AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Jeg tenker å lage et laptop-bord av papp, som skal limes sammen. På videoen bruker de limpistol, men jeg vil ikke investere i det, så trenger bare en lim som er sterk nok til å holde sammen et slikt lite papp-møbel. Tips? Anonymkode: 5da45...8a6
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Er det denne jeg må ha? https://www.biltema.no/bygg/lim/epoxylim/hurtigepoksy-2-x-21-g-2000050118 Anonymkode: 5da45...8a6
AnonymBruker Skrevet 22. august #4 Skrevet 22. august Det eneste jeg vet er at en limpistol er en veldig billig investering, så ville nok ha gått for det. Forøvrig kan det godt hende at den du linker til fra Biltema kan fungere også.👍 Anonymkode: a2af8...74e
AnonymBruker Skrevet 22. august #5 Skrevet 22. august Epoksylim vil sikkert funke det altså, men det er både veldig giftig, tungvindt å jobbe med og knøttsmå tuber, så du vil trenge mange. Det blir nok mange ganger dyrere enn en limpistol+en pakke patroner (kommer på ca. 110 kr på Biltema). Ellers ville jeg nok gått for en type universal-kontaktlim, denne bruker jeg mye og synes den er desidert best: https://www.clasohlson.com/no/Karlsons-lim/p/24-2973 Har prøvd Biltema sin versjon og den er både vanskeligere å jobbe med (tørker ujevnt og blir så stretchy at det er som å jobbe med mozzarella) og resultatet blir ikke like bra. Den jeg linker til ovenfor er veldig tilgivende å jobbe med og er generelt bare et veldig greit produkt. Men en limpistol koster under hundrelappen, er MYE lettere å jobbe med og vil vare deg livet ut. Nå vet jeg ikke hvordan økonomien din er, men jeg ville ha kostet på meg en limpistol altså, den vil du sannsynligvis få glede av senere i livet når du skal reparere ting også Anonymkode: b09a0...e43
AnonymBruker Skrevet 22. august #6 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Epoksylim vil sikkert funke det altså, men det er både veldig giftig, tungvindt å jobbe med og knøttsmå tuber, så du vil trenge mange. Det blir nok mange ganger dyrere enn en limpistol+en pakke patroner (kommer på ca. 110 kr på Biltema). Ellers ville jeg nok gått for en type universal-kontaktlim, denne bruker jeg mye og synes den er desidert best: https://www.clasohlson.com/no/Karlsons-lim/p/24-2973 Har prøvd Biltema sin versjon og den er både vanskeligere å jobbe med (tørker ujevnt og blir så stretchy at det er som å jobbe med mozzarella) og resultatet blir ikke like bra. Den jeg linker til ovenfor er veldig tilgivende å jobbe med og er generelt bare et veldig greit produkt. Men en limpistol koster under hundrelappen, er MYE lettere å jobbe med og vil vare deg livet ut. Nå vet jeg ikke hvordan økonomien din er, men jeg ville ha kostet på meg en limpistol altså, den vil du sannsynligvis få glede av senere i livet når du skal reparere ting også Anonymkode: b09a0...e43 Supert svar, takk! Anonymkode: 5da45...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 22. august #7 Skrevet 22. august Hva koster en limpistol da? Noen 100? Anonymkode: c3060...d2d
AnonymBruker Skrevet 22. august #8 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Supert svar, takk! Anonymkode: 5da45...8a6 Hehe bare hyggelig, gøy når nisjekunnskap kan brukes til noe ☺️ Anonymkode: b09a0...e43 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå