AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Mannen var utro for mange år siden. Veldig tøft og jævlig, men kom oss gjennom det og har siden giftet oss og har flere barn. Får nå vite at hun skal jobbe i samme bedrift som mannen. Er overrasket over hvor satt ut jeg ble av den beskjeden, skikkelig lei meg, sint, fortvilet osv. Ikke bekymret for utroskap og de vil ikke jobbe tett sammen. Er jeg teit som ikke bare kan drite i det? Han sier han kan snakke med sin mellomleder slik at de unngår samarbeid… Anonymkode: 5fb1e...3f8
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Hvorfor drite i det? Forresten, man trenger ikke å jobbe tett sammen for å være utro… Anonymkode: be153...37d 7
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor drite i det? Forresten, man trenger ikke å jobbe tett sammen for å være utro… Anonymkode: be153...37d Skjønner det, er ikke redd for det, men jeg synes tanken er ubehagelig at de skal ha en jobbrelasjon Anonymkode: 5fb1e...3f8
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skjønner det, er ikke redd for det, men jeg synes tanken er ubehagelig at de skal ha en jobbrelasjon Anonymkode: 5fb1e...3f8 TS, først utroskap, nå dette…altså at du må leve i uvitenhet og usikkerhet. Hvorfor? Du fortjener bedre enn det. Anonymkode: be153...37d 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august 15 år siden de hadde et forhold…uff hi Anonymkode: 5fb1e...3f8
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mannen var utro for mange år siden. Veldig tøft og jævlig, men kom oss gjennom det og har siden giftet oss og har flere barn. Får nå vite at hun skal jobbe i samme bedrift som mannen. Er overrasket over hvor satt ut jeg ble av den beskjeden, skikkelig lei meg, sint, fortvilet osv. Ikke bekymret for utroskap og de vil ikke jobbe tett sammen. Er jeg teit som ikke bare kan drite i det? Han sier han kan snakke med sin mellomleder slik at de unngår samarbeid… Anonymkode: 5fb1e...3f8 skulle tro dere bor i en liten bygd. Da krysser man jo ofte hverandre selv om man ikke vil. Anonymkode: 7eb56...b6c
Rødvinsfilosofen Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august Forstår deg godt. Det ripper opp gamle sår. Samtidig så har det gått 15 år. Din man er trolig «en annen i dag», det samme gjelder helt sikkert henne òg. Hun har kanskje giftet seg og fått egne barn. Hun vil helt sikkert ikke ha noen interesse i at det skal begynne å versere en hel masse rykter om henne og mannen din. Tipper hun er best tjent med å holde tett.
AnonymBruker Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august Hvorfor tilga du? Var det et engangstilfelle eller hadde de et forhold? Vet ikke hva jeg hadde gjort, kanskje tvunget mannen til å skifte jobb… Hadde antageligvis aldri klart å tilgi første gangen. Anonymkode: 6e830...576 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2025 den 22.57): Mannen var utro for mange år siden. Veldig tøft og jævlig, men kom oss gjennom det og har siden giftet oss og har flere barn. Får nå vite at hun skal jobbe i samme bedrift som mannen. Er overrasket over hvor satt ut jeg ble av den beskjeden, skikkelig lei meg, sint, fortvilet osv. Ikke bekymret for utroskap og de vil ikke jobbe tett sammen. Er jeg teit som ikke bare kan drite i det? Han sier han kan snakke med sin mellomleder slik at de unngår samarbeid… Anonymkode: 5fb1e...3f8 Oi.. Der hadde jeg håpt mannen satt ned foten eller tok en samtale med sjefen om den personen kom nærme.. Anonymkode: 92577...2f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå