Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dratt på festivalen alene og flørtet med ungguttene,jeg. Han høres så umoden ut at en dose sjalusi ville fikset ham 😂

Anonymkode: 7cb54...7e3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan forklarer du da at kvinner også blir suicidale? Mangel på sex?

Ville et forhold da gitt deg mer eller mindre selvtillit? Du velger jo bort sex med masse damer ved å gå inn i et forhold

Anonymkode: a422d...562

Mindre definitivt. Menn får lavere testosteronverdier av å være i lange forhold 

Skrevet
Flintis skrev (7 timer siden):

Kan godt være at mannen din har draget fortsatt. Om det enklere på festival vet jeg ikke. Jeg var på besøk til noen som var på Titanofestival engang og jeg fikk faktisk danse. 

Så var det ei dame som var litt interessert også, men de forsøkte å gifte bort henne til kameraten min så jeg ville ikke gå iveien. Det var litt dumt. 

Ikke ble hun med kameraten heller.

Tror jeg var sånn sist i tjue åra.

Mannen din kommer med litt ubetenksomme betraktninger, men er vel ærlig da.

Om man er opptatt av å ha draget så får man holde seg singel synes jeg.

Da har man et stort valideringsbehov, og er oppmerksomhetssyk slik jeg ser det.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Strigiformes skrev (18 timer siden):

Om man er opptatt av å ha draget så får man holde seg singel synes jeg.

Da har man et stort valideringsbehov, og er oppmerksomhetssyk slik jeg ser det.

Hm... det er vel kanskje greit å ha draget og da særlig på den en er sammen med. Samtidig følge med å registrere at en har draget om så skjer og hvem en har draget på og hva som gjør dette. Ikke at en skal benytte seg av det. Å ha en attraktiv partner som velger seg kan være en fin tanke.

Validering i form av å ha draget er kanskje ikke helt sundt, eller hva andre synes på mer generelt grunnlag.  Jeg mener en kanskje bør finne ting ved seg selv å validere etter egen målestokk. Men det er selvfølgelig vanskelig. Attraktivitet krever jo at noen andre synes om en og da særlig partner om en er i forhold.

Endret av Flintis
  • Liker 1
Skrevet
Flintis skrev (8 timer siden):

Hm... det er vel kanskje greit å ha draget og da særlig på den en er sammen med. Samtidig følge med å registrere at en har draget om så skjer og hvem en har draget på og hva som gjør dette. Ikke at en skal benytte seg av det. Å ha en attraktiv partner som velger seg kan være en fin tanke.

Validering i form av å ha draget er kanskje ikke helt sundt, eller hva andre synes på mer generelt grunnlag.  Jeg mener en kanskje bør finne ting ved seg selv å validere etter egen målestokk. Men det er selvfølgelig vanskelig. Attraktivitet krever jo at noen andre synes om en og da særlig partner om en er i fothold.

Hvorfor er det vanskelig å finne ting ved seg selv som man validerer etter egen målestokk? 

Er du ikke fornøyd med deg selv?

Jeg fokuserer ikke på attraktivitet. Det blir for meg veldig overfladisk.

Jeg velger å fokusere på kommunikasjon, adferd og samspill. Det er det som er attraktivt for meg, og det er det som føles ekte.

Det blir som en slags dans 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2025 den 18.26):

Festival i byen. Mannen snakket om alle de flotte damene som sikkert ville være der og skulle ønske han var ung og singel. 

Hva jeg tenker? Det er tydeligvis det som er tingen, være ung og pule rundt på festival. Foreslå noe så dumt å gå på festival med han, nei da er jeg bare i veien. Gammel kjerring. Kjenner jeg begynner å få nok. Han selv er ikke et fruktfat og opp i årene er han også, så hvorfor fortelle sånt til meg ? For å trykke meg ned ? Vise manndom ? Det gjør meg bare så avtent som det går an. Tror han virkelig at jeg liker å høre at han vil være ung og singel. Ikke klag på om du ikke får sex da mann ! Er så dritt lei umodne mannfolk. Ødelegge noe som er bra med slik holdning. Godt jeg har ferie til overs, som jeg kan bruke på å flytte fra gubben!

Anonymkode: 59c6a...497

Om han kalte deg "gammel kjerring" uten å si unnskyld eller flire som at det var en evt spøk/erting så er det grunn nok til å flytte ut for min del. Do iT! 

Skrevet
Strigiformes skrev (1 time siden):

Hvorfor er det vanskelig å finne ting ved seg selv som man validerer etter egen målestokk? 

Er du ikke fornøyd med deg selv?

Jeg fokuserer ikke på attraktivitet. Det blir for meg veldig overfladisk.

Jeg velger å fokusere på kommunikasjon, adferd og samspill. Det er det som er attraktivt for meg, og det er det som føles ekte.

Det blir som en slags dans 😂

En må se bort fra samfunnets målestokk å finne sin egen, det kan foreksempel være innen feltene økonomisk, sosialt, kulturelt og økonomisk. Så spørs det om en gjør det bra innen sine forutsetninger samfunnets krav eller hvordan en ser på det. 

Nei, jeg er ikke fornøyd med meg selv.

Attraktivitet er mer enn utseende, og det du beskriver synes jeg går inn under dette begrepet.

Skrevet
Flintis skrev (10 minutter siden):

En må se bort fra samfunnets målestokk å finne sin egen, det kan foreksempel være innen feltene økonomisk, sosialt, kulturelt og økonomisk. Så spørs det om en gjør det bra innen sine forutsetninger samfunnets krav eller hvordan en ser på det. 

Nei, jeg er ikke fornøyd med meg selv.

Attraktivitet er mer enn utseende, og det du beskriver synes jeg går inn under dette begrepet.

Det var trist å høre.

Har du tenkt på hvordan du tenker om deg selv påvirker alle relasjoner i forhold til deg selv?..

Også i forhold til alt det du nevnte her? 

Det er på en måte en nøkkel, og det gjenspeiler hvem du er som person...En døråpner velger jeg å kalle det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Herregud for en dust!! 🤯🤯🤯 
Bli med meg på festival med mannen din, så skal vi se hvor mange han får treff på. Jeg tipper allerede 0. 
Vi kan garantert få mange. 
Han hadde trengt å få gnidd det inn en hel kveld. 
Jeg ville tatt han med til legen for sjekk av tidlig demens (frontallappdemens kan man jo si mye snålt feks), er det utelukket ville jeg bare flyttet for godt. 
Ingen fortjener å høre noe sånt da. Føler med deg ts. Klem

Anonymkode: 94af7...9ea

Du burde melde deg på NM i overdrivelse, klasse krisemaksimering.

Anonymkode: da622...5f3

Skrevet

En mann burde lære seg forskjellen på hva som sies ut høyt og hva som er fantasien. Hvis det ikke var alkohol involvert så går det mer på IQ enn umodenhet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 7.41):

Hvorfor er slike svar så populære på KG?

Dersom jeg synes at et utsagn eller en handling er patetisk, så skal jeg liksom si eller gjøre det samme for å vise hvor tullete det er? Da er jeg like patetisk som mannen i dette tilfellet er. 

Anonymkode: 4e24c...613

Fordi hvite heterofile menn er den eneste rase/kjønn du fritt kan nedsnakke i dagens samfunn. Hvis det noe som ikke stemmer i dagens datingverden og en avis eller magasin skal skrive en artikkel, da er det ALLTID mannen som må endre noe. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 11.18):

Ja og hadde du pult rundt hadde angret på det og. 

Anonymkode: 7762d...e17

Nå skrev jeg at jeg ville oppleve perioden på nytt, ikke fordi jeg ville endre noe, men fordi jeg har gode minner jeg gjerne skulle opplevd en gang til. P.t. er den beste tiden fra jeg var omtrent 20 til ca 25 år. 

