AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #1 Skrevet 20. august 2025 Både arv og miljø gjør deg til den du har blitt. Men tør du å inrømme hvem du egentlig er? 1. Hvordan vil du at andre skal se på deg? Hvem er den personen du vil framstille for andre? (Vi alle har laget oss en slags rolle) 2. Hva er dine negative sider i et forhold? Ting du gjør som du selv ikke vil at din partner skulle gjort mot deg. 3.hvilke type mennesker blir du romantisk betatt av? (Ofte tiltrekker man seg folk man ikke ville valgt selv,men ofte er det en spesiell type man automatisk blir betatt av) 4.hva føler du du kunne gjort bedre mot dine foreldre? 5.hva liker du ikke med deg selv? 6. Hvordan ser du på folk flest? Har du gode tanker om folk flest eller tenker du negative tanker om dem? 7.hvordan ble du sett som barn av dine foreldre? Fikk du klemmer?hørte de på deg eller ble det bare avfeid vist du ble lei deg? 8.hvordan tror du folk flest oppfatter deg som person? 9. Hvordan vil du forklare sinnstillstanden din? Er du lykkelig,sint,likegyldig osv.. hvor ofte skiftes dette hummøret? 10.hva gjør deg sint? Noe som andre mennesker kan gjøre/si. Anonymkode: 169b8...97c 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #3 Skrevet 28. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 4.39): Både arv og miljø gjør deg til den du har blitt. Men tør du å inrømme hvem du egentlig er? Til de nærmeste. 1. Hvordan vil du at andre skal se på deg? Hvem er den personen du vil framstille for andre? (Vi alle har laget oss en slags rolle) Jeg prøver å ikke innta en rolle. Det er bare kunstig og slitsomt. 2. Hva er dine negative sider i et forhold? Ting du gjør som du selv ikke vil at din partner skulle gjort mot deg. Er litt for glad i å erte. 3.hvilke type mennesker blir du romantisk betatt av? (Ofte tiltrekker man seg folk man ikke ville valgt selv,men ofte er det en spesiell type man automatisk blir betatt av) Mennesker med humor, empati, innlevelsesevne, forståelsesfull og jordnær. 4.hva føler du du kunne gjort bedre mot dine foreldre? Hjulpet de mer. 5.hva liker du ikke med deg selv? Begrensningene mine. 6. Hvordan ser du på folk flest? Har du gode tanker om folk flest eller tenker du negative tanker om dem? Gode tanker. 7.hvordan ble du sett som barn av dine foreldre? Fikk du klemmer?hørte de på deg eller ble det bare avfeid vist du ble lei deg? De har sagt jeg var lettvinn som barn. Mange klemmer. De hørte på meg. 8.hvordan tror du folk flest oppfatter deg som person? Blid, empatisk, morsom (håper jeg 😂), varm og god. 9. Hvordan vil du forklare sinnstillstanden din? Er du lykkelig,sint,likegyldig osv.. hvor ofte skiftes dette hummøret? Stort sett lykkelig. Skal lite til for å glede meg. Sjeldent sint. Kan bli veldig lei meg noen ganger. Ikke så ofte. Kommer an på hvor sliten jeg er. 10.hva gjør deg sint? Noe som andre mennesker kan gjøre/si. Når andre prøver å bestemme over meg. Da kan jeg bli veldig krass. Mennesker som er respektløse. Sjeldent jeg viser at jeg er sint. Anonymkode: 169b8...97c Anonymkode: c1e70...b51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå