AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Hei og velkommen til deg 🌹 Jeg har gjort lesninger her tidligere. I denne runden har jeg lagt noen begrensninger, som skal være til fordel for den som, slik at svaret du får skal være av en større kvalitet: -Tilbyr lesning for 10 personer. -De første 10 innleggene som inneholder fødselsår, stjernetegn, månetegn og ascendant vil få svar -Tråden avsluttes og de 10 som har fått svar kan stille ett oppfølgingsspørsmål hver -Jeg kan kun svare de som legger inn informasjonen som er nevnt under her Du som ønsker en lesning må skrive inn: -Ditt fødselsår -Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant -Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre. -Dersom du vil vite noe om partneren din, må du legge inn personens stjernetegn og månetegn og merke av for hvem som er hvem. Dette kan jeg ikke svare på: -Spørsmål knyttet til utroskap, helbredelse, sykdom, fødsler og død. HUSK PÅ! Spør bare om ting du faktisk vil høre et svar på. I sårbare situasjoner hender det at man ikke er klar for innspill. Vær ærlig med deg selv i forkant og lytt til hjertet 💓 Jeg har gjort lesninger her tidligere og begrenser antallet jeg kan svare denne gangen. Det er to grunner til det og den ene er at ved et mindre antall lesninger vil jeg kunne gi mer klarhet og dybde i hvert svar. Den andre grunnen er at det er krevende å gjøre en lesning både tidsmessig og mentalt. Jeg får et "bilde" av deg som person og det beveger meg på et dypt menneskelig plan 💞 Det kan være gledelige, rørende og triste lesning. Derfor ønsker jeg å gi mer kvalitet til den som spør. Rakk du ikke å bli med i denne omgangen? Jeg vender tilbake fra tid til annen og tilbyr nye lesninger etter hvert 🌹 Dersom du har andre innspill som ikke handler om det som denne tråden tilbyr, ber jeg deg om å opprette en egen tråd for slikt. Ønsker å bli bedre på lesninger og håper å bidra med noe positivt til deg🥰 Hilsen Ts, med beste intensjoner💫🤍 Anonymkode: a4b27...f54 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august 1988, stjernetegn vannmann, acendant skytte, månetegn vannmann Spørsmålet mitt handler om meg, jeg holder på å endre og utvikle meg, hva ser du om min personlige vekst? Tusen takk. Anonymkode: 3ff69...f95 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Hei! Jeg vurderer å flytte i høst eller til neste år. Hvis jeg flytter vil dette medføre bytte av jobb, mindre hjelp fra familie, og bytte av skole for barna. Så mitt spørsmål er: bør jeg flytte? 1979, skytten, månetegn sagittarius, ascendant libra Ikke vær redd for å fortelle om hvilke bilder du får opp. Anonymkode: 95452...538 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august 1966 Tyr Månetegn skytte Ascendant jomfru Har drevet egen bedrift og må avhende hele eller deler av eiendom herunder også mine foreldres hus og hytte. Kan noe av eiedommen beholdes eller går alt med. Så er jeg arbeidsledig og økonomien er skral, er det noe lyspunkt. Anonymkode: 804e3...fbf 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august 1983, sol vannmannen, månen skytten, acedanten fiskene. kjærlighetsliv Anonymkode: e93cd...940 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1983, sol vannmannen, månen skytten, acedanten fiskene. kjærlighetsliv Anonymkode: e93cd...940 Er singel, lurer på kjærlighetsliv fremover, blir det et seriøst forhold på meg Anonymkode: e93cd...940
blåbærpai Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august 1989, sol i jomfruen, måne i vannmannen, ascendant skorpion Kommer jeg til å kunne klare å gjøre det som kreves av meg for å bedre min mentale helse og personlige utvikling? 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august 1987. Vær. Ascendant er tyren. Månetegn væren. Lurer på om dette halvåret går bra med tanke på studier. Sosialt. Anonymkode: 4324d...bdd 1
Perfume Skrevet 19. august #9 Skrevet 19. august (endret) 1979, skorpionen. Ascendant :Løve, månetegn: Skorpionen Lurer litt på fremtiden sånn generelt. Hva burde jeg fokusere på i fremtiden? Endret 19. august av Perfume 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august Hei 🌸✨🍀jeg fikk svar av deg før så om det er urettferdig for andre så går det greit om du ønsker å skippe meg men har bare et oppfølgningspørsmål fra den forje, om du vil dette ble skrevet før: Sitat Hei Litt interessant å prøve. Jeg har et langdistanse forhold i der vi bor i forskjellig land, med en jeg møtte for 7 år siden (Vært sammen siden 2018). (Før der var jeg sammen med en i 11 år, der det var mye følelser, men for mye alkohol kom inn i bildet 😓) Men det nye,7 år nå, er litt tøft pga lang distanse, (og litt forskjellige måter vi er på, (føler mindre?), tenker jeg og). Samt ingen av oss ønsker egentlig å gjøre flytting pga venner ol. på hver vår kant. Det har i tillegg vørt litt vanskelig med kommunikasjon, og litt usikker om følelser/empati faller så naturlig for han da dette var vanskelig for han i barndommen med vanskelige foreldre. Føles litt som en situastionship og at vi er glad i hverandre men, elsker? det er jeg litt usikker på om noen av oss kanskje føler, lurer jeg noen ganger på. Føler og at forholdet er litt på stedet hvil og ikke utvikler seg til noe dypere. Tror du det er vært å prøve videre, eller kanskje si vi burde bare være venner isteden og starte prøve treffe noen andre? Meg: Skillet mellom (leo og virgo) (23) 1984 Moon in Cancer Degree: 15.21 Out-of-Bounds (declination 25º 58' N) Ascendant in Scorpio 7 år nåværende: Gemini, 1982 Moon in Capricorn (Usikker på Acendant desværre) 11 år forje (legger til for info) Virgo, 1984 Moon in Aquarius (Usikker på Acendant desværre) Du svarte Sitat Hei og takk for din henvendelse 🌹 Syv år er lenge og en forpliktelse som det er ikke bare bare å kutte ut. Skal jeg være helt ærlig skjønner jeg at du oppfatter ham slik, fordi dere har helt ulike måter å oppleve følelser på. Det er ikke sikkert det er så mye mer dybde å hente i dette forholdet, spesielt for deg. Det kan hende dere opplever hverandre som like på et litt overfladisk nivå, praten går lett og dere skravler nok i munnen på hverandre om dere får mulighet. Du utfordrer nok han på et personlig plan og han tilfører deg mye glede og optimisme. Fallgruver for dere kan være at du forsøker å kontrollere ham og han kan nok overdrive den forbindelse mellom dere å setter deg litt på en trone. Dette er jo ting man kan snakke sammen om å unngå at det spolerer for båndet dere har. Du må gjøre det som føles rett for deg 💓 og så: nevnte vannesset (muligens ild esset) svarte med : Sitat Tusen takk for svar ✨ Ja jeg er hans lengste forhold, så det kan hende han gjør det. Han prøver på sin måte å møtes, selvom han kan ha litt kort irritasjons lunte og være litt sta. (Han er litt stonewall person noen ganger) Blir sjeldent med på ting som å gå turer etc da han prefererer soffa sitting med tlf eller tv mer. Men ja, jeg har nok et problem der jeg ønsker mange ganger å hjelpe, men er for intens i å prøve å overtale om jeg tror det hjelper personen, (freks det å gå tur, eller å gjøre noen par trenings ting med meg el noe, når han ikke vil etc. (han vil egentlig ikke nesten aldri da 😅😓) Jeg tror jeg har blitt litt flinkere på å ikke gjøre det nå. Men før trodde jeg det viste at jeg brydde meg om dem. Men nå har jeg gitt mere slipp på det, men samtidig føler jeg mindre også. At for å ikke få negative svar tilbake fra "hjelpen" så lærte jeg meg å "bry meg mindre" 🤔😲🤔 Men det føles så rart. For det faller så naturlig for meg å prøve hjelpe 😗 Jeg får tenke litt på det tusen takk, og pluss, om du har lyst å trekke noen flere kort for div ting for meg, så hadde det vært super snillt, men skjønner godt om du har nok med den ene gangen da det er mange som spør Super takk.🌸 Ps: vet jeg er ansvarlig for allt jeg gjør av beslutninger så ikke noe bekymring der ❤️ Etter ett nytt lite irritasjons stikk fra han så klarte jeg å si og spørre i en sakelig men rolug å fin måte etterpå om det var best om vi burde være venner isteden. Fordi jeg ikke ville miste det vennskapet pga hva som har gradvis gått litt feil nå i kommunikasjon den siste tiden. Vi ble enige om at vi skulle prated igjen om 2 dager etter å ha følt på det litt. (som er faktisk i dag) Jeg har grått litt, men også en viss lettelse. Men ja er nok litt forvirret, da det er ikke lett helt å analysere følelser, men tar det med godt mot. Men tror det var det riktige. Oppfølging spørsmål, får du noe mer på meg og han innenfor dette? Fra hans sin side også, er det best for han og å slippe tak på meg (forholdsmessig) å gå videre? Jeg vil det beste for han også og er forberedt mentalt på også om han sier han vil kutte all kontakt, om han synes det er for vanskelig å ha vennskap bare ❤️🍀✨🌸 Gjerne vær så ærlug du kan, for jeg er i en mental status nå som er veldig aksepterende for hva utfall blir i framtiden. Lever mye i nuet og tar ting som det kommer ❤️ Gode ønsker til deg også❤️ Og takk som tilbyr dette Anonymkode: ffac1...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august 1967, Væren, månetegn Tyren. Ascedant Krepsen Har hatt svært mye vanskeligheter og uhell. Ser du noen bedring? Anonymkode: 1db70...c17 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #12 Skrevet 19. august (ps så vist at det var forskjell om kortet som blir trykket er ruktig vei eller reverset( opp ned) så gjerne legg ved den infoen også om du vil :)) Anonymkode: ffac1...1dd 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #15 Skrevet 19. august Meg: 1994, vannmann, steinbukk og kreps. Jeg er nysgjerrig på min fremtid vedrørende yrkessituasjon. Er også nysgjerrig på hvordan det vil gå med meg og min partner, som er skorpion (stjernetegn) og vekt (måne). Anonymkode: b082f...d11 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #16 Skrevet 19. august Hei alle sammen som har svart til nå🌹 Tusen takk for at dere deltar, det gleder meg å se at mange er interessert! Da har vi nådd 10 personer for denne gangen og tråden avsluttes her. Dere som ikke rakk det denne gangen, vil få muligheten ved neste anledning 💞 Jeg vil gå i gang med å se på deres horoskop og vil høre fra meg snarlig. Alt godt så lenge fra Ts 💫🤍 Anonymkode: a4b27...f54 6
AnonymBruker Skrevet 19. august #17 Skrevet 19. august Ta den tiden du trenger 😊❤️✨🌸🍀 Anonymkode: ffac1...1dd
AnonymBruker Skrevet 19. august #18 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei 🌸✨🍀jeg fikk svar av deg før så om det er urettferdig for andre så går det greit om du ønsker å skippe meg men har bare et oppfølgningspørsmål fra den forje, om du vil dette ble skrevet før: Du svarte og så: nevnte vannesset (muligens ild esset) svarte med : Ps: vet jeg er ansvarlig for allt jeg gjør av beslutninger så ikke noe bekymring der ❤️ Etter ett nytt lite irritasjons stikk fra han så klarte jeg å si og spørre i en sakelig men rolug å fin måte etterpå om det var best om vi burde være venner isteden. Fordi jeg ikke ville miste det vennskapet pga hva som har gradvis gått litt feil nå i kommunikasjon den siste tiden. Vi ble enige om at vi skulle prated igjen om 2 dager etter å ha følt på det litt. (som er faktisk i dag) Jeg har grått litt, men også en viss lettelse. Men ja er nok litt forvirret, da det er ikke lett helt å analysere følelser, men tar det med godt mot. Men tror det var det riktige. Oppfølging spørsmål, får du noe mer på meg og han innenfor dette? Fra hans sin side også, er det best for han og å slippe tak på meg (forholdsmessig) å gå videre? Jeg vil det beste for han også og er forberedt mentalt på også om han sier han vil kutte all kontakt, om han synes det er for vanskelig å ha vennskap bare ❤️🍀✨🌸 Gjerne vær så ærlug du kan, for jeg er i en mental status nå som er veldig aksepterende for hva utfall blir i framtiden. Lever mye i nuet og tar ting som det kommer ❤️ Gode ønsker til deg også❤️ Og takk som tilbyr dette Anonymkode: ffac1...1dd Til info, hadde en to timer lang snakk med han i dag som var veldig rolig og fin, snakket litt om de forskjellige problem områdene og hva som trigger oss begge litt, han vil helst at alt skal fungere å fixe seg. Mens jeg er usikker om det vil fungere, da de problemene vi snakket om er litt personlighets typiske forskjeller og har skjedd litt i loop over lengre periode. Og da vi ofte går litt i samme fella. Noe han og er egentlig enig om. Han var og bekymret for å ikke klare å finne seg noen andre med samme interesse på nytt selv om jeg sa han hadde mye og tillby noen 🌸. Han hadde en bra forklaring litt på oss da, han er litt mer som en katt, og jeg mer som en hund. Og jeg har nok mere "needs" enn han har selv. (Litt mere trengsel for lidenskap og utflukter, ol.). Men han trenger bare litt, men vil trekke seg tilbake en del. For nå lot vi det bare ligge der og klarte egentlig ikke komme fram til noe egentlig. Men vi fikk iallefall snakket sammen ærlig og med mye empati begge veier. Anonymkode: ffac1...1dd
AnonymBruker Skrevet 20. august #19 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (22 timer siden): 1988, stjernetegn vannmann, acendant skytte, månetegn vannmann Spørsmålet mitt handler om meg, jeg holder på å endre og utvikle meg, hva ser du om min personlige vekst? Tusen takk. Anonymkode: 3ff69...f95 Hei og takk for din henvendelse 🌹 Du er i en periode som kan forstås som et slags ekko av en tidligere endring som skjedde i livet ditt da du var mellom 7 og 14 år. Uten at jeg skal være bastant så vil jeg tro at utviklingen du føler på nå handler en god del om indre verdier, din følelse av hva et hjem skal være for deg fremover i tillegg til hva som gir deg glede og påfyll i livet generelt. Vær ikke redd for å gå dypt i deg selv, våg å virkelig kjenne etter selv når det er vanskelige følelser. Det høres ut som denne endringen er selvvalgt og det er et veldig godt utgangspunkt. Det er viktig at du tar styringen over prosessen på den måten som skaper minst motstand. Du er i en slags opposisjon til de begrensningene du har lagt for deg selv. Dersom dette er en tøff periode for deg, så skal du vite at det roer seg når du nærmer deg 40 år. Men nå fremover altså, kan du forvente overraskelser og uventede vendinger. Spesielt på reiser kan du møte personer som kommer til å lære deg noe om deg selv. Bruk dine evner til å kommunisere med andre, og hvis det er litt vanskelig for deg å formidle ting eller ta ordet, så er det nettopp nå du skal utfordre det i deg selv. Det vil også være endringer for deg på områder som omfatter høyere utdanning og jobb. Bruk den neste måneden til å tenke gjennom hva som vil gjøre deg tilfreds på et hverdagslig nivå når det kommer til jobb eller utdanning. På det mellommenneskelige plan kan det være at du ser annerledes på dine søsken (hvis du har) og dine naboer. Noe vil være uventet fra søsken, naboer eller på reise. Dersom du har en partner bør du ha god og åpen dialog. Dette kan være en rastløs periode for enten begge eller en av dere. Vær tålmodig og følg hjertet. Dersom du ikke har partner kan du komme til å møte en som er ganske så ulik personer som du vanligvis faller for. Gir du det en sjanse kan det være et potensiale for et litt "elektrisk" møte! Nå er nok du ganske "elektrisk" fra naturens side og fra denne helgen og utover neste uke kan det være lurt å røre litt på seg, bruke energien du kjenner på. Hell og lykke til deg i denne fine og hektiske perioden av livet ditt 🥰 Anonymkode: a4b27...f54
AnonymBruker Skrevet 20. august #20 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei! Jeg vurderer å flytte i høst eller til neste år. Hvis jeg flytter vil dette medføre bytte av jobb, mindre hjelp fra familie, og bytte av skole for barna. Så mitt spørsmål er: bør jeg flytte? 1979, skytten, månetegn sagittarius, ascendant libra Ikke vær redd for å fortelle om hvilke bilder du får opp. Anonymkode: 95452...538 Hei og takk for din henvendelse 🌹 Husk at det er bare du som kan avgjøre når og om du skal flytte 💓 Det jeg kan si noe om er at du kjenner på en ny ambisjon i livet, som uansett kommer til å føre til bytte av jobb og mest sannsynlig endringer i din bosituasjon innen utgangen av 2033. Så her har du jo litt slingringsmonn med tanke på skolebytte og å finne en ny jobb. Jeg tror også at innen 7-8 år er familiesituasjonen din endret, denne endringen starter så smått nå, og om fem år vil du se hvilken retning det bærer i. Som du ser er det det et større tidsrom jeg ser for deg. I månedsskiftet desember/ januar vil tankene om flytting antakelig melde seg sterkt. Benytt sjansen nå på å tenke igjennom og se på både kortsiktige og langsiktige løsninger som kan være bra for deg og din familie. Lykke til 🥰 Anonymkode: a4b27...f54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå