AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Jeg ser at de selger det på Euroris og Normal. Sprayer jeg _før_ jeg vasker i maskin for å ta bort ekstra lukt? Anonymkode: 72c75...bec
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Vasker vinduene med det. Anonymkode: 990cf...64a
Capazitet Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Du sprayar på flekkar og lar det virka 5 min før det vaskes i maskin. Står sikkert på flaska
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Rotemor skrev (3 timer siden): Unødvendig tullevare! Hvorfor er flekkfjerner tullete? Anonymkode: d7ab4...cb4 1
Rotemor Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor er flekkfjerner tullete? Anonymkode: d7ab4...cb4 Flekkfjerner kan være bra. Gallesåpe feks er effektivt. Omo-spray er et tulleprodukt kun lansert for inntekt. Det sier seg selv. Det innebærer ingen stoffer som er mer effektive enn Omo. Les deg opp selv!!
AnonymBruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august Rotemor skrev (På 19.8.2025 den 16.01): Unødvendig tullevare! Tenker jeg også, jeg legger litt vaskepulver direkte på flekken før maskinvask om jeg tenker flekken ikke vil gå bort med vanlig vask. Anonymkode: 659d9...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå