AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Hei! Har noen her vært sammen med eller er sammen med en 8-10 år yngre mann? Tell me about it 🤓 Noen der mannen ikke hadde/har barn og dere ikke skal ha sammen? Anonymkode: 53ca4...16e
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Er sammen med en 11 år yngre mann uten barn. Ingen av oss vil ha barn Det er perfekt match seksuelt, intellektuelt og emosjonelt. Han er uerfaren med forhold da. Ikke langvarige tidligere, så det merkes at han er litt lost på visse kjæreste ting Anonymkode: 64068...3a5
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (På 19.8.2025 den 22.57): Er sammen med en 11 år yngre mann uten barn. Ingen av oss vil ha barn Det er perfekt match seksuelt, intellektuelt og emosjonelt. Han er uerfaren med forhold da. Ikke langvarige tidligere, så det merkes at han er litt lost på visse kjæreste ting Anonymkode: 64068...3a5 Hvor gamle er dere? ☺️ ~ Ts. Anonymkode: 53ca4...16e
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Skrevet 21. august 10 år her, funker finfint, godt forklart og samme forutsetninger som i innlegget over. Anonymkode: fb902...53e
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (På 19.8.2025 den 22.36): Hei! Har noen her vært sammen med eller er sammen med en 8-10 år yngre mann? Tell me about it 🤓 Noen der mannen ikke hadde/har barn og dere ikke skal ha sammen? Anonymkode: 53ca4...16e Dama (som jeg er forlovet med) er 12 år yngre. Jeg er 47, hun er 35. Ingen av oss har barn. Ingen av oss ønsker barn. Fungerer aldeles utmerket😊 Anonymkode: 5b52f...e70
Memorangen Skrevet 21. august #6 Skrevet 21. august Ikke personlig, men kjenner ei som er sammen med en 18 år yngre mann og de har det veldig fint og skal gifte seg. Hun har to voksne gutter fra før. De har fått et barn sammen nå da. Skikkelig attpåklatt for hennes del 😅 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august Jeg har i ett år dated en som er 12 år yngre. Han har ikke barn, det har jeg. Fungerer bra det. Han er ikke kjempe interessert i ungen min, som forsåvidt er greit da barnet ikke vet at vi dater. Men har ingen planer om å bli i ett forhold med han. Anonymkode: d8699...780
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august Hva vil du vite sånn eksakt?😄 Det er 8 år mellom oss, men det er på papiret jeg merker det mest. Det kan bare fungere om han ikke ønsker seg sterkt egne barn på ett tidspunkt. Det er litt skummelt å satse da kjenner jeg, samtidig så føles han bare riktig. Det handler selvsagt om han som person og ikke alderen hans, preferansen min er heller eldre menn, ikke yngre😄 Anonymkode: 6bcad...888
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august Kvinne 47 her. Sammen med en 8 år yngre mann. Elsker han men sliter med aldersforskjellen. Jeg har fått mye komplekser på grunn av forskjellen. Tenker mye mer på utseende og frykten for at den synlige forskjellen skal øke, og at han mister fysisk tiltrekning om noen år. Det sliter skikkelig på meg. vi har begge barn på hver vår kant. Anonymkode: ddff7...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå