AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Festival i byen. Mannen snakket om alle de flotte damene som sikkert ville være der og skulle ønske han var ung og singel. Hva jeg tenker? Det er tydeligvis det som er tingen, være ung og pule rundt på festival. Foreslå noe så dumt å gå på festival med han, nei da er jeg bare i veien. Gammel kjerring. Kjenner jeg begynner å få nok. Han selv er ikke et fruktfat og opp i årene er han også, så hvorfor fortelle sånt til meg ? For å trykke meg ned ? Vise manndom ? Det gjør meg bare så avtent som det går an. Tror han virkelig at jeg liker å høre at han vil være ung og singel. Ikke klag på om du ikke får sex da mann ! Er så dritt lei umodne mannfolk. Ødelegge noe som er bra med slik holdning. Godt jeg har ferie til overs, som jeg kan bruke på å flytte fra gubben! Anonymkode: 59c6a...497 10 14 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Han høres ikke ut som noe å samle på Anonymkode: f09b5...bd8 3 10
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Ta han med ut på festival og flørt med de unge gutta. Tipper du får flere tilbud enn han. Anonymkode: 8797e...ecb 19 4
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Kjøp deg billett og stikk på festivalen alene du? siden de attraktive jentene er der så nytter det ikke å sitte hjemme, gå og meng deg med dine like…! Anonymkode: 2b903...432 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Skrevet 19. august Jeg kan til en viss grad forstå drømmen. Til null grad forstå å si det til kjæresten. Dra på festival og pul rundt selv (eller lat som), du kommer til å dra mange flere enn han. Noen menn har en tanke om at hadde jeg ikke vært låst fast - ja så hadde jeg vært like ung som jeg var den gang. Om du skjønner?? Om de ble sendt ut med fripass så hadde de fått seg en realitetsoritentering. Anonymkode: 9f56c...f94 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august Det er visse dele av livet jeg også skulle ønske jeg kunne oppleve igjen. Det var også en periode hvor jeg var ung og singel, men jeg pulte ikke rundt. Mest sannsynlig fordi jeg ikke hadde draget. M Anonymkode: 46222...255 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er visse dele av livet jeg også skulle ønske jeg kunne oppleve igjen. Det var også en periode hvor jeg var ung og singel, men jeg pulte ikke rundt. Mest sannsynlig fordi jeg ikke hadde draget. M Anonymkode: 46222...255 Jeg tror det er litt klassisk midtlivskrise? Ikke for å redusere det til noe banalt. Men akkurat som vi kan tenke at om vi hadde levd ungdomsskolen igjen så hadde vi rukket fingeren til mobberne og fått ståkarakter på fremføringen eller whatever. Men den sjelen med en erfaringenen og alt du er nå kan ikke transporteres til den du var da. Youth is wasted on the young. Anonymkode: 9f56c...f94 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #9 Skrevet 19. august Ts, tidlig i sommer skrev du jo om.akkurat denne mannen og hvordan han snakka om ei ung jente han ville likt en sjanse med, eller noe sånt! Allerede da visste du jo alt dette, hvorfor SØREN er du enda sammen med han?? Anonymkode: 268a9...b11 3 2
Fjellmannover190 Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august Jeg har vært singel i en periode og får beskjed om at jeg har blitt kjekk med alderen og kler litt sølv i skjegget, men klarte ikke helt å finne sjarmen med det å ligge rundt. Synes sex er best når man blir godt kjent og at korte relasjoner skaper for mye drama og støy. Jeg er sikkert en rar mann som ikke savner singellivet? (Jeg er i førtiårene, og tenkte aldri på å gå etter damer i 20-årene heller) 6
Jdz Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august (endret) Ikke savner jeg å være ung, ikke savner jeg å «pule rundt» og jeg er blitt så gammel at jeg foretrekker å pule på soverommet. I alle fall ikke på festival, der er jeg for å høre på musikk og helst sammen med kona. Mannen din høres ut som en forvokst fjortis… Endret 19. august av Jdz 7
AnonymBruker Skrevet 19. august #12 Skrevet 19. august Ja, være ung og pule unge deilige jenter er livet. Dessverre er det ikke mulig for de aller fleste. Anonymkode: 5d9e0...edf
AnonymBruker Skrevet 19. august #13 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg kan til en viss grad forstå drømmen. Til null grad forstå å si det til kjæresten. Dra på festival og pul rundt selv (eller lat som), du kommer til å dra mange flere enn han. Noen menn har en tanke om at hadde jeg ikke vært låst fast - ja så hadde jeg vært like ung som jeg var den gang. Om du skjønner?? Om de ble sendt ut med fripass så hadde de fått seg en realitetsoritentering. Anonymkode: 9f56c...f94 Altså, jeg også tenker tilbake når jeg var ung og uten synlige tegn på at jeg har fått barn osv. At jeg kanskje var mer attraktiv da enn nå. Så jeg forstår tankegangen,men kan jeg stole på at han ikke vil tafse og prøve seg på alt som er og skal jeg være vitne til denne umodne oppførselen. Nei takk Ts Anonymkode: 59c6a...497 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #14 Skrevet 19. august Du må jo forklare han at han om han blir singel ikke får pult sånne unge og deilig uten å måtte betale for det. Og nevn samtidig hvor lett det er for dame i samme alder som han å få yngre menn helt gratis. Og så hadde jeg avsluttet forholdet Anonymkode: 50473...324 2
SPOCA Skrevet 19. august #15 Skrevet 19. august Hvorfor er du sammen med han? En partner skal løfte opp, ikke trykke ned. Han er med andre ord ikke noen å spare på. 3 3
AnonymBruker Skrevet 19. august #16 Skrevet 19. august Altså, snakk om å overtenke en kommentar... Tenker du aldri at det hadde vært deilig å vært "ung&dum" igjen🤪 Anonymkode: 0742d...c94
AnonymBruker Skrevet 19. august #17 Skrevet 19. august Emosjonelt umoden. Hade bra, mann. La han leve drømmen sin. Poenget er vel uansett ikke bare om han kan stole på eller ikke. Fyren har jo ikke sosiale antenner. Fatter ikke hvorfor damer blir sammen med menn som holder på sånn. De har jo aldri vokst opp med å ta hensyn til noen. Anonymkode: cc5e9...ffe
Jdz Skrevet 19. august #18 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, være ung og pule unge deilige jenter er livet. Dessverre er det ikke mulig for de aller fleste. Anonymkode: 5d9e0...edf Det er en tid for alt. Det er lett å være ung når man er ung. 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #19 Skrevet 19. august For en tosk av et mannfolk. Kan godt hende man tenker at man gjerne skulle vært yngre og kunne «pult rundt» men det er da ikke noe du sier til mannen/kona di. Mannen min hadde aldri turt å si noe sånt til meg🤭 Anonymkode: a0e71...696 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #20 Skrevet 19. august Jeg gikk fra mannen, som skulle kose seg som singel sa han. Noen måneder senere gråt han og påsto at jeg hadde ødelagt ham seksuelt. Kvinner sto ikke i kø, og det som var etablert som deilig og naturlig oss to mellom, som han var vant til, var ikke naturlig med andre. Det var fysj og æsj og ikke aktuelt. Lykke til, får man nesten si til menn som tror lykken er å være singel. Anonymkode: 7dfd9...dd1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå