Gå til innhold

Turnoff hvis det viser seg at dama du dater har store armmuskler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det helt greit?

Anonymkode: 71e45...3ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri turnoff med en sterk og sunn kropp. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Selvfølgelig er det greit💪

Men har du ikke oppdaget det før liksom? 

Vi har alle ulike preferanser. Du kjenner best hva du selv tenner på eller ei, håper jeg😉

Endret av Fighter83
Skrevet

Liker ikke definerte muskler på damer, uavhengig av størrelsen og uavhengig av hvor på kroppen. 

Anonymkode: 048f8...97f

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, jeg liker det 

Anonymkode: 1c969...356

Skrevet

Jeg har aldri noen gang i mitt liv tenkt over størrelsen på armmusklene til noen dame jeg har datet. Klart det sikkert underbevisst har inngått i helhetsinntrykket mitt av hvordan hun ser ut, men det er virkelig ikke sånn at jeg kunne tenkt «æsj, så muskuløse armer». 

Anonymkode: 0e886...1b0

• Liker 2
Skrevet

Så lenge hu har mindre armer enn meg så er det greit😅

Anonymkode: aff80...60a

• Liker 1
Skrevet

Trent og muskuløs er helt innafor. Kroppsbygger som ser ut til å ta «kosttilskudd», nei takk. 

Anonymkode: f6adc...e54

• Liker 4
Skrevet

Nå lurer jeg fryktelig på hvorfor du lurer på hva fremmede mennesker på internett synes? Er du så usikker at du bryr deg om hva de mener? 

Anonymkode: 8ded5...73c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Trent og muskuløs er helt innafor. Kroppsbygger som ser ut til å ta «kosttilskudd», nei takk. 

Anonymkode: f6adc...e54

Enig. Alt som ser sunt og friskt ut er ok. Overdimensjonerte bodybuildermuskler er ikke pent på verken damer eller menn. 

• Liker 2
Skrevet

Tråd nr 100000000 på ting som angår personlige preferanser. Hvorfor er slike ting så interessant å lufte? 

Anonymkode: 8d283...642

Skrevet

Muskler er greit. Men de kommer ikke av seg selv, og fordi jeg aldri har trent, fordi jeg hater trening noe så intenst, ville det kunne bli utfordrende å være sammen med ei dame som bruker veldig mye tid på trening. Vi ville nok ikke vært kompatible, rett og slett. Og kompatibilitet og kjemi er viktig for meg. Jeg har ikke sex med folk bare fordi de har en fin kropp. Sexen må være en del av et forpliktende og langsiktig forhold, og da må mange flere ting klaffe enn bare en fin kropp.

Anonymkode: 21592...4fc

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Turnoff for meg.  Tåler mye av rynker og fett, men alle tegn til muskler maskulinitet og grovhet går bort.

Anonymkode: 35b29...0b1

• Liker 1
Skrevet

Litt muskler er greit, men femininiteten er viktigere.

Skrevet

Hvis det skjer noe så kan hun bære mannen. Eller hun kan bære ham hvis de gifter seg. 

Anonymkode: c2025...0aa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bygge muskler er en av hobbyene mine, og en livsstil.

Hva menn mener, er revnende likegyldig.

Anonymkode: c86c0...9f4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har aldri noen gang i mitt liv tenkt over størrelsen på armmusklene til noen dame jeg har datet. Klart det sikkert underbevisst har inngått i helhetsinntrykket mitt av hvordan hun ser ut, men det er virkelig ikke sånn at jeg kunne tenkt «æsj, så muskuløse armer». 

Anonymkode: 0e886...1b0

Kan det være fordi du aldri har datet damer med store muskler? 

Skrevet

Markerte muskler på damer generelt syns jeg er lite feminint og turnoff. Untatt magemuskler, en sixpack gjør meg ingen ting (men mangel på det er heller ikke noe negativt).

Anonymkode: e8964...e7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bygge muskler er en av hobbyene mine, og en livsstil.

Hva menn mener, er revnende likegyldig.

Anonymkode: c86c0...9f4

Samme her.

Møtte min nåværende mann da jeg var på mitt mest trente og han elsker damer med muskler. Han visste ikke hvordan jeg så ut "uten klær", men det var helt tydelig at det var en innertier ;)

Anonymkode: b8798...f0a

• Nyttig 1
Skrevet

Alt som minnner om maskulinitet er turn-off for meg. Muskler er en del av det.

Anonymkode: 50a0a...d8c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...