AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Mannen min og jeg er forlovere for et par som snart skal gifte seg. Vi har ikke kjent hverandre lenge, og vi kjenner ingen av de andre gjestene som skal i bryllupet. De har vært i tvil om de ønsker utdrikningslag, men har omsider kommet frem til at de begge ønsker det. Bryllupet er lite - de skal ha cirka 35 gjester. Både fra henholdsvis brudens og brudgommens side er maks 2-3 personer som er aktuelle å invitere til utdrikningslaget, så det blir i så fall maks fem personer i hvert «lag». Mannen min og jeg begynte å fundere på om vi eventuelt skal arrangere et felles-utdrikningslag for de begge hvor vi legger opp til morsomme aktiviteter sammen og muligens i litt mindre, inndelte grupper. Hva tenker dere om den ideen? Er det tafatt, kjedelig eller merkelig? Det skal sies at vi ofte henger sammen med brud og brudgom som par, og at jeg går godt overens med brudgommen og mannen min går godt overens med bruden. Anonymkode: 32171...38f
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Det har ingenting å si hva vi på KG mener om dette. Det eneste som betyr noe er hva brudeparet tenker, så hør med dem. Anonymkode: e56b1...0fc 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august Spør brudeparet om de ønsker det. Helt ok dersom det er det de vil. Anonymkode: b63ce...8f0 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Det hadde vært greit for meg, men du bør spørre den/de du/dere er forlover/e for hva de kunne tenke seg og hvem de vil invitere. Vi hadde tenkt noe av det samme, men hadde en venninnelunsj først med litt "jenteaktiviteter", dulling, moro og kos, og så samlet vi oss med guttegjengen på kvelden til felles middag og fest. Anonymkode: ee3b7...0bd
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Du må høre hva de ønsker. Noe som hadde vært hyggelig når man er få, er jo å kjøre ulike opplegg på dagen. Og noe skikkelig - ikke leker og drikking. Med så få har man mange muligheter, og kan legge litt mer i det. For eksempel SPA. Og så møtes for fest på kvelden. Anonymkode: fb22e...4c4
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Skrevet 19. august Prat med de andre som blir invitert. Tror de at begge ville likt å ha det felles? Siden de uansett har vært usikre på utdrikningslag, så går jeg utifra at de er litt fleksibel på opplegg? Dere kan feks ha felles middag og evt fest/byen sammen? Aktiviteter kan deles opp, kanskje ulike ting de kan like? Eller hvis det er noe felles kan dere ha brudens og brudgommens lag. Anonymkode: 0cfdc...914
AnonymBruker Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august Start hver for seg, end opp sammen? Anonymkode: 7a44f...1e8 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august Dropp hele utdrikkingslaget. Bare tull hele opplegget. Jeg og min eks avslo utdrikkingslag, hva er poenget med det annet enn å sløse penger for en fest? Har vært i utdrikningslag selv og det er jo bare tull med utkledning, tullete «oppdrag» for bruden og dyrt. Bruke heller pengene til en finere gave til paret. Anonymkode: 73bf5...1c3
Daria Skrevet 19. august #9 Skrevet 19. august Hva er forskjellen på et felles utdrikningslag og en hvilken som helst vanlig fest? Jeg ser ikke helt poenget - og ville antagelig meldt avbud hvis jeg ble invitert. Den gangen utdrikningslagene ble slått sammen utpå kvelden, gikk vår hyggelige jentekveld til å bli en klein affære hvor bruden var brisen og sentimental og ville bare klenge på kjæresten og vi måtte forholde oss til en gjeng fulle menn (alkoholforbruket hadde åpenbart være adskillig høyere hos dem enn hos oss) de fleste av oss aldri hadde truffet før.
AnonymBruker Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dropp hele utdrikkingslaget. Bare tull hele opplegget. Jeg og min eks avslo utdrikkingslag, hva er poenget med det annet enn å sløse penger for en fest? Har vært i utdrikningslag selv og det er jo bare tull med utkledning, tullete «oppdrag» for bruden og dyrt. Bruke heller pengene til en finere gave til paret. Anonymkode: 73bf5...1c3 Vi hadde heller ikke dette, men de som synes dette er hyggelig kan da kose seg med det? Det kan lages på ulike måter og verken utkledning eller utdriting er obligatorisk. Anonymkode: 11922...567
AnonymBruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august Hadde sett på det som en hyggelig kveld. En over her nevner at det da ville blitt som en hvilken som helst fest, men jeg hadde syns det var veldig hyggelig. Sendt de på SPA, gitt de noen oppgaver de må løse sammen, eller konkurrere mot hverandre etc og hatt en nydelig dag sammen hele gjengen. Anonymkode: f0598...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå