AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Hva skulle du ønske at du hadde gjort i forkant? Hvilke råd vil du gi andre som må igjennom det samme? Hvor lang tid tok prosessen? På forhånd takk for alle bidrag! ♥️ Anonymkode: f1344...f6e 1
CAPS LOCK Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Jeg ville ha skaffet meg en advokat. Det bør du uansett ha selv om det blir åpnet offentlig skifte, for jeg regner med at du og eksen din er uenige side du vil ha offentlig skifte. Begge bør ha advokat i en slik situasjon, og da trenger man ikke en tredje advokat oppnevnt av tingretten som bostyrer. En bostyrer kan ikke avgjøre det du og eksen din er uenige om. Det er det bare tingretten som kan gjøre, og du kan saksøke eksen din uten offentlig skifte
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Det er bare ting, get over yourself og bli enige! Jeg for min del hadde ikke orka å krangle om penger,det viktige er å få seg et nytt liv. Anonymkode: 9a1f3...5c9
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er bare ting, get over yourself og bli enige! Jeg for min del hadde ikke orka å krangle om penger,det viktige er å få seg et nytt liv. Anonymkode: 9a1f3...5c9 Tipper at det ikle er snakk om femsifret beløp i ts tilfelle, og heller ikke verdier som står på en bankkonto. Anonymkode: a950d...2a0
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Fullfør skiftet. Min eks fakter en konkurs. Så rett etter jeg godtok et tilbud på småpenger avslørte han at det var taktikk. Anonymkode: 4d56f...ffb
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:24 #6 Skrevet fredag kl 15:24 Forsøker på nytt 🙂 Anonymkode: f1344...f6e
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:28 #7 Skrevet fredag kl 18:28 Søsteren min hadde det. Hun fikk hjelp av banken til å finne kontoutskrifter lenger tilbake enn de få årene som ligger i nettbanken, men det tok lang tid før banken faktisk gikk med på å gå bakover i tid. Anonymkode: e8968...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå