AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Synes ikke dere andre damer det er veldig vondt? En lang penis støter opp i livmorhalsen min, og det er vondt….. Anonymkode: ad151...569
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Jo. Synes det er upraktisk med en svær, en. Vondt å knulle, kvelende å suge. Anonymkode: 1c919...764
Phitta Phjong Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Tror vi er forskjellige på følsomheten der. Jeg elsker å kjenne at den støter helt inn. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Det krever hensyn. Stor kan være digg hvis han er forsiktig og gjør seg godt kjente med hvor han kan treffe med litt tyngde/hastighet og ikke. Hvis han tror dama kommer av å få 20cm banka opp i livmorhalsen, har han mye kunnskap utestående. Og jeg har opplevd det siste, der det ikke hjalp noe å komme med råd og veiledning. Slutta å møte (og ha sex med) han, det sier en del om en mann når han ikke lytter til sånt men fortsetter med noe som skaper ubehag. Anonymkode: 995b1...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Da bytter du mann med de som klager på at deres mann har for liten. Swingers er en god løsning. Anonymkode: 2f1a1...616 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Skrevet 19. august Ja.. vondt er én ting. Men jeg har en som er forsiktig og øm, heldigvis. Men det rare er... jeg har lenge fantasert om en svær 🍆 og nå virker det som universet har bønnhørt meg og gitt meg en kjæreste med akkurat dette, samtidig spiller universet et råttent spill.. Det virker som han er så svær at jeg nesten ikke kjenner den..... ?? Hva i alle dager er det? Har hatt normal størrelse før, følte den veldig godt. Men nå, er det helt ekstremt med en gang han tar den inn, føler meg utvidet på grensen til revne, og helt i starten kjennes det like ekstremt. men etterhvert er det som om ikke kjenner den. Jeg skjønner ikke?? 🤷♀️ Anonymkode: 7e95a...0ab
feliek54 Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 19.8.2025 den 23.43): Synes ikke dere andre damer det er veldig vondt? En lang penis støter opp i livmorhalsen min, og det er vondt….. Anonymkode: ad151...569 Jeg har opplevd det med ei dame men vi fant da andre stillinger som fungerte og var deilig for henne
AnonymBruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 0.12): Ja.. vondt er én ting. Men jeg har en som er forsiktig og øm, heldigvis. Men det rare er... jeg har lenge fantasert om en svær 🍆 og nå virker det som universet har bønnhørt meg og gitt meg en kjæreste med akkurat dette, samtidig spiller universet et råttent spill.. Det virker som han er så svær at jeg nesten ikke kjenner den..... ?? Hva i alle dager er det? Har hatt normal størrelse før, følte den veldig godt. Men nå, er det helt ekstremt med en gang han tar den inn, føler meg utvidet på grensen til revne, og helt i starten kjennes det like ekstremt. men etterhvert er det som om ikke kjenner den. Jeg skjønner ikke?? 🤷♀️ Anonymkode: 7e95a...0ab Mulig han ikke blir så stiv? Stor og slapp gir null nytelse. Anonymkode: ce3cd...f71 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 0.12): Ja.. vondt er én ting. Men jeg har en som er forsiktig og øm, heldigvis. Men det rare er... jeg har lenge fantasert om en svær 🍆 og nå virker det som universet har bønnhørt meg og gitt meg en kjæreste med akkurat dette, samtidig spiller universet et råttent spill.. Det virker som han er så svær at jeg nesten ikke kjenner den..... ?? Hva i alle dager er det? Har hatt normal størrelse før, følte den veldig godt. Men nå, er det helt ekstremt med en gang han tar den inn, føler meg utvidet på grensen til revne, og helt i starten kjennes det like ekstremt. men etterhvert er det som om ikke kjenner den. Jeg skjønner ikke?? 🤷♀️ Anonymkode: 7e95a...0ab Jeg opplevde også at en stor en på en måte har dårligere rekkevidde på de gode punktene. At en mindre har mer handlingsrom på å «rote rundt» og treffe hotspots 😅 mens en stor i all hovedsak fyller vagina og det man kjenner er at den glir inn og ut langs veggene uten å egentlig treffe spesifikke sensorer/punkter (annet enn ømme punkter innerst…). Den er bare der, uten å skape særlig mer bevegelse enn inn/ut. Og sånn sett kan mindre pikk gi et større spekter av nytelse. Men følelsen av å bli fylt opp av en stor er også en digg følelse som er noe for seg selv altså. Så plusser og minuser med begge deler. Anonymkode: 995b1...7ac 2
AnonymBruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 19.8.2025 den 23.43): Synes ikke dere andre damer det er veldig vondt? En lang penis støter opp i livmorhalsen min, og det er vondt….. Anonymkode: ad151...569 Ja. Jeg syntes det er ubehagelig å ha samleie med en som har en stor penis. Er den lang, så må man være forsiktig så den ikke støter helt inn. Det er en type smerte som er vanskelig å beskrive. Jeg blir mest kvalm egentlig. Er den tykk, så kan det lett svi litt i åpningen liksom 😅. Da må han også være veldig forsiktig. Syntes det er veldig kjedelig når han har «stor» penis. Det gjør all spontanitet umulig, i tillegg til at det allikevel kammer ganske ubehagelig selv med god oppvarming. Anonymkode: 1c2fb...736
AnonymBruker Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august Ja, det er vondt. Irriterende egentlig. Bedre med tjukkere, selv om man må være veldig våt da. Anonymkode: 733fd...ce6
AnonymBruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 19.8.2025 den 23.43): Synes ikke dere andre damer det er veldig vondt? En lang penis støter opp i livmorhalsen min, og det er vondt….. Anonymkode: ad151...569 For lang for meg er ikke ålreit. Men tykk er veeeeeeldig ålreit. Har en som er perfekt lengde og tykk nå. Det er helt fantastisk. Anonymkode: 772f2...813
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå