AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Skrevet 20. august Hva liker dere best og hvorfor? Anonymkode: 42d61...3b3
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Jeg foretrekker hokatt, rett ig slett fordi de ikke blir så store. Anonymkode: dd10b...8ee
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg foretrekker hokatt, rett ig slett fordi de ikke blir så store. Anonymkode: dd10b...8ee Er det den eneste forskjellen? Anonymkode: 42d61...3b3
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Begge de har forskjellig personlighet alle sammen. Anonymkode: 4652f...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Av de kattene jeg har hatt oppover årene så har hannene vært roligst og mest kosete. Hunnene har vært litt mere sky. Hadde sikkert valgt hannkatt om jeg skulle hatt en til. Anonymkode: 9d0e5...eb3 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august Syns hannkattene kan være mer klengete, og hunnkattene litt mer selvstendig. Anonymkode: 3be98...d66 1
Perine Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august Jeg har hatt bare en hunnkatt, og den ble dessverre syk og døde etter bare tre år. Det var den mest kosete, mykeste og snilleste pusen jeg har hatt. Hannkattene har vært mer egenrådige, men helt nydelige pysonligheter på alle sammen. Så umulig å si. Jeg er veldig glad i katter, og synes de er noen sjarmerende skjønninger uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august Det finnes selvsagt individuelle forskjeller, men min erfaring er at hannkatter er litt lettere å ha med å gjøre, litt mer "laidback". De er litt enklere å ha med å gjøre. Hunnkatter er mer "high maintenance", som også gir dem litt mer personlighet. Anonymkode: e3161...0a1 1
Tabris Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes selvsagt individuelle forskjeller, men min erfaring er at hannkatter er litt lettere å ha med å gjøre, litt mer "laidback". De er litt enklere å ha med å gjøre. Hunnkatter er mer "high maintenance", som også gir dem litt mer personlighet. Anonymkode: e3161...0a1 Dette var meg, den kom som AB.
AnonymBruker Skrevet 21. august #11 Skrevet 21. august Jeg har hatt begge, og foretrekker hankatt. Ikke like "sær", noe mer enkel å ha med å gjøre alt i alt. Soleklart selvstendig, men kanskje noe mer medgjørlig likevel. Anonymkode: a29b7...3c0
AnonymBruker Skrevet 21. august #12 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er det den eneste forskjellen? Anonymkode: 42d61...3b3 Min erfaring med hokatt er at de er selvstendige, klarer seg mye selv, og er kosete på sine premisser. Og jeg liker at de ikke blir så store. Jeg synes ofte hannkatter et store, dominerende og klengete. Vi har ett par i nabolaget og de rett og slett så innpåslitne at man kan bli sprø. Anonymkode: dd10b...8ee
AnonymBruker Skrevet 24. august #13 Skrevet 24. august Tror denne tråden illustrerer at kjønn ikke nødvendigvis har noe å si. Jeg har en av hver. Hunnkatten er en klistremerkekatt og skal ligge i fanget HELE tiden. Hun er veldig medgjørlig overfor alle. Hannkatten er egenrådig, sta og sær. Kosete på sine premisser, overhodet ikke medgjørlig overfor andre. Hadde to hunnkatter i oppveksten, den ene var som hannkatten min, bare enda særere, og den andre var som hunnkatten min. Anonymkode: f764c...4ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå