Gå til innhold

Peugeot partner 2016 modell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen har gått 90300 km og ble EU godkjent.  Men ikke byttet regreim på den.  Trur dere det er et bra kjøp! Må jeg bytte regreim snart !

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis registerreimen ikke har vært byttet siden bilen var ny så må den byttes nå, intervallet på Berlingo er 120.000 km eller etter 5 år. Er den ikke byttet så er det sannsynligvis en bil som har fått dårlig med vedlikehold.

Anonymkode: 1f5ac...48d

Skrevet

Hvilken motor er det? 

Skrevet

75 hk. Fikk beskjed fra selger at det var 10 år eller 280 000 skjønner ikke dette

Skrevet

Fulgt alle service og EU godkjent idag

AnonymBruker
Skrevet

Kontakt en Peugeot-forhandler og forsikre deg om at reg.reim er innenfor intervall. Det hender anbefaling endres etter det som står i serviceheftet.

Anonymkode: 49350...47a

Skrevet
Molly 4.5 år skrev (10 minutter siden):

75 hk. Fikk beskjed fra selger at det var 10 år eller 280 000 skjønner ikke dette

1.6hdi? Det er ikke mye jobb å bytte den reima, enkel motor å jobbe med. 

1.5 motorene er jeg mer skeptisk til 

Skrevet

Jeg er så i tvil angående denne bilen. Først ville jeg så gjerne ha den. Men nå veit jeg ikke. Har overhode ikke råd til å skifte regreim nå. Da får jeg heller la være å kjøpe en imorgen

Skrevet (endret)

Uten å ha de 8 siste siffer i vin, så antar jeg at vi snakker om en 1,6 liter? 
intervallet på den er 5år/175 000 (det som kommer først) kjørte km ved normale forhold. Hust har tilbehørsreimsettet har samme intervall.  Pris vil variere utifra hvor du utfører dette, men hos oss ligger det på 9500-12000 (avhengig av hvilke deler som trengs) for deler og jobb.

1,5 literen er også lett å skru på, men littegranne dyrere deler….

Endret av Fruktninja
Stavefeil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...