AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Som gift? Var i selskap i helgen. En mann kom bort til oss damene og syntes helt klart hun ved siden av meg var tiltrekkende. Han var sikkert gift på 25 året, kona var i samme lokale og vet han har barn på rundt tjue år. Du kunne se måten han så på henne på, måten han snakket og sendte henne blikk. Hvor langt kan man dra dette før det blir uanstendig? Hun er også gift forresten og ga ikke uttrykk for noe annet. Anonymkode: 75127...90b
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Så lenge de ikke har sex er han ikke utro.. Anonymkode: 281ba...74a 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så lenge de ikke har sex er han ikke utro.. Anonymkode: 281ba...74a Så du mener oppriktig at alt som kommer før sex er ok? Flørtende prat, sexy prat, ta på hverandre, kysse, osv? Anonymkode: 75127...90b 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så du mener oppriktig at alt som kommer før sex er ok? Flørtende prat, sexy prat, ta på hverandre, kysse, osv? Anonymkode: 75127...90b Kyssing er også utroskap ja. All fysisk intimitet. Anonymkode: 281ba...74a 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Så alt før kyssing er ok da? Den flørtende tonen osv? Hadde du likt det, å oppleve partneren din flørte med noen andre, helt åpenlyst på fest? Anonymkode: 75127...90b 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Som gift? Var i selskap i helgen. En mann kom bort til oss damene og syntes helt klart hun ved siden av meg var tiltrekkende. Han var sikkert gift på 25 året, kona var i samme lokale og vet han har barn på rundt tjue år. Du kunne se måten han så på henne på, måten han snakket og sendte henne blikk. Hvor langt kan man dra dette før det blir uanstendig? Hun er også gift forresten og ga ikke uttrykk for noe annet. Anonymkode: 75127...90b Så lenge han ikke hadde tissen sin inni hun som stod ved siden av deg så er det ikke utroskap. Ergo blir det uanstendig først og fremst når det er kontakt tiss mot tiss. Anonymkode: 15572...ba6 2
Bamseklemmer Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Som gift? Var i selskap i helgen. En mann kom bort til oss damene og syntes helt klart hun ved siden av meg var tiltrekkende. Han var sikkert gift på 25 året, kona var i samme lokale og vet han har barn på rundt tjue år. Du kunne se måten han så på henne på, måten han snakket og sendte henne blikk. Hvor langt kan man dra dette før det blir uanstendig? Hun er også gift forresten og ga ikke uttrykk for noe annet. Anonymkode: 75127...90b Jeg kan ikke se noe annet at han er en tufs, som mangler fullstendig respekt både for kona, venninna og alle andre i lokalet🫡 Og selv om ikke kona har vært tilstede.. må han jo være fullstendig blåst, som ikke skjønner at "venninner prater sammen" Og om hun venninna hadde flørtet med han, så har jo hun også vært blåst.. Jeg mener respekten tilhører også venner, for hvem vil være venn med en idiot?🫡 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke se noe annet at han er en tufs, som mangler fullstendig respekt både for kona, venninna og alle andre i lokalet🫡 Og selv om ikke kona har vært tilstede.. må han jo være fullstendig blåst, som ikke skjønner at "venninner prater sammen" Og om hun venninna hadde flørtet med han, så har jo hun også vært blåst.. Jeg mener respekten tilhører også venner, for hvem vil være venn med en idiot?🫡 Ja, OM er riktig ord, for hun flørtet ikke på noe vis. Var bare hyggelig alle sammen. Men det var tydelig at han hadde sett seg ut henne. Holder folk på slik over alt? Det var helt absurd å se hvor tydelig han var ut etter henne og prøvde alt han kunne. Hun syntes det ble mye til slutt og gikk til noen andre etter hvert. Men han fulgte henne hele kvelden. Ts Anonymkode: 75127...90b 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #9 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som gift? Var i selskap i helgen. En mann kom bort til oss damene og syntes helt klart hun ved siden av meg var tiltrekkende. Han var sikkert gift på 25 året, kona var i samme lokale og vet han har barn på rundt tjue år. Du kunne se måten han så på henne på, måten han snakket og sendte henne blikk. Hvor langt kan man dra dette før det blir uanstendig? Hun er også gift forresten og ga ikke uttrykk for noe annet. Anonymkode: 75127...90b En flørt er aldri uskyldig ! Anonymkode: 6263d...e97 2 2
Erfarenmann Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så lenge han ikke hadde tissen sin inni hun som stod ved siden av deg så er det ikke utroskap. Ergo blir det uanstendig først og fremst når det er kontakt tiss mot tiss. Herre gud. Det finnes faktisk folk som har et så primitivt syn på hva utroskap er for noe. Utroskap har med svik å gjøre. Hvis noen betror sine innerste tanker til noen andre enn partner - får følelser for vedkommende, kanskje spanderer middag eller andre ting - alt bak partners rygg da er det utroskap, selv om de ikke holder hverandre i hånda en gang. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #12 Skrevet 19. august Erfarenmann skrev (7 minutter siden): Herre gud. Det finnes faktisk folk som har et så primitivt syn på hva utroskap er for noe. Utroskap har med svik å gjøre. Hvis noen betror sine innerste tanker til noen andre enn partner - får følelser for vedkommende, kanskje spanderer middag eller andre ting - alt bak partners rygg da er det utroskap, selv om de ikke holder hverandre i hånda en gang. Hmmm, den vinklingen har jeg aldri hørt før. Hvor tar du det ifra? Anonymkode: 7c238...53a 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #13 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hmmm, den vinklingen har jeg aldri hørt før. Hvor tar du det ifra? Anonymkode: 7c238...53a Det tar hun nok fra det som kalles "common sense", noe du åpenbart mangler Anonymkode: 6263d...e97 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #14 Skrevet 19. august Erfarenmann skrev (1 time siden): Herre gud. Det finnes faktisk folk som har et så primitivt syn på hva utroskap er for noe. Utroskap har med svik å gjøre. Hvis noen betror sine innerste tanker til noen andre enn partner - får følelser for vedkommende, kanskje spanderer middag eller andre ting - alt bak partners rygg da er det utroskap, selv om de ikke holder hverandre i hånda en gang. Alt som holdes skjult fordi man ikke ønsker at partneren skal se, høre eller oppdage det, er svik. Og utroskap for meg. Selv velger jeg å droppe og flørte, ja, har møtt mange flotte menn mens jeg har vært gift, men vet utmerket godt hvor grensen går og velger aktivt å holde meg unna. Fordi jeg også forventer det samme av min mann. Og han er helt enig med meg. Vi ønsker å bli gamle sammen, ha et godt og spennende liv med hverandre. Da vanner vi ikke gresset på andre siden av gjerdet. Anonymkode: cfd82...3cc 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #15 Skrevet 19. august Det varierer jo fra forhold til forhold hva man definerer som utroskap. Hos oss vil alt av intimitet gå under dette. Alt man tenker at partneren ikke ville likt dersom han/hun visste om det. Tenk som om du blir filmet hele tiden, og filmen vil i etterkant bli vist i sin helhet til partneren din. Hva hadde vedkommende følt etter å ha sett den? Stolt? Skuffet? Sjalu? Rolig? Sint? Trist? Anonymkode: 4afdd...502 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #16 Skrevet 19. august Jeg skjønner at folk kan bli betatt, og når de ikke er helt edru så kan man gjøre ting som ikke er helt o.k. Det har jeg ingen problemer med, men når man er ved sine fulle fem så går det an å styre seg. Sånn sett så mener nok mange at det er utroskap om man bare tenker på andre, men jeg mener at så lenge man ikke gjør noe med det, så er det greit. Anonymkode: 97009...486
Gratis Skrevet 19. august #17 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så alt før kyssing er ok da? Den flørtende tonen osv? Hadde du likt det, å oppleve partneren din flørte med noen andre, helt åpenlyst på fest? Anonymkode: 75127...90b En mann uten antenner i fylla er vel intet nytt 😉
AnonymBruker Skrevet 19. august #18 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Som gift? Var i selskap i helgen. En mann kom bort til oss damene og syntes helt klart hun ved siden av meg var tiltrekkende. Han var sikkert gift på 25 året, kona var i samme lokale og vet han har barn på rundt tjue år. Du kunne se måten han så på henne på, måten han snakket og sendte henne blikk. Hvor langt kan man dra dette før det blir uanstendig? Hun er også gift forresten og ga ikke uttrykk for noe annet. Anonymkode: 75127...90b Det er ikke anstendig å oppføre seg som sultne svin. Slike menn er ofte uanstendige i utgangspunktet, også damen som stod å fniste. Anonymkode: 0e93d...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #19 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det tar hun nok fra det som kalles "common sense", noe du åpenbart mangler Anonymkode: 6263d...e97 Hvem hun? Anonymkode: 7c238...53a
MacadamiaNut Skrevet 19. august #20 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så lenge han ikke hadde tissen sin inni hun som stod ved siden av deg så er det ikke utroskap. Ergo blir det uanstendig først og fremst når det er kontakt tiss mot tiss. Anonymkode: 15572...ba6 «Biiip❌» Feil svar. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå