AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august https://www.musti.no/edgardcooper-cat-adult-turkey-chicken-2-kg Noen som vet bedre enn meg om tørrforet fra dette merket er av høykvalitet? Ingrediensene ser bra ut i mine øyne men har noen andre prøvd? Jeg har foret orijen og schesir tørrfor men kattene mine er ikke sååå glad i de to. De liker royal canin sterilized men jeg ønsker at kattene mine spiser kornfritt og at smak varierer. De får våtfor av edgard&cooper som de liker veldig godt men aner ikke med tørrforet. Anonymkode: 648d3...44b
Arx Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Husk at ferskt kjøtt har mye vann som blir borte når det lages til tørrfor, så det er i praksis ikke 50% kjøtt i dette foret, men en del mindre.
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august Arx skrev (6 minutter siden): Husk at ferskt kjøtt har mye vann som blir borte når det lages til tørrfor, så det er i praksis ikke 50% kjøtt i dette foret, men en del mindre. Kattene mine får våtfor med ekstra vann til hovedmåltidene sine. Tørrfor står fremme hele tiden det er derfor jeg lurer på om dette foret er bra sånn sett fordi det er naturlig for katter å spise flere ganger om dagen. Anonymkode: 648d3...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå