Ssssa Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Jeg har datet en mann i over to måneder, og alt virket så fint. Han viste mye interesse, og vi hadde det virkelig bra sammen. Men etter en dag hvor jeg var dårlig i form og ikke kunne være intim på hans måte, skrev han dagen etter at han ikke hadde romantiske følelser for meg, og sluttet å snakke med meg. Jeg er knust og forstår ikke hvordan noen kan være så «på og av» – vise så mye interesse, for så plutselig å miste alt.😞 2
Fjellmannover190 Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Han kan høres veldig usikker ut, og han kan overtolke at du har endret oppførsel. Kan være knyttet til tidligere erfaringer. Har han usikker tilknytningsstil? 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Hva mener du med intim på hans måte? Kan være han ser på deg som kun seksuell forbindelse og at han har flere gående Anonymkode: a16f4...150 4
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Ssssa skrev (13 minutter siden): Jeg har datet en mann i over to måneder, og alt virket så fint. Han viste mye interesse, og vi hadde det virkelig bra sammen. Men etter en dag hvor jeg var dårlig i form og ikke kunne være intim på hans måte, skrev han dagen etter at han ikke hadde romantiske følelser for meg, og sluttet å snakke med meg. Jeg er knust og forstår ikke hvordan noen kan være så «på og av» – vise så mye interesse, for så plutselig å miste alt.😞 1. Hele poenget med dating er å finne ut om dette mennesket - som innledningsvis fremstår som en mulig kandidat for en kort eller lang relasjon- virkelig er din type menneske (og om det er et ok menneske i det hele tatt). Poenget med dating er ikke å ende opp sammen, koste hva det koste vil. Det er å sile ut de som ikke passer en. To måneder er på ingen måte nok tid til å ha investert mye følelser, fordi det ikke på noe vis er lang nok tid til å vite om vedkommende man treffer er psykopat, gal, ego eller bare upassende. Og før man vet det investerer man ikke, fordi det ikke er noe å investere i. Romantisk kjærlighet er ikke betingelsesløs. Den har, og skal ha, betingelser. Både for hans del, og for din. 2. Jeg tror nok at din definisjon av «virket så fint» og normalt definisjon av en velfungerende relasjon er ulike. Setningen jeg har uthevet er ikke en setning man tenker eller skriver i en likeverdig relasjon. Hev standarden, ts. Hev den en god del. Anonymkode: 51f5b...315 3 1
Ssssa Skrevet 19. august Forfatter #5 Skrevet 19. august Fjellmannover190 skrev (11 minutter siden): Han kan høres veldig usikker ut, og han kan overtolke at du har endret oppførsel. Kan være knyttet til tidligere erfaringer. Har han usikker tilknytningsstil? Han hadde sterkt behov for nærhet og bekreftelse
Ssssa Skrevet 19. august Forfatter #6 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1. Hele poenget med dating er å finne ut om dette mennesket - som innledningsvis fremstår som en mulig kandidat for en kort eller lang relasjon- virkelig er din type menneske (og om det er et ok menneske i det hele tatt). Poenget med dating er ikke å ende opp sammen, koste hva det koste vil. Det er å sile ut de som ikke passer en. To måneder er på ingen måte nok tid til å ha investert mye følelser, fordi det ikke på noe vis er lang nok tid til å vite om vedkommende man treffer er psykopat, gal, ego eller bare upassende. Og før man vet det investerer man ikke, fordi det ikke er noe å investere i. Romantisk kjærlighet er ikke betingelsesløs. Den har, og skal ha, betingelser. Både for hans del, og for din. 2. Jeg tror nok at din definisjon av «virket så fint» og normalt definisjon av en velfungerende relasjon er ulike. Setningen jeg har uthevet er ikke en setning man tenker eller skriver i en likeverdig relasjon. Hev standarden, ts. Hev den en god del. Anonymkode: 51f5b...315 Det er jeg enig i, men jeg skjønner det bare ikke. Han viste så mye interesse bare noen timer før, og plutselig var alt borte. Vi har tilbrakt så mye tid sammen de siste to månedene, og han har alltid virket så engasjert og nær. Det føles helt urealistisk at følelsene hans kunne snu så brått, 1
Strigiformes Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august Ssssa skrev (6 minutter siden): Han hadde sterkt behov for nærhet og bekreftelse Han utnytter deg. Han mangler det selv, og det er det som er grunnen til at han trenger det. Han har lavt selvbilde... 6
Strigiformes Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august Ssssa skrev (2 minutter siden): Det er jeg enig i, men jeg skjønner det bare ikke. Han viste så mye interesse bare noen timer før, og plutselig var alt borte. Vi har tilbrakt så mye tid sammen de siste to månedene, og han har alltid virket så engasjert og nær. Det føles helt urealistisk at følelsene hans kunne snu så brått, Han viste deg sitt sanne jeg. Vær glad for det, og gå videre med livet ditt. 7
Ssssa Skrevet 19. august Forfatter #9 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva mener du med intim på hans måte? Kan være han ser på deg som kun seksuell forbindelse og at han har flere gående Anonymkode: a16f4...150 At jeg ikke ga han bj🫠 han viste at jeg var dårlig i form
Fjellmannover190 Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august (endret) Ssssa skrev (22 minutter siden): At jeg ikke ga han bj🫠 han viste at jeg var dårlig i form Ok... Lurer på om det er greit å slippe han ut på djupet igjen? Om du krever bj og blir så sur for å ikke få det smøres han uerfaren ut. Bj har ellers ikke så mye med nærhet å gjøre, iallefall ikke om du krever det Endret 19. august av Fjellmannover190 2 1
Fjellmannover190 Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august (endret) . Endret 19. august av Fjellmannover190
AnonymBruker Skrevet 19. august #12 Skrevet 19. august Følelser snur sjelden så fort. Mest sannsynlig hadde han ikke de følelsene for deg fra før. Eller så har han de følelsene, og ble redd, og bruker teit unnskyldning for å stikke av. Anonymkode: 7f800...640 1
svartkatt Skrevet 19. august #13 Skrevet 19. august Det var bare sex og egen tilfredsstillelse for han. 1 4
Gratis Skrevet 19. august #14 Skrevet 19. august Ssssa skrev (1 time siden): Jeg har datet en mann i over to måneder, og alt virket så fint. Han viste mye interesse, og vi hadde det virkelig bra sammen. Men etter en dag hvor jeg var dårlig i form og ikke kunne være intim på hans måte, skrev han dagen etter at han ikke hadde romantiske følelser for meg, og sluttet å snakke med meg. Jeg er knust og forstår ikke hvordan noen kan være så «på og av» – vise så mye interesse, for så plutselig å miste alt.😞 Han hadde aldri følelser for deg. Følelser er jo noe vi kan lyve om. 😞 4
AnonymBruker Skrevet 19. august #15 Skrevet 19. august Han er muligens av den tynnhudede typen, og reagerer på det han har har oppfattet som en avvisning med dyp krenkethet. Tydelig tegn på nevrotisisme og manglende selvtillit. Slike personlighetstrekk er slitsomme å forholde seg til i lengden. Anonymkode: 3eb37...3e9
AnonymBruker Skrevet 19. august #16 Skrevet 19. august Ssssa skrev (4 timer siden): At jeg ikke ga han bj🫠 han viste at jeg var dårlig i form Han avslutter når han ikke blir sugd? Vær glad det er over. Tenk hvilket press det hadde lagt på deg at han blir ustabil når han ikke får det som han vil. Her bør du ikke involvere deg videre. Anonymkode: 87f6d...c69 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #17 Skrevet 19. august Han hadde aldri følelser for deg. Anonymkode: c2b08...e0b 7
AnonymBruker Skrevet 19. august #18 Skrevet 19. august Ssssa skrev (5 timer siden): Det er jeg enig i, men jeg skjønner det bare ikke. Han viste så mye interesse bare noen timer før, og plutselig var alt borte. Vi har tilbrakt så mye tid sammen de siste to månedene, og han har alltid virket så engasjert og nær. Det føles helt urealistisk at følelsene hans kunne snu så brått, Fordi det ikke var følelser fra hans side - men lyst og kåtskap. Ikke på noen måte må du forvirre dette med følelser. Anonymkode: 8c1fe...c84 6 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #19 Skrevet 19. august Ssssa skrev (6 timer siden): Det er jeg enig i, men jeg skjønner det bare ikke. Han viste så mye interesse bare noen timer før, og plutselig var alt borte. Vi har tilbrakt så mye tid sammen de siste to månedene, og han har alltid virket så engasjert og nær. Det føles helt urealistisk at følelsene hans kunne snu så brått, Det er fordi der ikke var følelser. Beklager, men du har som mange andre blitt lurt av mennene som bare vil ha sex. Prøv å ikke klandre deg selv for mye, for det er utrolig vanskelig å avsløre gode løgnere. Men når du har kommet deg over dette må du prøve å "analysere" relasjonen og se hvilke røde flagg det er du har gått glipp av. Kan hjelpe å snakke med andre kvinner om dette for å høre andre perspektiv. Ikke spør menn, du får høre så mye rart der, og mange av de vil skylde på deg og legge alt på deg, og det er helt idiotisk. Jeg leste i en bok en gang at menn ville svømt gjennom kloakkvann og gått over glasskår om de visste det sto en sexy dame på andre siden som ville ha sex med de. Jeg syns det var godt skrevet, for jeg tror det stemmer. Lyst og kjærlighet er to vilt forskjellige ting, og de kan se temmelig like ut... Anonymkode: e2e1d...a17 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #20 Skrevet 20. august Høres veldig manipulerende ut. Om du ikke vil gjøre det han ønsker, straffer han deg. Han sier, nei, jeg vil ikke dette mer. Så sitter du der å lurer på om du var verdt noe i det hele tatt. Det vet han. Så om han plutselig dukker opp igjen, for det hadde vært typisk ved manipulerende oppførsel, så vil du gi han alt i redsel for at han plutselig kan bli kald igjen. Da har han makt over deg og kan gjøre som han vil. For nå sitter du med følelser av at det du gjorde var galt selv om du var dårlig å satt en grense på hva du orket. Slike menn er farlige. De fanger deg inn på denne måten. Så kan de styre deg. Så blir du den lille ho...hans. Ingen med ekte følelser hadde gjort noe slik. De hadde respekt dette og aldri bare kuttet seg ut på dagen pga noe slik. Red flag dette 🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: 53a7c...489 2 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå