AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Ei på tidligere avdeling spurte meg plutselig hva jeg jobber med siden hun visste jeg var ferdig utdannet sykepleier. Er ikke det privat? Har ikke fått jobb enda så jeg stusset. Anonymkode: 33b48...737
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Det kalles smalltalk og kanskje bry seg....? Er jo alltid spennende hvor man ender opp etter endt studier. Ser på det som helt normale spørsmål, og noe jeg kunne spurt en mamma i bhg om. Anonymkode: 663aa...e6d 8
Kometen Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Nei, det er ikke privat og er et helt alminnelig spørsmål. 4
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Helt normalt spørsmål Anonymkode: 18a8d...43e 3
Daisy-love Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Jeg ser ikke på det som særlig privat om noen lurer på hva jeg jobber med, eller for den slags skyld, hvor. At jeg jobber på sykehus, barneavdelingen, eldreomsorgen, hjemmetjenesten osv er ikke privat for meg i hvert fall. Skjønner om du ikke har fått deg jobb at det gjerne da føles mer privat, men ellers vil jeg normalt si det ikke er det. Du trenger ikke svare veldig utfyllende, bare mer overfladisk small talk, som annen sa her. Lykke til med jobbsøkingen 😊
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Skrevet 19. august tidligere avdeling? den skjønte jeg ikke. Men nei. Å sprørre noen hva de jobber med/hvor de jobber er et helt basic smalltalk- tema. Det kan støte enkelte fordi de ikke har jobb eller er trygdet osv. Men ellers helt legit Anonymkode: 11baa...e98 3
AnonymBruker Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august Nysjerrighet, small talk, hun ville gi deg jobbtilbud, hun lurte på om du kunne gi henne jobbtilbud, mulighetene er mange. Hva folk jobber med er noe av det minst rare og private av alle ting man kan spørre om. Anonymkode: 92a1c...cb3 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august DEt er jo på ingen måte privat. DEt er ingen skam å være jobbsøker. Da svarer du "for tiden driver jeg å søker jobber, hadde vært spennende om jeg kunne fåtr jobb på xxx". Eller noe i den duren Anonymkode: 11baa...e98
AnonymBruker Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august Helt vanlig spørsmål. Men hvis du er normalt oppegående og ikke har klart å få deg jobb som sykepleie, så skjønner jeg jo at du syns det er flaut og hun stusset. Anonymkode: 3984c...648 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ei på tidligere avdeling spurte meg plutselig hva jeg jobber med siden hun visste jeg var ferdig utdannet sykepleier. Er ikke det privat? Har ikke fått jobb enda så jeg stusset. Anonymkode: 33b48...737 Hva er privat med det? Anonymkode: bc559...385
Gaia Skrevet 19. august #12 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er privat med det? Anonymkode: bc559...385 Lurer jeg også på. Er man prostituert, så tenker jeg at man kanskje vil synes at det er litt privat, men sykepleier burde gå bra.
AnonymBruker Skrevet 19. august #13 Skrevet 19. august Hva er privat med det? Det er helt vanlig småprat. Tar du deg alltid nær av småting? Anonymkode: df97f...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå