AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Jeg var hodestups forelsket i en mann med en unngående personlighetstype. Han fikk meg til å elske ham og bli knyttet til ham. Så plutselig sa han at han ikke ville fortsette forholdet. Jeg klarte ikke å komme over det. En venn av meg rådet meg til å kontakte en erfaren tryllekunstner for å få kjæresten min tilbake til meg. Men jeg nøler. Jeg vil at han skal komme tilbake av egen fri vilje og ikke under påvirkning av magi. Anonymkode: 38be7...833
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Jeg tenker at det beste du kan gjøre for deg selv er å finne ut av hvorfor du er så besatt av ham. Er det virkelig ham du ønsker? Eller ideen om ham og ideen om hva du ønsker at han skal være for deg? Anonymkode: 0770e...adf 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Jeg tenker jo selv at slikt er bare tull og ikke fungerer. Men for diskusjonens skyld - la oss si at den type magi fungerer: Har du tenkt på det etiske ved det? Du overstyrer hans valg og hans frie vilje. I tillegg, som du nevner, hva er det forholdet verdt hvis du vet det er pga magi, og ikke pga han faktisk vil være sammen med deg. Anonymkode: 36cfa...598 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august En tryllekunstner kan ikke forandre på de unnvikende nei😅 Du må slippe taket. Katt og mus lek vil gjøre deg frynsete. Sånne har en umoden forsvarsmekanisme- så vanskelig at selv en psykolog vil slite å komme igjennom. De vil ofte bli interessert igjen når du slipper taket, og blir du for interessert vil de forsvinne igjen. Anonymkode: f2ddb...94c 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg var hodestups forelsket i en mann med en unngående personlighetstype. Han fikk meg til å elske ham og bli knyttet til ham. Så plutselig sa han at han ikke ville fortsette forholdet. Jeg klarte ikke å komme over det. En venn av meg rådet meg til å kontakte en erfaren tryllekunstner for å få kjæresten min tilbake til meg. Men jeg nøler. Jeg vil at han skal komme tilbake av egen fri vilje og ikke under påvirkning av magi. Anonymkode: 38be7...833 Jeg synes det er svada, kvakksalveri og langt over grensen når det kommer til svindel/å få flå sårbare mennesker. For man er sårbar når man går til slike skritt, og burde skånes for å bli utnyttet. Anonymkode: 7efcb...9f1
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En tryllekunstner kan ikke forandre på de unnvikende nei😅 Du må slippe taket. Katt og mus lek vil gjøre deg frynsete. Sånne har en umoden forsvarsmekanisme- så vanskelig at selv en psykolog vil slite å komme igjennom. De vil ofte bli interessert igjen når du slipper taket, og blir du for interessert vil de forsvinne igjen. Anonymkode: f2ddb...94c Du har rett i det.😢 Anonymkode: 38be7...833
AnonymBruker Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august Du kan ikke gjøre det mot noen. Og det fungerer heller ikke. Nå har ikke jeg tydd til magi, men så mange ganger jeg har snakket høyt eller tenkt og grått, bedt noen om å komme, snakke med dem uten at de svarer og spurt om de kan ringe. Ingenting annet enn at jeg føler meg rar skjer. Eneste er at jeg kjenner frysninger noen ganger og gråter i glede over det, for det føles ut som å bli besøkt en stund 😂😂 Men det er kun fordi jeg gjør noe med armen som utløser den frysningen, usikker hva men det har skjedd flere ganger. Lev et aktivt liv, ikke fall for sånnt. Det gjør det dumme, verre. Finn en ny mann, det er mange av dem, ikke kast bort livet. Anonymkode: 7de64...ba8
Virrevirrevapp Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august Tenker det er like greit at folk som går, ikke kommer tilbake.
AnonymBruker Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august Vil du virkelig ha en mann som ikke elsker deg? Om han elsker deg så hadde han ikke avsluttet forholdet. Og magi finnes ikke i virkeligheten, det eneste de gjør er å trylle bort pengene dine. Anonymkode: 0d651...c1b
AnonymBruker Skrevet 20. august #10 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil du virkelig ha en mann som ikke elsker deg? Om han elsker deg så hadde han ikke avsluttet forholdet. Og magi finnes ikke i virkeligheten, det eneste de gjør er å trylle bort pengene dine. Anonymkode: 0d651...c1b Men han pleide å si at han elsket meg og hadde følelser for meg, men han hadde en unngående personlighet. Anonymkode: 38be7...833
Strigiformes Skrevet 20. august #11 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men han pleide å si at han elsket meg og hadde følelser for meg, men han hadde en unngående personlighet. Anonymkode: 38be7...833 Han trenger å jobbe med seg selv. Kjærlighet skremmer han. Han kan ikke elske deg om han ikke elsker seg selv. Det går faktisk ikke an...
AnonymBruker Skrevet 20. august #12 Skrevet 20. august Strigiformes skrev (3 minutter siden): Han trenger å jobbe med seg selv. Kjærlighet skremmer han. Han kan ikke elske deg om han ikke elsker seg selv. Det går faktisk ikke an... Du har rett Anonymkode: 38be7...833
AnonymBruker Skrevet 20. august #13 Skrevet 20. august Dårligste tulletråden på lenge. Hvorfor gidder folk å ta det seriøst??? Bruke tryllekunstner for å vinne tilbake en kjæreste? Voks opp. Please. Anonymkode: 3899d...262 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå