AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Hva kan jeg gjøre videre med en bachelor i psykologi dersom muligheten for å ta en klinisk master i Danmark lukker seg eller jeg ikke velger å ta master der? Setter stor pris på svar! Jeg kan også legge til at det å gå videre med HR ikke er av så stor interesse Anonymkode: 99da4...36d
endo Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Reklame, media, kommunikasjon, salg, konsulent. Det er mye du får brukt psykologi til, er i grunnen bare fantasien og søknaden som setter begrensningene.
Majer Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august En del mastere på privatskoler som kan tas i andre fagfelt dersom man har bachelor i psykologi. Markedsføring, UX-design og digitalisering er eksempler på ting du kan spesialisere deg i senere. Litt rift om jobbene da så anbefaler deg å skaffe deg en deltidsjobb i en nisje ved siden av- eks helsevesenet
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Majer skrev (5 timer siden): En del mastere på privatskoler som kan tas i andre fagfelt dersom man har bachelor i psykologi. Markedsføring, UX-design og digitalisering er eksempler på ting du kan spesialisere deg i senere. Litt rift om jobbene da så anbefaler deg å skaffe deg en deltidsjobb i en nisje ved siden av- eks helsevesenet Anonymkode: 59506...2f0
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Du kan jobbe som miljøterapeut Anonymkode: 59506...2f0 1
Fighter83 Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august (endret) Hvorfor får man ikke flere plasser på masterstudiene i Norge? Endret 20. august av Fighter83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå