AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Jeg gikk jevnlig til samtaler, men kom aldri i gang med behandling fordi livet skjedde hos behandlerne. Det var permisjoner, og noen ble syke osv. Jeg har trolig ptsd (ingen vet det annet enn behandlere, eller andre fagpersoner som står meg nær). Men nå har jeg ikke hørt noe fra dps på 5 måneder, de har ringt og spurt hvordan det går en gang, og jeg sier at jeg ønsker behandling. Er så slitsomt at nervesystemet ikke tåler noe. Og stadig går i frys modus. Jeg trenger behandling og legen er enig. Jeg har reaksjoner etter overgrep jeg vil behandle. Det er nødvendig slik at jeg kan stå i det yrket jeg utdanner meg til. Kroppen tar liksom helt over noen ganger. Noen ganger må jeg gå ut av toget på vei til studiestedet, fordi nervesystemet takler ikke at noe ikke går etter planen. Feks. forsinkelser, strømproblemer osv. Jeg trenger hjelp. Men har ikke hørt noen ting, og jeg har ringt tidligere, men får ikke noe annet svar enn at jeg må vente. Selvom jeg i utgangspunktet har plass. Vært der i to år nå, uten at noe har skjedd. Folk bare slutter eller går ut i permisjon. Nå er jeg usikker på om jeg har plass. Jeg skal ringe, men får ikke ringt akkurat nå. Er det noen sted jeg kan se om jeg fortsatt har plass? På helsami står ingenting annet enn min fastlege Anonymkode: c2226...012
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Nå kjenner ikke jeg til helsami, men generelt skal man se aktive behandlinger i spesialisthelsetjenesten under henvisninger. Så lenge det ikke foreligger en avsluttende epikrise vil jeg også tro at du fortsatt har plass. Så vil jeg anbefale deg å klage på behandlingen du har fått av DPS. Du kan få hjelp av pasientombudet hvis du har behov for det, sånn som dette skal det ikke være. Anonymkode: a908f...0ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Jeg finner det i alle fall på HelseNorge, under henvisninger. Der står det om behandlingen er pågående eller avsluttet. Anonymkode: daaeb...132
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg finner det i alle fall på HelseNorge, under henvisninger. Der står det om behandlingen er pågående eller avsluttet. Anonymkode: daaeb...132 Står ingenting på verken pågående eller avsluttet. Ts Anonymkode: c2226...012
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Ring og hør. Og jeg er enig i at dette er dårlig oppfølging fra dem! Anonymkode: 5af54...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå