AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august 2 åringen har vært syk i 4 dager med feber. Nå begynner han å bli frisk, men har noen voldsomme raserianfall. Hyler, skriker og slår og kaster seg ned på gulvet. Jeg er alene med barna fordi far er på jobb, og pendler for øyeblikket. Jeg kjenner at jeg er helt utslitt og aner ikke hva jeg ska gjøre. Besteforeldrene takler ikke gråt og vanskelig oppførsel, så jeg kan ikke be dem om hjelp heller. Føler meg så utrolig alene og hjelpeløs. Er dette vanlig eller har toåringen en reaksjon på at far ikke er her? Eller er han bare utslitt etter sykdom? Anonymkode: 01aea...ec6
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Aner ikke. Legen mente nurofen og Paracet uansett ville kurere det. Veldig liten interesse for å undersøke ungen… Anonymkode: 01aea...ec6
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Høres igrunn understimulert ut. Ut å Lek. Anonymkode: 107b2...083
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Tett nese drev min lille til vanvidd og raseri. Eller så kan det være noe annet gjør vondt? Roer raseriet seg med Paracet? Anonymkode: 6457e...dcc
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): 2 åringen har vært syk i 4 dager med feber. Nå begynner han å bli frisk, men har noen voldsomme raserianfall. Hyler, skriker og slår og kaster seg ned på gulvet. Jeg er alene med barna fordi far er på jobb, og pendler for øyeblikket. Jeg kjenner at jeg er helt utslitt og aner ikke hva jeg ska gjøre. Besteforeldrene takler ikke gråt og vanskelig oppførsel, så jeg kan ikke be dem om hjelp heller. Føler meg så utrolig alene og hjelpeløs. Er dette vanlig eller har toåringen en reaksjon på at far ikke er her? Eller er han bare utslitt etter sykdom? Anonymkode: 01aea...ec6 Min kan bli ganske irritabel under tilfriskning, føler seg fremdeles dårlig men er frisk nok til å kjede seg. Så jeg ville prøvd en tur ut, sykkeltur, lekeplass eller lignende. Anonymkode: c2be0...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå