AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Etter bare en uke på lavkarbo, så passer nesten alle toppene jeg ikke har fått på meg for 1 mnd siden. Betyr det at jeg har gått ned i vekt? Jeg ser det ikke selv. Anonymkode: d7b50...af2
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Du har mistet vannvekt. Anonymkode: 2c61a...725 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Etter bare en uke på lavkarbo, så passer nesten alle toppene jeg ikke har fått på meg for 1 mnd siden. Betyr det at jeg har gått ned i vekt? Jeg ser det ikke selv. Anonymkode: d7b50...af2 Det kan jo virke sånn! Vanskelig å se selv, da man gjerne studerer seg selv nøye når man prøver å gå ned. Klær er en super måte å legge merke til det på. Anonymkode: 7d293...c58 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Etter bare en uke på lavkarbo, så passer nesten alle toppene jeg ikke har fått på meg for 1 mnd siden. Betyr det at jeg har gått ned i vekt? Jeg ser det ikke selv. Anonymkode: d7b50...af2 Hvert gram karbohydrater binder ca 3 gram med væske, og når du ikke spiser like mye karbohydrater som før vil du miste mye av disse. De aller fleste som går fra høykarbo til lavkarbo kost mister gjerne et kilo eller to de første ukene på grunn av det. Hvis du har vært i kaloriunderskudd samtidig kan du også ha mistet noen gram fett (og mulig muskulatur) i tillegg. At du ikke ser det selv er helt vanlig. Anonymkode: 5d162...d0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå