Gå til innhold

Stor, romslig ryggsekk, til kort transport ved hyttetur

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiser en god del på korte helgeturer til hytte, eller til bekjente som bor et stykke unna butikk og slikt, og prøver å finne en god løsning for å pakke det jeg trenger å ha med. Typisk trenger jeg å ha med en laptop med tilbehør, matvarer og drikke (vannet i springen er ikke drikkbart), samt klær og kanskje noen andre små gjenstander.

Jeg pleier å slepe med en gymbag og PC-bæreveske med skulderstopp, og kanskje bære noen løse handleposer med matvarer + drikke. Bor i 4. etg i blokk uten heis, 100m til parkeringsplassen. Mens i andre enden er det litt trasking 80m gjennom skog og noen trapper. Men selv om dette ikke er særlig langt, er jeg lei av å kave rundt med alt som henger og slenger rundt hoftene opp og ned disse trappene, og gjennom trange korridorer og dører, og med ting som ruller ut av posene som må settes ned for å finne frem nøkler i lommene.

Jeg har en stor tursekk, men den har inndeling og regnbeskyttelse mer beregnet på telttur og slikt , er litt "dum" til denne typen bruk. Jeg trenger bare noe stort og romslig som alt kan stappes nedi, og som går bakpå ryggen. Må tåle en liten regnskur, men trenger ikke tåle dagevis i utmark akkurat.

Noen som har forslag til en god sekk til formålet? :) 

Anonymkode: c5f99...4f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

DB (tidl Douchebag) har flere modeller, spør hvor stor du ønsker, men feks 30l, 40l, 50l, 60l

Anonymkode: a0316...bbe

AnonymBruker
Skrevet

Søk på gymsekker, sekker folk som trener mye bruker, de er romslige og har gjerne mulighet for å åpnes ned fra topp og fra siden 😄

Anonymkode: 84251...625

AnonymBruker
Skrevet

Duffle backpack ville jeg gått for til det formålet. F.eks denne, men dette gås jo k mye større str også om du skal ha plass til matvarer osv og. https://www.hellyhansen.com/no_no/h-h-scout-duffel-m-67441?color=300703&gad_source=1&gad_campaignid=18582156915&gbraid=0AAAAADpHlLyoqNv9Tt6qeTeiOaMK4ZZqW&gclid=Cj0KCQjw5JXFBhCrARIsAL1ckPtJ9i3uko22avGswUp1rtbaF350KRLztQNb2BasYGpPVJkQAb4VFYEaApaJEALw_wcB

Anonymkode: 6c393...80a

AnonymBruker
Skrevet

Men til hyttetur og sånt må jo tursekken være fin vel?
Skal du handle på butikken og ta med hjem, ser jeg stadig flere yngre som har handlebag på hjul, noen av disse går også godt i trapper hvis de har store hjul

Anonymkode: d4f23...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...