AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Har vært sammen med kjæresten i et års tid. Føler litt at han bryr seg mindre å mindre. Vet ikke om det er fillering eller at jeg bare blåser det opp, men jeg har sakt flere ganger hvordan jeg liker brødskiva, gang på gang er det feil(jeg er slitt sær på at smør er på brødskiva, kaviar og så ost), han bryr seg ikke om at jeg er syk og spyr, sier verken god morgen eller gonatt, dusjer ikke sammen lengre, sier jeg er «sur» fordi jeg tar opp ting som jeg føler på, gir ikke komplimanger lengee osv… Føler ting bare dabber av. Noen som har opplevd lignende ? Tar han meg for gitt ? Føler hverdagen består at lage middag, han styrer på med sitt, er natt, en runde sex så sovner han uten en gonatta…. Anonymkode: 4c841...6fe
Rødvinsfilosofen Skrevet 20. august #2 Skrevet 20. august Ett år er kort tid for å ha «7-årskrisa». Kanskje dere ikke passer sammen? 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august Ja, han er lei. Bare å komme seg videre. Anonymkode: fbb08...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Vil du ha en kjæreste som oppfører seg sånn? Han klarer du ikke å endre, men du kan gå videre. Anonymkode: 38b56...986
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Leste fort og trodde legit at dere hadde vært sammen i mange, mange år… sånn skal man ikke ha det et år inn i et nytt forhold Anonymkode: 9b2c9...d3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå