Gå til innhold

Slitsomt å føle seg lysten hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er det en grunn til at sexlyst øker? Hva kan man gjøre for å senke den? 

Anonymkode: e780c...47e

Er du gutt

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Menn som er "venner" men som egentlig kjenner deg fordi de har lyst på forhold eller sex. Utnytt de stakkarslige mannfolka.

Anonymkode: 7d39e...a47

Nå må du slutte. Om man tenker slik så burde man holde seg unna menn!

Anonymkode: a76c9...c88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Føler også orgasme avler orgasme. Og jo mer deilig sex jeg har, jo mer ønsker jeg! Er så utrolig kåt om dagen, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Hjelper ikke å være hjemme alene uten samboer noen dager da. 

Anonymkode: 26467...1ca

Det virker nesten sånn. Skal man bare være helt avholds da? Haha 

AnonymBruker
Skrevet
Cam03 skrev (21 timer siden):

Er enig med deg i at det å onanere opprettholder sexlysten. Ja, jeg kommer i mål, men det mangler noe så lysten gir seg ikke.

Men så tenker jeg at jeg har jo ikke lyst til å senke sexlysten heller, for det er jo tross alt en nytelse jeg vil ha med videre i livet så lenge jeg kan.

Så lenge det ikke går utover hverdagen så er det jo ikke et problem. Skjønner at det kan være irriterende å gå kåt 24/7 og ikke få gjort noe med det, men hos de fleste så roer lysten seg ned når man jobber eller gjør andre hverdagslige ting... Så da er det bare å skrubbe huset.

Enig der, at det føles ut som noe som mangler selvom jeg kommer i mål. 
Vil jo egentlig ikke bli kvitt sexlysten, bare vanskelig å vite hva man skal gjøre. 
Det stemmer mer at når jeg jobber, er sosial osv kjenner jeg ikke på det. Men så fort jeg kommer hjem og slapper av på sofaen kommer den følelsen. Men ikke når jeg gjør ting haha

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

For min del så er ikke det å være kåt noe som vedvarer.

Om jeg ikke får utløp for det der og da, så er det snakk om sekunder før det går over. Det e rikke sånn at jeg blir gående kåt over tid liksom. Så kjenner meg ikke igjen i at det er noe problem😅

Anonymkode: d8692...8e5

Heldig haha 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kvinne

Sex bare nå og da fungerer veldig dårlig for meg.

Anonymkode: b68c7...7e1

Åh okei. Glad jeg ikke er den eneste som føler på det

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er bl.a. vel dette man har en kjæreste til? Jeg har vært singel nesten hele livet, og den eneste perioden jeg ikke var seksuelt frustrert var da jeg var i forhold (har aldri hatt sex utenom). Så lenge man er sammen med noen med forholdsvis høy sexlyst bør det ikke være noe problem. For meg somm mann er det i hvert fall sånn.

Anonymkode: c7a74...02d

Ja, det er vel i grunn derfor man har kjæreste. Hvorfor var du seksuelt frustrert i forhold? 

AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (19 timer siden):

Er du gutt

Er kvinne

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er kvinne

Må jo være deilig og dele bilder og chatte 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig der, at det føles ut som noe som mangler selvom jeg kommer i mål. 
Vil jo egentlig ikke bli kvitt sexlysten, bare vanskelig å vite hva man skal gjøre. 
Det stemmer mer at når jeg jobber, er sosial osv kjenner jeg ikke på det. Men så fort jeg kommer hjem og slapper av på sofaen kommer den følelsen. Men ikke når jeg gjør ting haha

Det er når du slapper av at du har tid til å fantasere og da "våkner" jo ofte kroppen og lystene samtidig.

Det er jo selvfølgelig kjedelig hvis man er singel eller har høyere sexlyst enn partneren, men samtidig så er det jo deilig å onanere innimellom.

AnonymBruker
Skrevet

Det roer seg med alderen. 

Anonymkode: 1f582...8f1

AnonymBruker
Skrevet
Cam03 skrev (35 minutter siden):

Det er når du slapper av at du har tid til å fantasere og da "våkner" jo ofte kroppen og lystene samtidig.

Det er jo selvfølgelig kjedelig hvis man er singel eller har høyere sexlyst enn partneren, men samtidig så er det jo deilig å onanere innimellom.

Ja, du har noen gode poeng. Kanskje jeg bare skal ta det som et sunnhetstegn og bare nyte det når man kan

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det roer seg med alderen. 

Anonymkode: 1f582...8f1

Når er den alderen da? Er i tidlig 30-årene og syns det er rart at jeg plutselig skal føle meg som en tenåring haha

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når er den alderen da? Er i tidlig 30-årene og syns det er rart at jeg plutselig skal føle meg som en tenåring haha

Jeg er i 40-årene og her har det ikke roet seg enda. 🙈

AnonymBruker
Skrevet
Cam03 skrev (2 timer siden):

Finnes ikke noe mer sexy en når kvinner onanerer. Får lyst å slikke dem med en eneste gang til dem kommer 🧐 alltid sexy det!

Anonymkode: be228...aa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...