knooters Skrevet 10. november #41 Skrevet 10. november Litt er fint, feminint og sunt. Blir vel som med menn - som har tatt det vel langt når de må ha spesialklær eller går sidelengs gjennom dører. Forøvrig tenker jeg sånn, om jeg skulle sett det fra en kvinnes perspektiv og man var "på dater'n": ville man ønsket seg en mann som så på dette som et problem til å begynne med? Sannsynligvis ikke, fordi det signaliserer jo ikke en spesielt sterk tiltro til egen maskulinitet hvis man føler den er truet av noen som helst kvinnelig kropp.
AnonymBruker Skrevet 10. november #42 Skrevet 10. november knooters skrev (4 timer siden): Litt er fint, feminint og sunt. Blir vel som med menn - som har tatt det vel langt når de må ha spesialklær eller går sidelengs gjennom dører. Forøvrig tenker jeg sånn, om jeg skulle sett det fra en kvinnes perspektiv og man var "på dater'n": ville man ønsket seg en mann som så på dette som et problem til å begynne med? Sannsynligvis ikke, fordi det signaliserer jo ikke en spesielt sterk tiltro til egen maskulinitet hvis man føler den er truet av noen som helst kvinnelig kropp. Man kan sikkert si mangt og meget om store armmuskler. Men "feminint" kan vi i hvert fall utelukke at det er. Anonymkode: f672b...8d4
knooters Skrevet tirsdag kl. 18:36 #43 Skrevet tirsdag kl. 18:36 AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 6.42): Man kan sikkert si mangt og meget om store armmuskler. Men "feminint" kan vi i hvert fall utelukke at det er. Anonymkode: f672b...8d4 Men så har jo ikke kvinner for vane å få sånne "skippern-muskler" heller. Det er vel heller ikke maskulint når man blir helt malproporsjonert, just saying.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå