AnonymBruker Skrevet 19. august 2025 #1 Skrevet 19. august 2025 Andre som har dette og er plaget med smerter i tenner? Noen som har dette og har funnet noe behandling som hjelper utenom medikamenter?? Anonymkode: 5f622...42e
Maia70 Skrevet 20. august 2025 #2 Skrevet 20. august 2025 Har hatt smerter som stemmer med trigeminal nevralgi, og blitt kvitt det, men vil ikke poste på forumet om det, så send meg gjerne PM om du vil.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #3 Skrevet 20. august 2025 Du må være veldig skeptisk, TS, til noen som skal anbefale deg en behandling de ikke kan skrive om så andre får se det. Vær veldig forsiktig. Snakk heller med legen din om dette. Anonymkode: f02d6...af6 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #5 Skrevet 21. august 2025 Jeg bruker medisin. Tegretol. Anonymkode: 2e57c...be2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #6 Skrevet 21. august 2025 Aller først ville jeg sjekket hos tannlege så nøye som mulig at det faktisk ikke er noe med tennene eller betennelse noe sted som gir smerten. Så vidt jeg vet kan man ikke måle trigemusnevralgi på noen måte, men diagnostiserer på grunn av symptombeskrivelse og utelukkelse av andre årsaker. Når jeg hadde min verste periode føltes det som om jeg hadde kraftig betennelse i alle tennene mine både i overkjeven og underkjeven. Tannlegen fant ingenting, og jeg tok Tegretol og Trileptal en peiode, men det var forferdelig medisin. Verden ble veldig mørk... Nå er jeg bare plaget innimellom, og tar ingen medisin. Er du ferdig utredet? Hvis ikke, få tatt MR og snakk med Nevrolog og undersøk hele nerven. Kanskje kjeveleddet og? Ellers er vel botox verdt et forsøk? Anonymkode: f862e...604
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå