Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 1.14):

Periodisk fasting. Spis planlagte måltider på faste tider.

Gå mye tur, gjerne i et tempo der du begynner å svette litt. Minst 10k skritt hver dag.

Anonymkode: ee98d...178

Jeg har holdt på meg jojo slanking sikkert i 20 år. Jeg gikk ned masse med keto for en del år siden,men lagt på meg siden. Jeg klarer ikke å holde på lavkarbo over tid. Fungerer ikke når vi er fem stk i familien. Dyrt er det også. Nå holder jeg med dette om periodisk faste og det å spise hva du vil bare mindre. Jeg drikker kun en iskaffe frem til middag i 16 tiden. Spiser kun middag og kvelds. Spiser hva jeg vil da, men mindre porsjoner. Det hardeste var å kutte småspising på kvelden. Men med stahet og viljestyrke klarer jeg det. Hjelper veldig å se at jeg allerede har gått ned . Hold ut de første14 dagene! Du kommer til å se forskjell 

Anonymkode: 53bdd...026

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har holdt på meg jojo slanking sikkert i 20 år. Jeg gikk ned masse med keto for en del år siden,men lagt på meg siden. Jeg klarer ikke å holde på lavkarbo over tid. Fungerer ikke når vi er fem stk i familien. Dyrt er det også. Nå holder jeg med dette om periodisk faste og det å spise hva du vil bare mindre. Jeg drikker kun en iskaffe frem til middag i 16 tiden. Spiser kun middag og kvelds. Spiser hva jeg vil da, men mindre porsjoner. Det hardeste var å kutte småspising på kvelden. Men med stahet og viljestyrke klarer jeg det. Hjelper veldig å se at jeg allerede har gått ned . Hold ut de første14 dagene! Du kommer til å se forskjell 

Ja,og gå for nedgang på ca 0,5-0,7 kg i uken. Ikke mer. Det er best for kroppen

Skrevet

Det er jo egentlig ikke så hokus pokus å gå ned i vekt. Mindre mat - mer aktivitet. 

Selv har jeg gått ned 26 kg på litt over 2 år, uten bruk av hjelpemidler. Kun litt forandringer på kostholdet og mer bevegelse i hverdagen 😊 Jeg kunne nok gått ned mer, med f.eks slankemidler, men det har aldri vært et ønske for min del. Jeg vil klare det uten ekstern hjelp 😊 Og det har jeg klart 😁

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

51 kilo? Hva er høyden din? 

Anonymkode: 78a11...b21

153cm så ikke noe lavt med 51 kilo for meg. Har egt alltid vært undervektig pga gener. Før veide jeg 44 kilo og det ble litt lavt, jeg var ganske så tynn og det ble litt for tynt. Så derfor gjorde jeg alt for å gå opp i vekt å brukte litt år på det, til jeg klarte å legge på meg mer enn jeg burde som resulterte i at jeg følte kroppen min var tyngre og svakere og følte ikke disse kiloene var ment til å være på meg da det gjorde kroppsbygningen min veldig feil

Anonymkode: b14fb...6f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...