AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Jeg ønsker å jobbe veldig lite, men noe. Jeg lurer på om det er steder som kan kontaktes direkte, og det blir satt pris på? Eller om alle steder nå helst vil at man søker når de lyser ut noe? Eksempel på steder jeg tenker på er direkte til bhg, sykehjem, bibliotek. Gjerne kom med flere forslag evnt. Jeg har tenkt på boliger, men de har ofte langvakter har jeg forstått, og det kan bli litt mye. Anonymkode: fc685...740
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Hva er "veldig lite" og hvilken kompetanse har du? Du kan prøve på små butikker og kafeer, slike som ikke er tilknyttet kjeder. En del steder tar i mot åpne søknader også, men de fleste ønsker generelt søknader/kontakt via søknadsportaler. Dette har med GDPR å gjøre, vi har ikke lov til å lagre e-poster med åpne søknader uten at vi har satt det i ett system som sikrer at alle persondata slettes innenfor en viss tid. Søknadsportalen sørger for at alle søknader slettes etter ett halvt år, med mindre vi aktivt ber om noe annet. Får vi søknader på e-post, så svarer vi med lenke til søknadsportalen, og sletter e-posten. Kommer noen på døra, så henviser vi til nettsiden. Det handler ikke om at det ikke settes pris på, men at vi har en mengde lover og regler som gjør at det faktisk er vanskelig å ta i mot slike henvendelser direkte. Anonymkode: 4af22...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå