Tinkiwinkiii Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Matcha-te er populært fortiden og jeg har lyst til å prøve å lage dette selv.Hvilket matcha te pulver anbefaler du?
AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Skrevet 22. august Bruker den som heter premium matcha på Norges tehus. Veldig god. 😊 Anonymkode: 9a5e0...c13 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Hva er vitsen med den teen? Den smaker jo høgg? Anonymkode: 8bd1f...fb6 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva er vitsen med den teen? Den smaker jo høgg? Anonymkode: 8bd1f...fb6 Jeg for min del syns den smaker godt. Har drikket matcha i 20 år. Anonymkode: 9a5e0...c13 1
Strigiformes Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva er vitsen med den teen? Den smaker jo høgg? Anonymkode: 8bd1f...fb6 Det smaker gress 😆 1 1
c_buk Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august Noen liker det. Andre liker det ikke. Synes det er uhøflig å påpeke at noe andre liker smaken av smaker "høgg". I tillegg til nevnte Norges tehus synes jeg også Spillthetea bør nevnes. Palais des Thes har også av og til gode matchaer inne, men jeg synes den "vanlige" de har inne til enhver tid ikke er så god. 1 2
Tinkiwinkiii Skrevet 30. august Forfatter #7 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 22.8.2025 den 6.55): Bruker den som heter premium matcha på Norges tehus. Veldig god. 😊 Anonymkode: 9a5e0...c13 Jeg kjøpte denne og likte den veldig godt!🤩Tusen takk for anbefaling!
Tinkiwinkiii Skrevet 30. august Forfatter #8 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 18.56): Hva er vitsen med den teen? Den smaker jo høgg? Anonymkode: 8bd1f...fb6 Den er bra for helsen, og noen synes den også er veldig god. Jeg hadde lyst til å prøve å finne en ny drikk jeg kunne kose meg med istedenfor kaffe.Jeg liker den ikke som ren te, men lager den som is-matcha-latte og synes det er skikkelig godt.Da tilsetter jeg melk eller havremelk/mandelmelk. Man kan også tilsette litt søtning som f.eks. honning, stevia vaniljedråper, lønnesirup osv. Jeg foretrekker å drikke den uten søtning. Også må en venne seg litt til smaken. Man synes vel ikke kaffe smaker deilig de fleste gangene heller.🙂 1
Tinkiwinkiii Skrevet 30. august Forfatter #9 Skrevet 30. august c_buk skrev (På 25.8.2025 den 16.41): Noen liker det. Andre liker det ikke. Synes det er uhøflig å påpeke at noe andre liker smaken av smaker "høgg". I tillegg til nevnte Norges tehus synes jeg også Spillthetea bør nevnes. Palais des Thes har også av og til gode matchaer inne, men jeg synes den "vanlige" de har inne til enhver tid ikke er så god. Tusen takk for tips, kjære du!😀Skal teste ut.Liker å teste ut litt forskjellige.
Tinkiwinkiii Skrevet 30. august Forfatter #10 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 16.33): Jeg for min del syns den smaker godt. Har drikket matcha i 20 år. Anonymkode: 9a5e0...c13 Ja, den er veldig god! Men må innrømme at jeg måtte lære meg litt å like smaken.Nå liker jeg den så godt at jeg vil ha mer når jeg har drukket opp en kopp.☺️
AnonymBruker Skrevet 1. september #11 Skrevet 1. september Bruker matcha fra Supernature. Anonymkode: 12c98...56d
AnonymBruker Skrevet 1. september #12 Skrevet 1. september Cha = te Nan = brød Allikevel sier folk Macha-te og Nanbrød 🙃 AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 18.56): Hva er vitsen med den teen? Den smaker jo høgg? Anonymkode: 8bd1f...fb6 Den har sterk umami-smak. Det er sikkert ikke for alle. Anonymkode: 7c8f7...801
AnonymBruker Skrevet 2. september #13 Skrevet 2. september Tinkiwinkiii skrev (På 30.8.2025 den 20.55): Jeg kjøpte denne og likte den veldig godt!🤩Tusen takk for anbefaling! Værsågod. 😊 Drikker du den daglig vil du merke forskjell på kroppen. Anonymkode: 9a5e0...c13
AnonymBruker Skrevet 3. september #14 Skrevet 3. september Er den vanskelig å lage? Ser så fancy ut med den kosten. Anonymkode: d9df7...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå