AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:09 #21 Skrevet tirsdag kl 11:09 Hva synes dere menn om damer som har en sånn liten klump bak på leggen da? en såkalt muskel. og hvis de står på tær så blir det to sprettballer. Anonymkode: c2025...0aa
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:19 #22 Skrevet tirsdag kl 11:19 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva synes dere menn om damer som har en sånn liten klump bak på leggen da? en såkalt muskel. og hvis de står på tær så blir det to sprettballer. Anonymkode: c2025...0aa Forskjell på rompe og body builder armer. Men uansett noen menn som liker trente feite normale damer. Trenger ikke klikke. Anonymkode: 920bf...ebc
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:47 #23 Skrevet tirsdag kl 12:47 Det kommer helt an på hva du mener med store muskler. Litt markerte muskler er da greit, fint at folk trener, men ser hun ut som hun konkurrerer i styrkeløft etc, så blir det for maskulint for meg Anonymkode: 7f63b...32c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:51 #24 Skrevet tirsdag kl 12:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva synes dere menn om damer som har en sånn liten klump bak på leggen da? en såkalt muskel. og hvis de står på tær så blir det to sprettballer. Anonymkode: c2025...0aa Finnes det damer som har det? Har bare sett det på eldre mannlige fotball spillere/trenere/dommere som aldri har strekt ut i hele sitt liv. Anonymkode: e8964...e7b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:01 #25 Skrevet tirsdag kl 13:01 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Finnes det damer som har det? Har bare sett det på eldre mannlige fotball spillere/trenere/dommere som aldri har strekt ut i hele sitt liv. Anonymkode: e8964...e7b Hahaha, ja, har sett det på damer, ja. Synes du det er pent? Anonymkode: c2025...0aa
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:24 #26 Skrevet tirsdag kl 13:24 Er dame men vil si det motsatt har betydning . Menn uten synlige armmuskler er uaktuelt. Har mannen tynnere armer enn meg, smal overkropp ol det går ikke. Men jeg skjønner heller ikke at enkelte kun jogger eller sykler og aldri løfter en manual noengang. Hvis det ser ut som jeg tar han i håndbak så nei takk. Anonymkode: aa887...28c
Katten.2.0 Skrevet tirsdag kl 13:55 #27 Skrevet tirsdag kl 13:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva synes dere menn om damer som har en sånn liten klump bak på leggen da? en såkalt muskel. og hvis de står på tær så blir det to sprettballer. Anonymkode: c2025...0aa Det er sjeldent jeg har latt leggen til en kvinne bestemme om jeg finner hele kvinnen attraktiv. Selv om en del av mine partnere har hatt ufattelig vakre legger - så er det ikke dét som er utslagsgivende.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:27 #28 Skrevet tirsdag kl 19:27 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Alt som minnner om maskulinitet er turn-off for meg. Muskler er en del av det. Anonymkode: 50a0a...d8c Oi, det er et spesielt menneske du skal være sammen med om det ikke skal ha muskler. Faktisk tror jeg ikke at det finnes.. Anonymkode: 8ded5...73c 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:31 #29 Skrevet tirsdag kl 20:31 Orker ikke bli knust i handbak. Så løper vekk fortere enn fortest. Anonymkode: 3f549...b3f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:35 #30 Skrevet tirsdag kl 20:35 Tar ærlig talt heller ei som er litt bollete enn en som lever på treningsstudio, men noen dealbreaker er det ikke. Verre om hun konstant snakker om trening. Anonymkode: ecb07...41f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:38 #31 Skrevet onsdag kl 07:38 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Oi, det er et spesielt menneske du skal være sammen med om det ikke skal ha muskler. Faktisk tror jeg ikke at det finnes.. Anonymkode: 8ded5...73c Kjempemorsomt. I kontekst av trådens tittel burde du ha skjønt at det gjelder "store armmuskler". Anonymkode: 50a0a...d8c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:41 #32 Skrevet onsdag kl 07:41 Jeg tror det er en vesensforskjell mellom hva damer tenker er store armer, og hva en mann gjør. Anonymkode: 8d283...642
Majer Skrevet onsdag kl 07:49 #33 Skrevet onsdag kl 07:49 (endret) Det ble gjort en undersøkelse hos ultraløpere, og den faktoren som var mest assosiert med dårlig resultat var stor biceps. Det hadde langt mer å si enn størrelsen på magen, og selv størrelsen på anklene. Mennesker er skapt for å løpe. Så dersom man fjerner denne egenskapen så reduserer man jo også seg selv. Blir litt som å ta fra en fugl vingene sine. Men dersom det er triceps osv som er store så er det jo greit. Jeg matcher ofte med kvinner med langt større armer enn meg selv. Skal sies at jeg allikevel er sterkere da. Volum er jo litt som sminke. Mest for utseendet Endret onsdag kl 07:50 av Majer Rettelse 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:54 #34 Skrevet onsdag kl 07:54 Majer skrev (2 minutter siden): Det ble gjort en undersøkelse hos ultraløpere, og den faktoren som var mest assosiert med dårlig resultat var stor biceps. Det hadde langt mer å si enn størrelsen på magen, og selv størrelsen på anklene. Mennesker er skapt for å løpe. Så dersom man fjerner denne egenskapen så reduserer man jo også seg selv. Blir litt som å ta fra en fugl vingene sine. Men dersom det er triceps osv som er store så er det jo greit. Jeg matcher ofte med kvinner med langt større armer enn meg selv Da må man nesten definere «løping». De fleste vet at skal du løpe raskt, så må armene dine gå like raskt som føttene. For sprint så kreves det «sterke» armer. Størrelsen vil jo da variere. Anonymkode: 8d283...642
-jk- Skrevet onsdag kl 07:55 #35 Skrevet onsdag kl 07:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da må man nesten definere «løping». De fleste vet at skal du løpe raskt, så må armene dine gå like raskt som føttene. For sprint så kreves det «sterke» armer. Størrelsen vil jo da variere. Anonymkode: 8d283...642 Nå nevner han jo spesifikt ultraløp, som er det stikk motsatte av sprint på alle måter. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:57 #36 Skrevet onsdag kl 07:57 -jk- skrev (Akkurat nå): Nå nevner han jo spesifikt ultraløp, som er det stikk motsatte av sprint på alle måter. Majer skrev (6 minutter siden): Mennesker er skapt for å løpe. Så dersom man fjerner denne egenskapen så reduserer man jo også seg selv. Blir litt som å ta fra en fugl vingene sine. Dett var vel løping generelt. 😉 Det er mange former. Anonymkode: 8d283...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå