AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Hva tenker du om Patagoina vest? Importøren uttalte for noen år siden at han var bekymret for merkevaren, siden den hadde fått slik fotfeste i finansbransjen. Vesten har blitt et statussymbol i en del miljøer, som mange kanskje ikke vil identifiseres med. Synd, for merkevaren Patagonia er veldig god på så mange måter. Hva tenker du når du ser noen i Patagonia-vest? Anonymkode: a32c4...34f
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Ungen min bruker patagonia-vest til oppvarming i balletten 😅 Så tenker "så praktisk". Anonymkode: ac9b6...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Det er «hoffmerket» her i familien. Både mannen og jeg elsker Patagonia. Både pga miljøprofilen og selve designet/kvaliteten. Også barna våre har enkelte Patagonia plagg. Min mann har hatt flere typer Patagonia vester og jakker kjøpt for ca 10-15 år siden.,så jeg har aldri sett på det som et merke man kjøper for å vise seg frem. Synd om det er blitt slik. Anonymkode: dc5a0...362
AnonymBruker Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august Hadde aldri hørt om merket eller vesten. Det er en fleecevest… Anonymkode: d2e28...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august At det er et tiår siden det «tilhørte» noen og nå egentlig er blitt noe alle grupper bruker. Anonymkode: 5263a...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå