AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Jeg fødte andremann på mandag og pådro meg en totalruptur. Ble sydd på operasjonsstue med spinalbedøvelse. Det som forundrer meg litt er at jeg nesten ikke har vondt? Er øm og mørbanket liksom, men det er absolutt fullt overlevbart. Har også god kontakt med musklene der nede, luft er det eneste jeg har litt problem med å holde igjen - men annet er vel ikke å forvente på dag 2 etter en hvilkensomhelst fødsel 🤭 Merker at også dette er bedre bare siste døgn. Jeg klarer å knipe litt og har liksom kontakt med alt nedi der. Dette virker jo nesten for godt til å være sant. Noen som har hatt en slik fødselsskade som kan fortelle litt om forløpet? Blir det verre etter hvert ift smerter? Hva kan jeg forvente meg av de neste dagene/ukene ift funksjon? Ved første fødsel fikk jeg en grad 2 rift + klipp og innvendig rift - og det husker jeg som MYE verre enn dette her smertemessig 🤔 Tør jo ikke håpe en gang på at denne "skrekkskaden" som er alles mareritt skal være så "enkel" som dette 🤔🤔 Noen med erfaringer? Andre som har revnet grad 4 som har blitt forholdsvis raskt bra uten varige mén - er det mulig å være så heldig? Anonymkode: c1d53...4c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå