Gå til innhold

Han kom for fort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har hatt sex før ferie men når vi dro på ferie, så sluttet vi med sex. Uaktuelt å ha sex i ferien, varmt osv..

Vi kom hjem fredag og han var over meg hele tiden , ville ha sex tydeligvis. Var på kjøkkenet og han klemte meg og begynte å kose, vi koste og kysset så tok han hånda i trusen min og begynte å fingre meg, jeg var kåt som F. Så avbrøt jeg han og ville ha han på soverommet. Han kom inni meg og kom fort, jeg klarer ikke å komme når han er inni meg, kun ved fingring. Så fingret han meg men jeg klarte ikke å komme, null sjans. Han følte seg så teit sier han for at han kom for fort og at jeg ikke fikk orgasme ved fingring.

Jeg sa hele tiden at det er vanlig mtp han, hadde jo ikke sex i 4 uker, så det er normalt. Er det dét, egentlig? Er det normalt? 

Anonymkode: c276d...7f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ganske normalt tenker jeg.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg og mannen har hatt sex før ferie men når vi dro på ferie, så sluttet vi med sex. Uaktuelt å ha sex i ferien, varmt osv..

Vi kom hjem fredag og han var over meg hele tiden , ville ha sex tydeligvis. Var på kjøkkenet og han klemte meg og begynte å kose, vi koste og kysset så tok han hånda i trusen min og begynte å fingre meg, jeg var kåt som F. Så avbrøt jeg han og ville ha han på soverommet. Han kom inni meg og kom fort, jeg klarer ikke å komme når han er inni meg, kun ved fingring. Så fingret han meg men jeg klarte ikke å komme, null sjans. Han følte seg så teit sier han for at han kom for fort og at jeg ikke fikk orgasme ved fingring.

Jeg sa hele tiden at det er vanlig mtp han, hadde jo ikke sex i 4 uker, så det er normalt. Er det dét, egentlig? Er det normalt? 

Ja.. gni når dere har sex så kommer du nok. Er mange kvinnfolk som ligger dom potetsekker mulig derfor?

Anonymkode: f34f8...541

• Nyttig 1
Skrevet

Hva var egentlig utfordringen her?
At han kom fort, hvilket kan være helt normalt når han er skikkelig tent.
Eller at du ikke klarte å komme av hans behandling?

Jeg har hatt utfordring med å komme for fort, men det betyr ikke at jeg gir opp henne.
Da fortsetter jeg med fingre og tunge (fordi hun liker å bli slikket) inntil hun også kommer.
Er det lenge siden vi har hatt sex, og jeg blir ordentlig gira, kan jeg dessverre komme litt for fort.

Sikkert ikke et nødvendig mål i deg selv at begge bestandig skal komme.
Men jeg føler at om jeg ikke lar henne komme, kanskje hun mister lysten til å prøve igjen senere.
Om hun alltid har det topp, så frister kanskje sex mer?

Skrevet

4 uker uten sex. Ferie er jo tiden man har mest sex.

Anonymkode: 40ac5...694

• Liker 2
Skrevet

Snakker for meg selv. Men de gangene jeg har gått over 4 uker uten utløsning, så kommer jeg med engang en dame berører pikken min...

Anonymkode: 380d7...2e4

• Liker 3
Skrevet

Jesus...

Anonymkode: 3d0af...4ef

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja.. gni når dere har sex så kommer du nok. Er mange kvinnfolk som ligger dom potetsekker mulig derfor?

Anonymkode: f34f8...541

Det gjør ikke jeg.🙄

• Hjerte 1
Skrevet
Geojak skrev (17 timer siden):

Hva var egentlig utfordringen her?
At han kom fort, hvilket kan være helt normalt når han er skikkelig tent.
Eller at du ikke klarte å komme av hans behandling?

Jeg har hatt utfordring med å komme for fort, men det betyr ikke at jeg gir opp henne.
Da fortsetter jeg med fingre og tunge (fordi hun liker å bli slikket) inntil hun også kommer.
Er det lenge siden vi har hatt sex, og jeg blir ordentlig gira, kan jeg dessverre komme litt for fort.

Sikkert ikke et nødvendig mål i deg selv at begge bestandig skal komme.
Men jeg føler at om jeg ikke lar henne komme, kanskje hun mister lysten til å prøve igjen senere.
Om hun alltid har det topp, så frister kanskje sex mer?

Han vil at jeg skal komme også og han gjør alt men jeg klarte ikke. 😏 Men takk for svar, da vet jeg at det er normalt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

4 uker uten sex. Ferie er jo tiden man har mest sex.

Anonymkode: 40ac5...694

Ikke når det er andre mennesker manner på ferie med, da er det umulig. Og ikke hadde jeg lyst heller, altfor varmt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Snakker for meg selv. Men de gangene jeg har gått over 4 uker uten utløsning, så kommer jeg med engang en dame berører pikken min...

Anonymkode: 380d7...2e4

Ok.🫢

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jesus...

Anonymkode: 3d0af...4ef

Ikke sant?🙄🙄

Skrevet

Ikke unormalt. 4 uker uten, da tar det sekunder for meg, men om vi har sex ofte, så normaliserer det seg. Så om kjæresten ønsker å bli knulla så lenge hun ønsker, så må vi ha sex ofte 

Anonymkode: 3f93d...718

• Liker 1
Skrevet

Vi skulle ha sex i går kveld, jeg har gått kåt hele dagen, han fingret meg men jeg klarte ikke å få orgasme. Dette er tredje gang det skjer.😔Er det noe galt med meg? Hva skjer?

Før ferien var det ikke slik. Fikk orgasme hver gang men nå ikke sjans.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 8.18):

Vi skulle ha sex i går kveld, jeg har gått kåt hele dagen, han fingret meg men jeg klarte ikke å få orgasme. Dette er tredje gang det skjer.😔Er det noe galt med meg? Hva skjer?

Før ferien var det ikke slik. Fikk orgasme hver gang men nå ikke sjans.

Overtenking? Du prøver for hardt? Slapp av, ikke tenk på det. Det kommer når det kommer. Kanskje du er litt anstrengt og tenker for mye på det.

• Liker 1
Skrevet

Stakkars mann. Skjønner godt om han velger å ha lite ferie. Ferien er jo den tiden man kommer litt unna hverdagens mas og kjas, og har litt ekstra tid til å nyte hverandre. Nei det er selvfølgelig ikke uvanlig at han kommer som en kanon på kort tid om han ikke har fått tømt seg på 4 uker. Våkne opp kvinne!

Anonymkode: c43e7...c55

Skrevet
Rosa Gnom skrev (7 timer siden):

Overtenking? Du prøver for hardt? Slapp av, ikke tenk på det. Det kommer når det kommer. Kanskje du er litt anstrengt og tenker for mye på det.

Ja, du har rett, alt ligger i hjernen faktisk. Vi hadde sex i går 2 ganger faktisk, jeg kom begge gangene og det var himmelsk.💃

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Stakkars mann. Skjønner godt om han velger å ha lite ferie. Ferien er jo den tiden man kommer litt unna hverdagens mas og kjas, og har litt ekstra tid til å nyte hverandre. Nei det er selvfølgelig ikke uvanlig at han kommer som en kanon på kort tid om han ikke har fått tømt seg på 4 uker. Våkne opp kvinne!

Anonymkode: c43e7...c55

Stakkars mann? Spar meg, er du snill. Ikke mye synd i han, han får så det holder. ;) 

Ts

Skrevet

Dump ham!

Anonymkode: 000c9...afd

Skrevet

Hvorfor skriver du dette?

Normale greier. Helt uinteressant for andre.

Jeg fikk en kvise i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...