Men det er vann under broen, gjør heller innsats for å få det bedre her og nå enn å drodle ved fortiden.

Anonymkode: 46222...255

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2025 den 18.26):

Festival i byen. Mannen snakket om alle de flotte damene som sikkert ville være der og skulle ønske han var ung og singel. 

Hva jeg tenker? Det er tydeligvis det som er tingen, være ung og pule rundt på festival. Foreslå noe så dumt å gå på festival med han, nei da er jeg bare i veien. Gammel kjerring. Kjenner jeg begynner å få nok. Han selv er ikke et fruktfat og opp i årene er han også, så hvorfor fortelle sånt til meg ? For å trykke meg ned ? Vise manndom ? Det gjør meg bare så avtent som det går an. Tror han virkelig at jeg liker å høre at han vil være ung og singel. Ikke klag på om du ikke får sex da mann ! Er så dritt lei umodne mannfolk. Ødelegge noe som er bra med slik holdning. Godt jeg har ferie til overs, som jeg kan bruke på å flytte fra gubben!

Ja, det er livets glede faktisk

Anonymkode: 0c42b...c5d

AnonymBruker
Skrevet

For noen mennesker er det nok livets glede å ta for seg og pule så mange som mulig. Likevel så kan det være lurt å tenke på stabilitet.

Vil man være singel helt inn i alderdommen?

Om man kan klare å få det til så er vel et parforhold noe som kan føles litt trygt og godt?

Et slags anker på en måte?

Så kan man velge om man vil inkludere andre i det sexlivet man har sammen om det er et felles ønske?

Hverdager er jo uansett det det er flest av. Par i forhold har som regel mer sex enn single...

Jeg vet hva jeg ville valgt...

Anonymkode: ab4f7...dc2

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer du er gift med en narsissist. Noen menn tror det er greit å snakke like ens til kona som det er å snakke med kompiser ( uten damer tilstede). Han har visst en oppfatning om at han er guds gave til kvinnene. Men egentlig er det en form for usikkerhet å skryte, ofte en misforstått fisking etter komplimenter. 

Anonymkode: 2c370...717

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 21.27):

For noen mennesker er det nok livets glede å ta for seg og pule så mange som mulig. Likevel så kan det være lurt å tenke på stabilitet.

Vil man være singel helt inn i alderdommen?

Om man kan klare å få det til så er vel et parforhold noe som kan føles litt trygt og godt?

Et slags anker på en måte?

Så kan man velge om man vil inkludere andre i det sexlivet man har sammen om det er et felles ønske?

Hverdager er jo uansett det det er flest av. Par i forhold har som regel mer sex enn single...

Jeg vet hva jeg ville valgt...

Anonymkode: ab4f7...dc2

Jeg, dame, har vært gift i 35 år og jeg får nesten mer enn jeg vil ha. Mannen er nesten like ivrig som før. Vi har en familievenn som er mye yngre enn oss. Han er singel og jeg har fått med meg at han løper etter damer over alt, mange med håp om at det skal føre til noe. Men jeg har inntrykk av at det aldri blir noe på ham. Han er en 42 år gammel "incel" vil jeg kalle det. Så vi i forhold får mye mer sex enn single.

Anonymkode: 2c370...717

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg kun skal forholde meg til overskriften "Er livets glede å pule rundt ?"

Så er svaret nei, for man har jo fotball også.

Anonymkode: e9998...624

AnonymBruker
Skrevet

Livets glede er å pule den dama man elsker, ikke masse tilfeldige damer man har lite eller null relasjon til.

Anonymkode: eb1a5...cd9

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om jeg kun skal forholde meg til overskriften "Er livets glede å pule rundt ?"

Så er svaret nei, for man har jo fotball også.

Anonymkode: e9998...624

Og sjokolade 😋

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Livets glede er å pule den dama man elsker, ikke masse tilfeldige damer man har lite eller null relasjon til.

Anonymkode: eb1a5...cd9

🤩🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...