AnonymBruker Skrevet 29. august #21 Skrevet 29. august Blåttvann skrev (På 19.8.2025 den 23.00): Pene mennesker blir ofte definert som pene av flertallet, spør du 100 mennesker om Megan Fox er pen svarer nok minst 90% ja. Hun er kitch-pen. En penhet helt uten særegenhet og karakter. Jeg syntes ikke hun er attraktiv. Anonymkode: 83a3a...1a1
AnonymBruker Skrevet 7. september #22 Skrevet 7. september Jeg synes anmeldere ofte er mer opptatt av å hevde seg selv enn å gi en god anmeldelse. Sikkert fordi leserne liker å lese frekke kommentarer. Anonymkode: 1496f...076 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #23 Skrevet 14. september Det er lov å ikke like en anmeldelse og det er lov å like dahl. Man anmelder det maleriene utgir seg for å være. Og bildene til Dahl holder feks ikke mål om man sammenligner Tideman og Gude samt endel andre som tilhørte nasjonalromantikken. Er forøvrig helt enig med anmelderens observasjoner. Anonymkode: ac9c0...b13 1
Akhenaton Skrevet 25. september #24 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 19.8.2025 den 19.46): Men dette ER kitch. På grensen til nasjonalromantisk propagande à la det nazistene eller kommunismene brukte i sin markedsføring av nasjonalstaten. Kunstneren hev seg på en bølge som var startet tiår før, og han holder jo objektivt langt mindre kvalitetsfølelelse enn nasjonalromantiske kunstnere som kom før han. Det er helt lov å like det, men helst uten at man blir trigget av anmeldelsene. Anonymkode: c29d3...a4d Ja, det der er kitch så det holder. Og det må det faen meg være lov å påpeke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september #25 Skrevet 25. september 100% enig med anmelderen. Det ser ut som det er AI-generert nasjonalistisk kunst. Anonymkode: 80d90...c0c 4
exictence Skrevet 20. oktober #26 Skrevet 20. oktober Jeg like maleriene hans godt. Det er i hvertfall sandsynlige bilder. Enig med deg. 1
exictence Skrevet 20. oktober #27 Skrevet 20. oktober Det er sannsynlig med en rake som jenta bærer på. Ikke usannsynlig at hun har raknet. Sånne klær hadde dem på seg også da de hesjet og holdt på i åkeren. Strikketøy var og sannsynlig å ha med seg om en avkobling fra det andre tunge arbeide i åkeren 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #28 Skrevet 20. oktober Hvilken arm på ungen er det hun etterlyser? Barnet holder moren i hånden (barnets høyrehånd), den venstre hånden til barnet er skjult i muffa. Det fattige barnet gjemmer hodet i hendene inn mot skjørtet til moren sin. Jeg tolker det som at barnet er lei seg. Anonymkode: 02215...c2a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #29 Skrevet 20. oktober exictence skrev (1 time siden): Det er sannsynlig med en rake som jenta bærer på. Ikke usannsynlig at hun har raknet. Sånne klær hadde dem på seg også da de hesjet og holdt på i åkeren. Strikketøy var og sannsynlig å ha med seg om en avkobling fra det andre tunge arbeide i åkeren Ofte ikke avkobling, men de skulle utnytte tiden det tok å gå fra for eksempel gården til seteren. De gikk sjelden tur for turens del, det hadde de ikke tid til, unntatt de rike. Tid var penger (produksjon) også da. Anonymkode: 02215...c2a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #30 Skrevet 21. oktober exictence skrev (18 timer siden): Jeg like maleriene hans godt. Det er i hvertfall sandsynlige bilder. Enig med deg. Hva er sandsynlige bilder? Anonymkode: 83a3a...1a1
PITTY Skrevet 21. oktober #31 Skrevet 21. oktober (endret) Halvparten av anmeldere elsker å sjonglere med sine ord og uttrykk. Filmen/boken etc de skal omtale kommer i andre rekke, eller kanskje enda lenger ut i leksa.. Og, anmeldt av:........ sitt eget navn med stOOre bokstaver. DÉT er viktig det. Endret 21. oktober av PITTY
exictence Skrevet 21. oktober #32 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva er sandsynlige bilder? Anonymkode: 83a3a...1a1 Sannsynlig med bla raker, bøtte og strikketøy, landskapet, dybdefølelsen, klærne, jentene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå