AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Spesielt om dette python mønsteret. Denne modellen er ca 10 år gammel, men ser de bruker fortsatt mønsteret eller varianter av det. Anonymkode: 2326e...0fc
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Ser ut som det er en omsydd 70 talls gardin Anonymkode: 723aa...fb1 6
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Skrevet 19. august Fin. Men synes ikke den kledde modellen så godt. Denne kjolen krever litt volum foran. Og litt gylden hud. Anonymkode: 7824f...8d4 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august Skjønner ikke helt hvor man skal bruke kjolen. På fest? På byen? Selve kjolen var ok, men mønsteret var veldig stygt Anonymkode: a5142...5ff 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august Unnskyld men nei, jeg vet ikke om den kan bli pen på noen kropper. Anonymkode: 76d39...82c
AnonymBruker Skrevet 19. august #13 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ikke helt hvor man skal bruke kjolen. På fest? På byen? Selve kjolen var ok, men mønsteret var veldig stygt Anonymkode: a5142...5ff Middag ute, kveldsarrangement, mer uformelle selskap, venninnekvelder, sommerkveld på byen om du dresser ned med sanadaler, på reise/ferie. Alt som er litt avslappet og halvformelt. Innimellom lurer jeg på hva KG folket bruker i sosiale settinger...... Eller om det er lite slikt, og de egentlig kun sitter i joggedress på sofaen og kritiserer alt som blir lagt ut her. Anonymkode: 7824f...8d4 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #14 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Middag ute, kveldsarrangement, mer uformelle selskap, venninnekvelder, sommerkveld på byen om du dresser ned med sanadaler, på reise/ferie. Alt som er litt avslappet og halvformelt. Innimellom lurer jeg på hva KG folket bruker i sosiale settinger...... Eller om det er lite slikt, og de egentlig kun sitter i joggedress på sofaen og kritiserer alt som blir lagt ut her. Anonymkode: 7824f...8d4 Den var bare veldig krittikverdig. Jeg tror du må ha et veldig oppsiktsvekkende utsendet for å konkurere med det møstret i et så stort format. Kanskje former, stor kontrast mellom hår og hud for å være mer synlig, høy. Den blir overveldende uten å ha noe wow faktor. Tanktopp med heng. Anonymkode: 76d39...82c
AnonymBruker Skrevet 19. august #15 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Den var bare veldig krittikverdig. Jeg tror du må ha et veldig oppsiktsvekkende utsendet for å konkurere med det møstret i et så stort format. Kanskje former, stor kontrast mellom hår og hud for å være mer synlig, høy. Den blir overveldende uten å ha noe wow faktor. Tanktopp med heng. Anonymkode: 76d39...82c Legg ut hva du ville brukt på en venninnekveld, en middag ute, et uformelt selskap. Så kan vi jo diskutere med det utgangspunktet. Anonymkode: 7824f...8d4
AnonymBruker Skrevet 19. august #16 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Middag ute, kveldsarrangement, mer uformelle selskap, venninnekvelder, sommerkveld på byen om du dresser ned med sanadaler, på reise/ferie. Alt som er litt avslappet og halvformelt. Innimellom lurer jeg på hva KG folket bruker i sosiale settinger...... Eller om det er lite slikt, og de egentlig kun sitter i joggedress på sofaen og kritiserer alt som blir lagt ut her. Anonymkode: 7824f...8d4 Jeg går ofte i kjoler når jeg skal pynte meg, men ville aldri kjøpt eller vist meg ute i en kjole med slangskinnsmønster. Det er like ille som leopardmønster og jeg synes det er både simpelt og smakløst. Anonymkode: 05e9e...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #17 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg går ofte i kjoler når jeg skal pynte meg, men ville aldri kjøpt eller vist meg ute i en kjole med slangskinnsmønster. Det er like ille som leopardmønster og jeg synes det er både simpelt og smakløst. Anonymkode: 05e9e...f9d Kjolen på bildet kler ikke meg heller. Jeg er for lys i huden. Men elementer av leopard synes jeg er pent, har et ullsjal jeg er veldig glad i for kjølige kvelder. Legg gjerne ut eksempler på hva du bruker på et kveldsarrangement med kunder, eller en venninnekveld. Anonymkode: 7824f...8d4
AnonymBruker Skrevet 19. august #18 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Spesielt om dette python mønsteret. Denne modellen er ca 10 år gammel, men ser de bruker fortsatt mønsteret eller varianter av det. Anonymkode: 2326e...0fc Det er jo ufattelig kjedelig og samtidig presterer den å være stygg etter min smak. Fælt mønster, fæl fasong, og ikke minst fæle farger. Anonymkode: c7a40...f55 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #19 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Innimellom lurer jeg på hva KG folket bruker i sosiale settinger...... Eller om det er lite slikt, og de egentlig kun sitter i joggedress på sofaen og kritiserer alt som blir lagt ut her. Noe som ikke ser ut som en gardin fra 70-tallet, som en sa i tråden. Det var faktisk særdeles passende. Dette ser ut som gardinene vi hadde på hytta da jeg var ung. De ble hengende en del år lengre enn de burde, og var fra 70-tallet. Ser faktisk VELDIG ut som det og, særdeles stygge greier. Anonymkode: c7a40...f55
AnonymBruker Skrevet 19. august #20 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kjolen på bildet kler ikke meg heller. Jeg er for lys i huden. Men elementer av leopard synes jeg er pent, har et ullsjal jeg er veldig glad i for kjølige kvelder. Legg gjerne ut eksempler på hva du bruker på et kveldsarrangement med kunder, eller en venninnekveld. Anonymkode: 7824f...8d4 Jeg brukte kort skjortekjole og støvletter forrige gang jeg var ute på byen med venner. Noe lignende dette Anonymkode: a5142...5ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå