AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Har vært registrert på tinder i 10 dager. Har fått ca 750 likes, har fått 12 matcher. Jeg ser på meg selv som en 5, kanskje 6 i utseende. En del av likes jeg har fått er fra ganske så kjekke menn. Mange av likes er fra mannfolk på rundt 30-35, en del er fra 50 og opp til 60. Skjønner ikke helt hva en 31 åring ønsker med en 40 åring 🤭 Mulig fordi jeg har skrevet at jeg er ute etter casual? Noen med lik erfaring? Kvinne 40 år Anonymkode: d4a7d...146
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august 31 og 40 er da ikke så stor forskjell… noen år siden jeg var på Tinder, men det strømmet inn med likes, hadde mange hundre oppdaget jeg når jeg kjøpte sånn gullkonto en gang. Ikke alle matchene ble samtaler da, mange forsvant eller forble stille. Men det var mer enn nok samtaler til at det var litt slitsomt å være dame der. Når du først er inne og sveiper bruker du jo noen minutter og tar unna en del kontoer, kan liksom ikke like en og en per gang og se hva som skjer heller. Og da ende med en del matcher og kanskje tosifret antall samtaler ble voldsomt. Så jeg rygget ut av det hele og datet heller IRL 😅 absolutt et luksusproblem kontra alle som sier de ikke får matcher, jeg ser den. Men det gjør det fortsatt vrient å være der. Særlig å sortere ut de som er seriøse fra kikkere, surfere og de som søker noe raskt og lettvint. Anonymkode: 20e45...fac
Ut_på_tur Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Du har jo sagt at du kun er ute etter sex, selvfølgelig får du mange likes.. Har du ikke satt noen aldersbegrensning selv? 750 likes for en casual-profil høres ikke ekstremt mye ut. Profilen din blir vist ekstra mye i starten, så du får fleste likes de første dagene. Jeg er verken særlig pen eller har gode nok bilder, men jeg får mange hundre likes på kort tid med :forhold: som ønske. Og ja, menn sveiper på det meste. 60-70 % mener jeg å ha hørt. Så vurderer de nærmere hvis det blir en match. Damer sveiper vel på 3-4 % av profilene.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Jeg skrev i min bio at jeg er lesbisk – likevel likte menn profilen min... De sveiper på absolutt alle. Anonymkode: 291dc...03b 3
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Casual er det nok tusenvis av menn som takker ja til og de bryr seg ikke om alder eller utseende, bare de får pult. Seriøse menn på Tinder har nok en mye mer selektiv adferd. Anonymkode: 1859c...07f
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mulig fordi jeg har skrevet at jeg er ute etter casual? Thats why Anonymkode: b2c91...37c
AnonymBruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august Sveiper bare dersom du er ute etter noe seriøst og har en interessant profil. M26 Anonymkode: efa77...e15 1
Gammelsmurfen Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har vært registrert på tinder i 10 dager. Har fått ca 750 likes, har fått 12 matcher. Jeg ser på meg selv som en 5, kanskje 6 i utseende. En del av likes jeg har fått er fra ganske så kjekke menn. Mange av likes er fra mannfolk på rundt 30-35, en del er fra 50 og opp til 60. Skjønner ikke helt hva en 31 åring ønsker med en 40 åring 🤭 Mulig fordi jeg har skrevet at jeg er ute etter casual? Noen med lik erfaring? Kvinne 40 år Anonymkode: d4a7d...146 Ikke bare mulig. Menn er på jakt. Responsen er proporsjonal med "casual".
AnonymBruker Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august Å spørre "hvorfor sveiper menn på meg når jeg skriver at jeg bare vil pule?" er omtrent som å skrive "hvorfor sveiper menn på meg når jeg sier at jeg bare vil gi bort noen tusenlapper?" Newsflash: veldig mange menn puler alt med puls. Og mennene på Tinder er de mest desperate. Anonymkode: ac3b1...bb4 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #10 Skrevet 20. august Hva ønsker en 30-åring av en 40-åring som kun er ute etter sex? mest sannsynlig sex... ? Anonymkode: 4341c...dc3 1
Gratis Skrevet 20. august #11 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Å spørre "hvorfor sveiper menn på meg når jeg skriver at jeg bare vil pule?" er omtrent som å skrive "hvorfor sveiper menn på meg når jeg sier at jeg bare vil gi bort noen tusenlapper?" Newsflash: veldig mange menn puler alt med puls. Og mennene på Tinder er de mest desperate. Anonymkode: ac3b1...bb4 Riktig. Det blir som å kaste loffskiver på sjøen, for så å klage på at måkene kommer. Jeg er helt overbevist at kvinner ikke forstår menn sin seksualitet. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #12 Skrevet 20. august Her var det en del som ønsker å tillegge menn som helhet, én måte å være på. Litt nyanse burde være på plass. M40+. Vært på Tinder noen måneder. Ikke ute etter et ligg, aldri vært. Har 99+ likes. Betaler ikke, så aner ikke hvem kvinnene er. Vært på noen dates uten motiver. Regner meg selv som seriøs. Nei, jeg sveiper ikke på alle. Langt fra. Vil tro jeg sveiper høyre 1 pr 50-60 profiler. Har full forståelse for at opplevelsen med enkelte menn, har en tendens til å smitte over på oss alle. Bare vit at det ikke gjenspeiler realiteten. Lykke til. 🙂 Anonymkode: e90db...276 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #13 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Her var det en del som ønsker å tillegge menn som helhet, én måte å være på. Litt nyanse burde være på plass. M40+. Vært på Tinder noen måneder. Ikke ute etter et ligg, aldri vært. Har 99+ likes. Betaler ikke, så aner ikke hvem kvinnene er. Vært på noen dates uten motiver. Regner meg selv som seriøs. Nei, jeg sveiper ikke på alle. Langt fra. Vil tro jeg sveiper høyre 1 pr 50-60 profiler. Har full forståelse for at opplevelsen med enkelte menn, har en tendens til å smitte over på oss alle. Bare vit at det ikke gjenspeiler realiteten. Lykke til. 🙂 Anonymkode: e90db...276 Du får lese HI før du svarer. Hun sier hun annonserer gratis puling på Tinder og synes det er så fascinerende hvor mange menn som slår til, at hun må lage en egen skrytetråd om det på KG. Anonymkode: 1859c...07f
AnonymBruker Skrevet 20. august #14 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du får lese HI før du svarer. Hun sier hun annonserer gratis puling på Tinder og synes det er så fascinerende hvor mange menn som slår til, at hun må lage en egen skrytetråd om det på KG. Anonymkode: 1859c...07f Du burde etterstrebe å se en helhet. Dette føyer ser i rekken av påstanden «menn sveiper på alle». Et narrativt som videreføres i tilsvar fra enkelte. Dette medfører ingen riktighet. Anonymkode: e90db...276 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #15 Skrevet 20. august Gratis skrev (1 time siden): Riktig. Det blir som å kaste loffskiver på sjøen, for så å klage på at måkene kommer. Jeg er helt overbevist at kvinner ikke forstår menn sin seksualitet. Det er ikke sexualiteten til de jeg har snakket med sex om og jeg spurte dem ikke, de har selv tatt initiativ til å si det må bety noe for dem og at de ikke er tiltrukket av hvem som helst. Tenker det er en skummel ting om vi går å tror hver eneste mann her i verden har lyst på alt og alle, det er langt ifra sannt. Hvorfan kan en hel gjeng være blotta for føleøser og åpen for hva enn kroppene deres går gjennom? Sinnsykt. Anonymkode: a8474...d4b
AnonymBruker Skrevet 20. august #16 Skrevet 20. august En del virker det som. Skikkelig irriterende. Vi damer får mye å lete igjennom og de seriøse mennene virker jo som ytterst få🫣 Tror jeg fikk rundt 90% sex forespørsler i alle aldere. Jeg har seriøs og utfyllende profil, ikke noe sexy bilde, godt voksen og det står jeg kun er ute etter noe seriøst. Jeg ser yngre ut enn alderen da men likevel. Veldig synd, både menn og kvinner gir jo nesten opp til slutt. Anonymkode: 16aa0...4dc
AnonymBruker Skrevet 20. august #17 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En del virker det som. Skikkelig irriterende. Vi damer får mye å lete igjennom og de seriøse mennene virker jo som ytterst få🫣 Tror jeg fikk rundt 90% sex forespørsler i alle aldere. Jeg har seriøs og utfyllende profil, ikke noe sexy bilde, godt voksen og det står jeg kun er ute etter noe seriøst. Jeg ser yngre ut enn alderen da men likevel. Veldig synd, både menn og kvinner gir jo nesten opp til slutt. Anonymkode: 16aa0...4dc Om det er tilfelle at 9/10 du matcher er slik, så burde du kanskje tatt en selvransakelse. Anonymkode: e90db...276
AnonymBruker Skrevet 20. august #18 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om det er tilfelle at 9/10 du matcher er slik, så burde du kanskje tatt en selvransakelse. Anonymkode: e90db...276 Eller kan det ha seg at de fleste som er på tinder er interisert i å ha sex? Kan være de er tilsynelatende seriøse, men ikke med alle også. Anonymkode: a8474...d4b
AnonymBruker Skrevet 20. august #19 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke sexualiteten til de jeg har snakket med sex om og jeg spurte dem ikke, de har selv tatt initiativ til å si det må bety noe for dem og at de ikke er tiltrukket av hvem som helst. Tenker det er en skummel ting om vi går å tror hver eneste mann her i verden har lyst på alt og alle, det er langt ifra sannt. Hvorfan kan en hel gjeng være blotta for føleøser og åpen for hva enn kroppene deres går gjennom? Sinnsykt. Anonymkode: a8474...d4b TS har ikke fått likes fra hver eneste mann i verden. Hun har fått likes fra noen hundre som responderer på muligheten for casual sex. Det er ingen grunn til å tro at alle menn er slik bare fordi alle de hun har draget på er sånn. Det er en ekstrapolering som faller på sin egen urimelighet. Anonymkode: 1859c...07f
AnonymBruker Skrevet 20. august #20 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): TS har ikke fått likes fra hver eneste mann i verden. Hun har fått likes fra noen hundre som responderer på muligheten for casual sex. Det er ingen grunn til å tro at alle menn er slik bare fordi alle de hun har draget på er sånn. Det er en ekstrapolering som faller på sin egen urimelighet. Anonymkode: 1859c...07f Jeg snakker om hans eksempel. Han påsto menn har en felles seksualitet og at den er å være åpen. Menn blir voldtatt. Anonymkode: a8474...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå