AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Jeg lurer på om motivet blir fort slitt av? Og om drikkeflaske har langt sugerør eller bare en sugetutt? Evt noen ulemper med disse? Anonymkode: 67f23...735
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Jeg har et skolebarn og et barnehagebarn som har filibabbaflasker. De har sugerør, og det fulgte med kost til å vaske sugerøret. De tåler ikke oppvaskmaskin. Skolebarnet brukte sin flaske gjennom 1. klasse, og den ser fortsatt ut som ny. Hun har den i et siderom i sekken sin. Barnehagebarnet sin har litt slitt mønster nå etter et års bruk. Den har til tider ligget i en boks hulter til bulter med de andre barnas flasker i barnehagen. Jeg er fornøyd med flaskene, men skulle nok heller valgt en uten flott mønster og som tåler oppvaskmaskina. Anonymkode: c38e9...116
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har et skolebarn og et barnehagebarn som har filibabbaflasker. De har sugerør, og det fulgte med kost til å vaske sugerøret. De tåler ikke oppvaskmaskin. Skolebarnet brukte sin flaske gjennom 1. klasse, og den ser fortsatt ut som ny. Hun har den i et siderom i sekken sin. Barnehagebarnet sin har litt slitt mønster nå etter et års bruk. Den har til tider ligget i en boks hulter til bulter med de andre barnas flasker i barnehagen. Jeg er fornøyd med flaskene, men skulle nok heller valgt en uten flott mønster og som tåler oppvaskmaskina. Anonymkode: c38e9...116 Takk for info! Anonymkode: 67f23...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå