AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Jeg unngår bl.a. asparges og annen mat og krydder som setter dårlig smak på sæden min. Spiser mye frukt som ananas og melon for at sæden min får bedre smak. Til gjengjeld blir jeg avsugd omtrent daglig fordi kona elsker sæden min. Flere som passer på å spise/servere mat for at sæden skal smake bedre? Anonymkode: 1e8c1...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Det er der helt sikkert mange som gjør. Er jo en kjent sak at diverse kosthold kan sette smak på sæden. Selv tenker jeg ikke over det, da å bli sugd ikke er «min greie». Anonymkode: ae40f...306
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Menn smaker iallfall forskjellig. Jeg elsker smaken av kjærestens sæd. Sikkert noe genetisk og noe kosthold?! Anonymkode: 39969...3dc
lh45 Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Sæden fra røykere kan smake tobakk noe jeg ikke setter pris på. Forøvrig elsker jeg andre menns sæd 😉 M71
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Kjæresten merker ingen smak uansett, ingen andre jeg har vært med heller, så ser ingen grunn for å tilpasse kosthold Anonymkode: fca76...d0a
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Menn smaker iallfall forskjellig. Jeg elsker smaken av kjærestens sæd. Sikkert noe genetisk og noe kosthold?! Anonymkode: 39969...3dc Skal jeg tippe, så er hvor lenge siden sist utløsning største faktoren. Har en ikke kommet på en uke, så er det ikke rart om det er litt merkelig smak 😅 Anonymkode: fca76...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august Jeg lar være å spise løk, fisk , asparges etc når jeg skal møte min elsker. Ellers går jeg for et sunt og variert kosthold.. Anonymkode: 6e73d...b98
AnonymBruker Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august Jeg går i hvert fall på mangokur i et par dager før planlagt sex med mye sæd. Damene liker lukten og smaken av mango i sæden. 👍 Anonymkode: 5a93a...28a 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå