Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) ønsker ikke noe drittkommentarer da det er fullt min feil . Lå på sykehuset i fjor med svangerskapsforgiftning  og rakk ikke kontakte lånekassen før studielånet gikk midlertidig til sismo. Har holdt på å betalt 6000 i mnd nå i flere mnd selv med bare 50 % stilling .skal betale 6000 1 september men skatteetaten økte skattetrykket nå så ble litt mindre i mnd og livredd for tvangsinnkreving. Har sendt sismo melding om det går bra at jeg betaler avdraget 15 sept i stedet men redd dem sier nei og starter tvangskreving med en gang .Noen som har noen erfaring? På forhånd takk :)

Anonymkode: fffbe...747

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med lånekassen og få lånet tilbake dit.

Anonymkode: 0093b...1ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Snakk med lånekassen og få lånet tilbake dit.

Anonymkode: 0093b...1ba

Mangler dessverre å betale før det føres tilbake til lånekassen dessverre :(

AnonymBruker
Skrevet

Ingen erfaring med Sismo. Men når det gjelder de fakturaene jeg sender og følger opp så vil alltid en høflig henvendelse om mulig kort utsettelse bli møtt positivt.

Anonymkode: 36e64...aa7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ingen erfaring med Sismo. Men når det gjelder de fakturaene jeg sender og følger opp så vil alltid en høflig henvendelse om mulig kort utsettelse bli møtt positivt.

Anonymkode: 36e64...aa7

Takk for svar ,men har dessverre sendt sismo melding flere ganger og de bare avslår :( så redd om at hvis jeg ikke betaler innen forfall som er 1 sept så sender de det til namsmannen med en gang .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...