Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville ikke lagt det tilbake i postkassen. 

Jeg er ikke utro, og hadde jeg fptt en sånn lapp i posten om meg selv, hadde jeg kastet den, uten at mannen hadde fått sett den! 

Anonymkode: 293c5...3bc

Samme her. Ingen vits i å lage storm i et vannglass...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med å kontrollere det du kan og ikke brenne energi på alt du ikke kan. Jeg kan på ingen måte hindre dama å være utro. Om jeg fikk et brev om at dama var utro i posten, så hadde jeg tatt to skritt til søpla. Hadde ikke brukt en halv kalori på det. Om jeg en dag mister tilliten så er forholdet slik jeg ser det, over. Inntil da så lever jeg slik jeg alltid har gjort.

Anonymkode: e1dee...6ad

Wow 🤩 Her ble jeg imponert merker jeg. Et veldig viktig poeng 👆

Kan man ikke stole på partneren sin så er det egentlig over...

Så flott at du viser så mye tillit. Det gir et verdifullt og fullverdig forhold.

Usikkerhet er ikke bra. Det er bare vondt. Likevel så kan jeg forstå at mange hadde stusset om de fikk et sånt brev.

Det er enkelt og si at man kan forholde seg slik og slik. Så står man plutselig med det, og det kan føles annerledes. Det må man være oppmerksom på...

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (19 minutter siden):

Wow 🤩 Her ble jeg imponert merker jeg. Et veldig viktig poeng 👆

Kan man ikke stole på partneren sin så er det egentlig over...

Så flott at du viser så mye tillit. Det gir et verdifullt og fullverdig forhold.

Usikkerhet er ikke bra. Det er bare vondt. Likevel så kan jeg forstå at mange hadde stusset om de fikk et sånt brev.

Det er enkelt og si at man kan forholde seg slik og slik. Så står man plutselig med det, og det kan føles annerledes. Det må man være oppmerksom på...

Nei det er en dum strategi, for alle er jo ikke menneskekjennere og noen er ekstremt gode til å lyve.

Den taktikken gjør at utro mennesker får beholde partneren sin, for offret får ikke srille spørsmål, de har ikke lov til å ha den minste tvil.

Hver gang noen ikke vil du skal tenke, har de ikke ditt velvære i tankene.

Anonymkode: 1525e...af5

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det er en dum strategi, for alle er jo ikke menneskekjennere og noen er ekstremt gode til å lyve.

Den taktikken gjør at utro mennesker får beholde partneren sin, for offret får ikke srille spørsmål, de har ikke lov til å ha den minste tvil.

Hver gang noen ikke vil du skal tenke, har de ikke ditt velvære i tankene.

Forhold er ikke taktikk. Det er tillit. Har man ikke det så har man ingen verdens ting! 

Man trenger ikke å være naiv selv om...

Jeg bruker ikke strategi. For meg blir det å prøve og ha overtaket på den andre i en relasjon. Slik tenker ikke jeg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Siden damen er navngitt det kan også være henne noen er ute etter, vil at du skal komme etter henne og sverte henne. Er jo en mulighet det og.

Anonymkode: 478fd...377

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er TS?

Anonymkode: 7a9b8...6b7

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (4 minutter siden):

Forhold er ikke taktikk. Det er tillit. Har man ikke det så har man ingen verdens ting! 

Man trenger ikke å være naiv selv om...

Jeg bruker ikke strategi. For meg blir det å prøve og ha overtaket på den andre i en relasjon. Slik tenker ikke jeg. 

Det er en strategi å kreve full tilitt selv når den ikke burde være der. Blind tilitt er naivitet. Kan du ikke snakke om noe med partneren eller få lov til å tenke at de kan være utro om det kommer opp noe som tilsier de er det, så er det problemet, ikke at noen blir mistenksomme. 

Jeg prøver å vite hvem jeg kan stole på for å vite om jeg bør dra eller ikke, utifra sannheten ikke at noen prøver å manipulere meg til å ikkke få tenke. Jeg er en klok dame, sånnt fungerer ikke her.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er en strategi å kreve full tilitt selv når den ikke burde være der. Blind tilitt er naivitet. Kan du ikke snakke om noe med partneren eller få lov til å tenke at de kan være utro om det kommer opp noe som tilsier de er det, så er det problemet, ikke at noen blir mistenksomme. 

Jeg prøver å vite hvem jeg kan stole på for å vite om jeg bør dra eller ikke, utifra sannheten ikke at noen prøver å manipulere meg til å ikkke få tenke. Jeg er en klok dame, sånnt fungerer ikke her.

Man kan ikke kreve noe som helst! Tillit er noe man gir. Å ha tillit er ikke det samme som å være blind. Da er man fryktelig naiv om man tenker slik. Det gjør ikke jeg.

Om du får et slikt brev, og det stemmer at partneren din er utro så er uansett sannsynligheten for at den som da er utro lyver og manipulerer, så da er ikke det så mye hjelp i uansett. 

Jeg er observant i forhold til det jeg erfarer og mine omgivelser. I tillegg så er jeg meget følsom så jeg merker intuitivt om noe er galt. 

Å ha en god intuisjon er en stor fordel.

Strategi og taktikk mener jeg bare er tull i et forhold. Det er ikke kjærlighet slik jeg ser det ihvertfall. Det er manipulasjon fra ende til annen! 

Hva andre tenker om det får være opp til dem. Da har jeg mer tro på å sette grenser for seg selv. Stå opp for seg selv om man føler seg urettferdig behandlet feks...

Skrevet
Strigiformes skrev (6 timer siden):

Det siste du skriver her er ekstremt invaderende. Det hadde ikke jeg gjort. Da er jo tilliten ødelagt..Kontrollerende adferd er ikke bra 👆

Jeg ville aldri spurt om noe sånt til vanlig. Men under disse omstendighetene så er det gjerne det eneste som vil hjelpe.

Ts. Jeg ville spilt detektiv og undersøkt under disse omstendighetene. For jeg har vært sammen med utro menn, og de innrømmer aldri noe. Til og med ikke når jeg selv har stått og sett på utroskapen. 

Anonymkode: 36816...6fb

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ville aldri spurt om noe sånt til vanlig. Men under disse omstendighetene så er det gjerne det eneste som vil hjelpe.

Ts. Jeg ville spilt detektiv og undersøkt under disse omstendighetene. For jeg har vært sammen med utro menn, og de innrømmer aldri noe. Til og med ikke når jeg selv har stått og sett på utroskapen. 

Jeg er av den oppfatning at det kan ha motsatt effekt så jeg er ikke enig, og siden jeg ikke liker en partner som er mistenksom så er jeg det ikke selv..

Det finnes andre måter å merke slikt på. Jeg har en veldig god intuisjon, og stoler heller på den...

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har en helt vill ide! 
Hva om du snakker med mannen din? :o 

Eller er du vant med at han har steinansikt som aldri røper om han blir overrasket over noe?

Har dere en type forhold hvor man ikke lar tvilen komme partneren til gode, og dere ikke er villige til å høre på partner sin forklaring dersom noe dukker opp? 

Selv om man har forberedt løgner/forklaringer om hår på jakka, ukjente nummer som ringer, en dusj idet man kommer hjem så vil selv de beste slite med å holde maska når man blir konfrontert med ett slikt brev eller noe annet overraskende. 

Anonymkode: e1196...387

Den ideen var alt for vill!!

Anonymkode: 7ae5b...580

Skrevet

Hadde brevet vært adressert til meg , så hadde jeg vært så stresset og oppkavet at jeg hadde vist det til han med en gang. Lurt på hva slags tull er dette ? Sett reaksjonen hans og tatt ting deretter. Hadde ikke brutt noe tillit, for det er vel bedre å være åpen og ærlig og vise det. Begynne med detektivarbeid, som f.eks snoking på tlf m.m. hadde bare gjort ting verre. Da er tilliten brutt og viss brevet viser seg å bare være tull, da er det mer å reparere i forholdet. 

Anonymkode: 0c516...44e

• Liker 4
Skrevet
Strigiformes skrev (48 minutter siden):

Man kan ikke kreve noe som helst! Tillit er noe man gir. Å ha tillit er ikke det samme som å være blind. Da er man fryktelig naiv om man tenker slik. Det gjør ikke jeg.

Om du får et slikt brev, og det stemmer at partneren din er utro så er uansett sannsynligheten for at den som da er utro lyver og manipulerer, så da er ikke det så mye hjelp i uansett. 

Jeg er observant i forhold til det jeg erfarer og mine omgivelser. I tillegg så er jeg meget følsom så jeg merker intuitivt om noe er galt. 

Å ha en god intuisjon er en stor fordel.

Strategi og taktikk mener jeg bare er tull i et forhold. Det er ikke kjærlighet slik jeg ser det ihvertfall. Det er manipulasjon fra ende til annen! 

Hva andre tenker om det får være opp til dem. Da har jeg mer tro på å sette grenser for seg selv. Stå opp for seg selv om man føler seg urettferdig behandlet feks...

Tillit er noe man gir, men ikke om det er noe der man ikke burde stole på.

Du gir ikke tillit til hvem enn som spørr etter den, du må jo kjenne at det er grunnlag for det også, ellers kanmdu fort ende opp med merker du ikke vil ha. 

Du sier det er opp til andre, men når vi svarer her birdrar vi til å forme hva de velger, da syns jeg ikke vi skal sette dem opp for å feile. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tillit er noe man gir, men ikke om det er noe der man ikke burde stole på.

Du gir ikke tillit til hvem enn som spørr etter den, du må jo kjenne at det er grunnlag for det også, ellers kanmdu fort ende opp med merker du ikke vil ha. 

Du sier det er opp til andre, men når vi svarer her birdrar vi til å forme hva de velger, da syns jeg ikke vi skal sette dem opp for å feile. 

Jeg spør aldri etter tillit. Det er ikke tillitsskapende. Snarere tvert imot. 

Jeg gir tillit, så er det opp til den andre å vise meg om de er min tillit verdig.

Jeg setter ingen opp for å feile. Mener jeg har lov til å uttrykke min mening akkurat som alle andre. 

Min ytringsfrihet er verdifull for meg, og jeg fortjener ikke skam på bakgrunn av den...

• Liker 1
Skrevet

Det dummeste en kan gjøre er å vise brevet til han. Han har hatt lang tid på å pønske ut hva han skal si i all den tid han har vært utro. Han kan komme til å fortsette å lure/manipulere samboeren. 

For all del, ikke vis eller si noe til samboer. Finn heller ut mer om affæren, avsender eller elskerinnen og finn ut av det. Hvis det er løgn så vil samboer forstå hvorfor det var viktig å finne ut av og støtte deg. Han ville nok gjort det samme selv. Er det sannhet i det, så skal du være glad du fant ut av det og ble informert. 

Anonymkode: b2658...54a

• Liker 10
Skrevet

Jeg har varslet noen om utroskap. Men jeg gjorde det ikke anonymt. 
Resultatet ble at han ble kastet ut. Jeg ble uglesett i venneflokken og mistet mange venner. Men jeg fikk et ny, god venn, hun som jeg varslet. 

Anonymkode: d8ebe...94b

• Liker 9
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Resultatet ble at han ble kastet ut. Jeg ble uglesett i venneflokken og mistet mange venner. Men jeg fikk et ny, god venn, hun som jeg varslet. 

Som regel derfor varsler anonymt. Man vil jo ikke være den som har lagt seg opp i andres saker….. og stå for det🤣

Anonymkode: 478fd...377

• Liker 2
Skrevet
Strigiformes skrev (46 minutter siden):

Jeg spør aldri etter tillit. Det er ikke tillitsskapende. Snarere tvert imot. 

Jeg gir tillit, så er det opp til den andre å vise meg om de er min tillit verdig.

Jeg setter ingen opp for å feile. Mener jeg har lov til å uttrykke min mening akkurat som alle andre. 

Min ytringsfrihet er verdifull for meg, og jeg fortjener ikke skam på bakgrunn av den...

Dette er en diskusjonsside. Jeg bryr meg pgså on ytringsfrihet og jeg brukte den. Jeg sa ikke du ikke fikk, jeg talte imot deg, som vi skal i en diskusjon.

Hva du gjør er ikke min sak, du er ikke i sentrum av denne samtalen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er en diskusjonsside. Jeg bryr meg pgså on ytringsfrihet og jeg brukte den. Jeg sa ikke du ikke fikk, jeg talte imot deg, som vi skal i en diskusjon.

Hva du gjør er ikke min sak, du er ikke i sentrum av denne samtalen.

Jeg har ikke behov for å være i sentrum så det går bra. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Var det mye utro folk i den venneflokken da? For hvorfor ellers reagere negativt på noe sånt? De burde jo applaudere hvis de brydde seg om offeret oppi dette.

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...