar tid. Anonymkode: 11a5c...474 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #6 Skrevet 21. oktober Føler sterkt med deg❤️ Kondolerer så mye❤️ Mamma døde på søndag. Sorgen og savnet er noe helt annet enn jeg noen gang har kjent på før. ❤️ Anonymkode: 5ec93...0ff 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå