AnonymBruker Skrevet 19. august #21 Skrevet 19. august Med den holdningen så hadde jeg ikke prøvd å starte på prosjektet engang. I all min tid på dene jord har jeg ikke lest noe mer tullete enn dette. Vil du gå ned i vekt så handler det mest om å legge om matinntaket. Punktum. Anonymkode: e5295...beb
AnonymBruker Skrevet 19. august #22 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Her har jeg motsatt innstilling til det, når det Anonymkode: 426cf...116 Ja vi er jo heldigvis forskjellig. Det som fungerer for meg, fungerer ikke nødvendigvis på andre🤷♀️ Anonymkode: 0fb57...bde 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #23 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Med den holdningen så hadde jeg ikke prøvd å starte på prosjektet engang. I all min tid på dene jord har jeg ikke lest noe mer tullete enn dette. Vil du gå ned i vekt så handler det mest om å legge om matinntaket. Punktum. Anonymkode: e5295...beb Syns nå din holdning var enda rarere. Hva slags holdning er det jeg har som gjør at jeg ikke bør gå ned i vekt? Jeg ønsker jo å redusere matinntaket, men gjøre det på en måte som jeg faktisk holder ut med også Anonymkode: 04fc1...045 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå