AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Er det en grunn til at sexlyst øker? Hva kan man gjøre for å senke den? Anonymkode: e780c...47e
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Onanere eller ha sex. Anonymkode: 93593...25b 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Onanere eller ha sex. Anonymkode: 93593...25b Har prøvd, men den kommer tilbake.. Anonymkode: e780c...47e
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det en grunn til at sexlyst øker? Hva kan man gjøre for å senke den? Anonymkode: e780c...47e Jobbe masse Anonymkode: 4ddf4...d2b
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jobbe masse Anonymkode: 4ddf4...d2b Funker det? Haha Anonymkode: e780c...47e
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august Helt ærlig, har ikke hatt sex på en stund, men har onanert. Men trodde det skulle være som å få utløp for lysten? Har ikke lyst å finne meg en ff eller ha tilfeldig sex Anonymkode: e780c...47e
Bamseklemmer Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august Jeg har enorm sexlyst.. jeg greier meg med fantasier og onanering, fordi jeg er flink med meg selv.. Blir det for lenge siden sist, ber jeg meg selv på kaffe hos noen jeg kjenner. Det er en av grunnene for at jeg stortrives som singel.. "Jeg får når jeg vil" og "Jeg må stille opp når andre vil"❣️ 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august Det er derfor jeg ikke greier å tollere sexting. Jeg er allerede kåt og frustrert. Jeg trenger ikke å bli minnet på det. Jeg har ingen veldig god løsning. Sex nå og da blir jeg kjempestresset av, så jeg er avholds til jeg har noen som jeg ser ofte nok og så er det strategisk onanering. Anonymkode: b68c7...7e1
Bamseklemmer Skrevet 19. august #9 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er derfor jeg ikke greier å tollere sexting. Jeg er allerede kåt og frustrert. Jeg trenger ikke å bli minnet på det. Jeg har ingen veldig god løsning. Sex nå og da blir jeg kjempestresset av, så jeg er avholds til jeg har noen som jeg ser ofte nok og så er det strategisk onanering. Anonymkode: b68c7...7e1 Jeg kan ha forståelse hvorfor noen bruker "Gloryhole".. Men du verden for et mot man må ha, for det er jo en risikosport. Da er det bedre å være avholdende og heller elske med seg selv. Onani trenger ikke å være kjedelig eller ikke deilig nok.. Jakten på nye nytelser som maksimerer nytelsen er, gir et par hestehoder bedre livsglede🫠
AnonymBruker Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Funker det? Haha Anonymkode: e780c...47e Ja. Anonymkode: 4ddf4...d2b 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er derfor jeg ikke greier å tollere sexting. Jeg er allerede kåt og frustrert. Jeg trenger ikke å bli minnet på det. Jeg har ingen veldig god løsning. Sex nå og da blir jeg kjempestresset av, så jeg er avholds til jeg har noen som jeg ser ofte nok og så er det strategisk onanering. Anonymkode: b68c7...7e1 Regner med du er mann? For meg som kvinne, tror jeg sex ville hjulpet. Et par ganger ville nok gjort at lysten ble mindre. Det har hvertfall hjulpet tidligere. Har aldri onanert noe særlig, men føler det bare opprettholder sexlysten? Vet ikke hva jeg gjør feil? Men vil helst vente til jeg finner en jeg er i forhold med Anonymkode: e780c...47e 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #12 Skrevet 19. august Føler også orgasme avler orgasme. Og jo mer deilig sex jeg har, jo mer ønsker jeg! Er så utrolig kåt om dagen, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Hjelper ikke å være hjemme alene uten samboer noen dager da. Anonymkode: 26467...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #13 Skrevet 19. august Om du er mann så er det bare en del av livet. Om du er kvinne, bruk friendzone til daglig utløp. Anonymkode: 7d39e...a47
AnonymBruker Skrevet 19. august #14 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Om du er mann så er det bare en del av livet. Om du er kvinne, bruk friendzone til daglig utløp. Anonymkode: 7d39e...a47 Friendzone? Anonymkode: a76c9...c88
Cam03 Skrevet 19. august #15 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Regner med du er mann? For meg som kvinne, tror jeg sex ville hjulpet. Et par ganger ville nok gjort at lysten ble mindre. Det har hvertfall hjulpet tidligere. Har aldri onanert noe særlig, men føler det bare opprettholder sexlysten? Anonymkode: e780c...47e Er enig med deg i at det å onanere opprettholder sexlysten. Ja, jeg kommer i mål, men det mangler noe så lysten gir seg ikke. Men så tenker jeg at jeg har jo ikke lyst til å senke sexlysten heller, for det er jo tross alt en nytelse jeg vil ha med videre i livet så lenge jeg kan. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva kan man gjøre for å senke den? Anonymkode: e780c...47e Så lenge det ikke går utover hverdagen så er det jo ikke et problem. Skjønner at det kan være irriterende å gå kåt 24/7 og ikke få gjort noe med det, men hos de fleste så roer lysten seg ned når man jobber eller gjør andre hverdagslige ting... Så da er det bare å skrubbe huset.
AnonymBruker Skrevet 19. august #16 Skrevet 19. august For min del så er ikke det å være kåt noe som vedvarer. Om jeg ikke får utløp for det der og da, så er det snakk om sekunder før det går over. Det e rikke sånn at jeg blir gående kåt over tid liksom. Så kjenner meg ikke igjen i at det er noe problem😅 Anonymkode: d8692...8e5
AnonymBruker Skrevet 19. august #17 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Regner med du er mann? For meg som kvinne, tror jeg sex ville hjulpet. Et par ganger ville nok gjort at lysten ble mindre. Det har hvertfall hjulpet tidligere. Har aldri onanert noe særlig, men føler det bare opprettholder sexlysten? Vet ikke hva jeg gjør feil? Men vil helst vente til jeg finner en jeg er i forhold med Anonymkode: e780c...47e Kvinne Sex bare nå og da fungerer veldig dårlig for meg. Anonymkode: b68c7...7e1
AnonymBruker Skrevet 19. august #18 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det en grunn til at sexlyst øker? Hva kan man gjøre for å senke den? Anonymkode: e780c...47e Sove dårlig, legge på seg, spise usunt Anonymkode: b2f72...7ca 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #19 Skrevet 19. august Det er bl.a. vel dette man har en kjæreste til? Jeg har vært singel nesten hele livet, og den eneste perioden jeg ikke var seksuelt frustrert var da jeg var i forhold (har aldri hatt sex utenom). Så lenge man er sammen med noen med forholdsvis høy sexlyst bør det ikke være noe problem. For meg somm mann er det i hvert fall sånn. Anonymkode: c7a74...02d 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #20 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Friendzone? Anonymkode: a76c9...c88 Menn som er "venner" men som egentlig kjenner deg fordi de har lyst på forhold eller sex. Utnytt de stakkarslige mannfolka. Anonymkode: 7d39e...a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå