Gå til innhold

Erfaringer med at uattraktive menn behandler deg dårligst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde et kort forhold til en eldre mann for et års tid siden. Typiske røde flagg, lovebombing, vært singel i årevis, mye klaging på damer generelt.. fullstendig oppslukt av meg, men jeg trakk meg ganske fort. Han ble veldig ustabil, men vi hadde fortsatt kontakt hvor han vekslet mellom veldig ydmyk, og frustrert, frem til han plutselig forsvant og skulle ha en "pause". Jeg er oppegående, normalt pen, veldig aktiv, god kontroll på økonomi osv. Vet han har prøvd seg på alt som går og står tidligere, så kan jo på ett vis forstå fascinasjonen av at jeg snakket med ham..

I ettertid har det vist seg at han gradvis fikk mer og mer selvtillitt og ble drøyere og drøyere ovenfor andre damer... 

Jeg er fullstendig over dette altså, blir bare fascinert av "fenomenet".. har jo lest en del om sammenhengen i nettopp det at de "styggeste mennene er mest utro" osv, og jeg hsr tidligere opplevd eller observert slike tilfeller. 

Noen som kjenner seg igjen, eller har noen tanker om hva det skyldes?

Anonymkode: a8217...86d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo også hende at når kvinner blir behandlet dårlig av pene kjekke menn, så er de så forelsket at de blir blind på alt det negative. 

Anonymkode: 914f2...b4a

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig. Han får bedre selvtillit fordi han er sammen med ei han aldri trodde han skulle få, og han behandler henne dårlig fordi han ikke har respekt for henne (siden hun velger han til tross for at hun kunne fått noe bedre). 

Anonymkode: 51721...075

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde et kort forhold til en eldre mann for et års tid siden. Typiske røde flagg, lovebombing, vært singel i årevis, mye klaging på damer generelt.. fullstendig oppslukt av meg, men jeg trakk meg ganske fort. Han ble veldig ustabil, men vi hadde fortsatt kontakt hvor han vekslet mellom veldig ydmyk, og frustrert, frem til han plutselig forsvant og skulle ha en "pause". Jeg er oppegående, normalt pen, veldig aktiv, god kontroll på økonomi osv. Vet han har prøvd seg på alt som går og står tidligere, så kan jo på ett vis forstå fascinasjonen av at jeg snakket med ham..

I ettertid har det vist seg at han gradvis fikk mer og mer selvtillitt og ble drøyere og drøyere ovenfor andre damer... 

Jeg er fullstendig over dette altså, blir bare fascinert av "fenomenet".. har jo lest en del om sammenhengen i nettopp det at de "styggeste mennene er mest utro" osv, og jeg hsr tidligere opplevd eller observert slike tilfeller. 

Om du har et godt selvbilde og han et lavt så blir det full kræsj. Sexen blir berusende, men det kan ikke komme noe av noe varighet i det.

Han må ta tak i seg selv. Det gidder han ikke så da løper han 😂

Mange menn er så forbanna feige!

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke med stygge menn.

Anonymkode: 2212c...13a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt et forhold til en mann som jeg ikke syntes var attraktiv, så hele poenget er merkelig for meg. 

Anonymkode: df20d...600

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du er oppegående, pen og attraktiv, hvorfor innlede et forhold til en gammel stygg mann med dårlig personlighet? 

Anonymkode: d9d91...1e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du er oppegående, pen og attraktiv, hvorfor innlede et forhold til en gammel stygg mann med dårlig personlighet? 

Anonymkode: d9d91...1e8

Fordi: blottet for selvinnsikt og forguder seg selv som narkissos. 

25 av de siste 30 bildene hun tok med mobilen er av seg selv, låseskjermen på pcen og mobilen er av seg selv osv. 

Anonymkode: d53d2...24a

AnonymBruker
Skrevet

Interessant tema du tar opp TS.

Det jeg har lagt merke til, er at en god del uattraktive menn kanskje lider av FOMO når det gjelder damer, og oftere er utro etc hvis anledningen byr seg. Attraktive menn har på en måte fått så mye oppmerksomhet, at når de treffer en partner de virkelig liker, så er det ikke så vanskelig å si nei til fristelser. 

Anonymkode: 2898d...865

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at menn med lavt selvbilde, og som gjerne ikke er vant til å få så mye oppmerksomhet av kvinner, er de som har behandlet meg dårligst. Overrasket og glad over min interesse for de til tross..når de har "fått" meg, så virker det som at de har tenkt at da har de nok sjans på damer som er mer deres type også. Som gjerne har friendzonet de tidligere. Eller så er det som en over her sier; de mister respekten for meg fordi de skjønner ikke at jeg vil ha de.

Anonymkode: cce42...1de

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (1 time siden):

Om du har et godt selvbilde og han et lavt så blir det full kræsj. Sexen blir berusende, men det kan ikke komme noe av noe varighet i det.

Han må ta tak i seg selv. Det gidder han ikke så da løper han 😂

Mange menn er så forbanna feige!

Hvorfor skal sex mellom noen med lav og høy selvtilitt bli berunsende eller krasj?

Hvorfor var du med han ts, hvorfor orke? Du kan jo finne noen som deg.

Anonymkode: 85a8c...40e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor skal sex mellom noen med lav og høy selvtilitt bli berunsende eller krasj?

Hvorfor var du med han ts, hvorfor orke? Du kan jo finne noen som deg.

Anonymkode: 85a8c...40e

Ikke lav kontra høy selvtillit.

Høyt selvbilde kontra lavt selvbilde kan bli kræsj...

Anonymkode: 46c7a...0af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Min erfaring er at menn med lavt selvbilde, og som gjerne ikke er vant til å få så mye oppmerksomhet av kvinner, er de som har behandlet meg dårligst. 

Anonymkode: cce42...1de

Dette. Ikke bare har det skjedd meg, (bare én gang riktig nok, jeg lærte etter det) men jeg har observert det fra sidelinjen mange ganger. Flotte damer som ser etter en stabil, rolig og trygg mann og klarer å finne den lille tingen som kanskje er attraktiv ved disse mennene. Kvinnene tror de har gjort et kupp fordi de har sett noe alle andre har oversett, noe som delvis er sant, men så tåler ikke disse mennene at en bra kvinne endelig vil ha dem. Da tror de plutselig at de har sjans på mange/alle attraktive kvinner og begynner å behandle den ene de hadde sjans på, som dritt.

Anonymkode: 72c0d...cff

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen veldig attraktive menn og de er ikke greie nei. Utseende betyr ikke en drit. Det er på innsiden de er råtten.

Anonymkode: 23f81...a7c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var dum tidligere og trodde utseende ikke betyr noe, men når begge to ikke så kjekke ekser endte med å behandle meg dårlig så har jeg aldri vurdert en mindre kjekk mann igjen. Vil faktisk påstå kjekke menn er greiere. De er også ærligere, lyver mindre og føler seg mindre truet av deg og er mindre sjalu. Mye bedre opplevelse å date kjekke menn. 

Anonymkode: bd685...fea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Interessant tema du tar opp TS.

Det jeg har lagt merke til, er at en god del uattraktive menn kanskje lider av FOMO når det gjelder damer, og oftere er utro etc hvis anledningen byr seg. Attraktive menn har på en måte fått så mye oppmerksomhet, at når de treffer en partner de virkelig liker, så er det ikke så vanskelig å si nei til fristelser. 

Anonymkode: 2898d...865

Veldig sant! 

Anonymkode: 72c0d...cff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er helt vanlig. Han får bedre selvtillit fordi han er sammen med ei han aldri trodde han skulle få, og han behandler henne dårlig fordi han ikke har respekt for henne (siden hun velger han til tross for at hun kunne fått noe bedre). 

Anonymkode: 51721...075

Det er jo helt psyko, men stemmer nok for det beskriver eksen min. Han var ikke direkte stygg, men behandlet meg stygt.

Istedenfor for å være stolt over å ha kapret ei flott dame eller en flott mann, så skal dette ødelegges. De kan umulig ha det godt med seg selv.

Anonymkode: ccbef...97c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tror det er noe mindreverdighetskompleks greier

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fordi: blottet for selvinnsikt og forguder seg selv som narkissos. 

25 av de siste 30 bildene hun tok med mobilen er av seg selv, låseskjermen på pcen og mobilen er av seg selv osv. 

Anonymkode: d53d2...24a

Mener du Narcissus?

Anonymkode: c7b39...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp opplevd dette selv. Han er mye mindre attraktiv enn meg, men jeg tenkte at siden mine forrige forhold med attraktive menn har fått meg til å føle meg lite verdsatt, at en mindre attraktiv mann iaf ville sette pris på meg. Jeg trodde han var følsom og godhjertet men viste seg at han var en mye større løgner enn noen andre jeg har datet. All kvinnelig oppmerksomhet tok han hvis han kunne. Uansett om damene ikke var like pene som meg (unnskyld for selvskryt), han elsket å ha meg på armen og skryte til kompisene sine, likevel gikk han bak ryggen min. Make it make sense

Anonymkode: 233f6...06c

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...