AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:01 #1 Skrevet tirsdag kl 12:01 Fikk i morges min første positive test (veldig svak). Begynte så netopp å blø litt både litt rosa slim + noe rødt blod. Vil dette tyde på kjemisk? Anonymkode: a140e...a4e
BE28 Skrevet tirsdag kl 12:17 #2 Skrevet tirsdag kl 12:17 Jeg hadde litt rosa utflod den dagen jeg testet positivt på 13dpo. Det gikk veldig fint😄 Skjedde bare den ene gangen.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:50 #3 Skrevet tirsdag kl 13:50 Har du bilde av testen? Jeg har hatt mange kjemiske, og jeg begynner alltid å blø når streken på testen nesten har bikket over til å bli helt usynlig. Anonymkode: abd0c...7aa
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:44 #4 Skrevet tirsdag kl 16:44 Dessverre helt umulig å vite ❤️ Kan være det ikke er mensen blødning Anonymkode: a4cd9...ffc
Yoshi Skrevet i går, 08:18 #5 Skrevet i går, 08:18 Jeg har hatt en blødning på dpo 13 ved graviditet i hvert fall to ganger. (Husker ikke de andre to). Jeg pleier derimot ikke å få blødning på dpo 13 når jeg ikke er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå