AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Jeg bruker det av og til. Hver gang man skyller ned så blir vannet blått og det kommer en del skum nedi toalettskålen. Men problemt er at hvis man har vært på do og gjort nr 2, da ser man ikke bremsesporene pga skummen. Det tar noen minutter til skummen er borte og bremsesporene blir synlie. Det har skjedd et par ganger at jeg har vært på do og ikke brukt toalettbørste og så kommer jeg tilbake etter et par timer da blir bremsesporene synlig fordi skummen nå er borte. Hvordan løser dere dette? Bruker den blåe fra europris Anonymkode: 56970...e8a
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Hvis du tror det har blitt bremsespor, så er det jo bare å bruke dobørsten. Tåler å bli brukt ofte den.😊 Anonymkode: 34ab2...5c4 5
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august Bruker ikke. Ser ikke behovet. Anonymkode: 7dad1...90a 6
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Bruker ikke sånt. Har ikke samvittighet til å skylle produkter ut i naturen som har advarsel om "Fare for liv i havet" på. Jeg vasker doet jevnlig og går alltid over med dobørsten om doskåla blir dekorert. Anonymkode: 554d4...596 5 3
Trolltunge Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august Min mann kjøper det innimellom. Tror han tenker det gjør rengjøring lettere. Nå har vi en gul, og DEN setter farge nedi toalettet, så måten den rengjør toalettet på er at jeg må vaske det oftere. Altså fungerer det jo på sett og vis. 😂 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august Bruk heller slik du setter på innsiden av doveggen, slipper du også det uhygieniske med å ha den plastringen hengende på doen. Duck fresh discs heter de vel. Anonymkode: a80c5...adb 3
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bruk heller slik du setter på innsiden av doveggen, slipper du også det uhygieniske med å ha den plastringen hengende på doen. Duck fresh discs heter de vel. Anonymkode: a80c5...adb Må jo spørre hvorfor dette er uhygienisk? Skal du ta i det eller spise det? Anonymkode: 7dc2e...40c 3
AnonymBruker Skrevet 19. august #9 Skrevet 19. august Bruker den som heter Klorin WC eller noe sånt. Setter ikke farge, skummer ikke, og dreper bakterier så det ikke så fort blir belegg i skåla. Anonymkode: 14d7e...7ba
AnonymBruker Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Må jo spørre hvorfor dette er uhygienisk? Skal du ta i det eller spise det? Anonymkode: 7dc2e...40c Man må jo være borti den når man rengjør toalettet. Det er ikke en magisk dings som holder seg ren på egenhånd fra den monteres til den er tom. Anonymkode: 7f5a7...f6b 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august Tips som jeg har lært fra mine vegandager med enorm mengde bæsj: legg litt papir i doen før du bæsjer. Anonymkode: 6aac3...dc1 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #12 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man må jo være borti den når man rengjør toalettet. Det er ikke en magisk dings som holder seg ren på egenhånd fra den monteres til den er tom. Anonymkode: 7f5a7...f6b Det er ikke uhygienisk i å være borti en toalettrenseblokkbeholder. Derimot ser jeg poenget med at en slik geleklump ikke etterlater seg plastavfall som må kastes. Anonymkode: 337d6...cf0 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #13 Skrevet 19. august Haha nei. Det ble en jævlig dyr rørleggerregning da toåringen fikk tak i den, kasta den i do og trakk ned. 😅 Fysisk rens med dokost må til uansett. Anonymkode: 8e9a1...740 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #14 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke uhygienisk i å være borti en toalettrenseblokkbeholder. Derimot ser jeg poenget med at en slik geleklump ikke etterlater seg plastavfall som må kastes. Anonymkode: 337d6...cf0 Den geleklumpen er jo også pakket inn på et vis i plast. Anonymkode: 34ab2...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #15 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg bruker det av og til. Hver gang man skyller ned så blir vannet blått og det kommer en del skum nedi toalettskålen. Men problemt er at hvis man har vært på do og gjort nr 2, da ser man ikke bremsesporene pga skummen. Det tar noen minutter til skummen er borte og bremsesporene blir synlie. Det har skjedd et par ganger at jeg har vært på do og ikke brukt toalettbørste og så kommer jeg tilbake etter et par timer da blir bremsesporene synlig fordi skummen nå er borte. Hvordan løser dere dette? Bruker den blåe fra europris Anonymkode: 56970...e8a Gjør det etter du har bæsjet. Anonymkode: af050...298
AnonymBruker Skrevet 19. august #16 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha nei. Det ble en jævlig dyr rørleggerregning da toåringen fikk tak i den, kasta den i do og trakk ned. 😅 Fysisk rens med dokost må til uansett. Anonymkode: 8e9a1...740 Haha, vi også har betalt nøyaktig den samme rørleggerregning🤣 Dyrt ja... Anonymkode: 5668b...c70
AnonymBruker Skrevet 19. august #17 Skrevet 19. august Nei, det stinker opp hele huset jo, bruker aldri parfymerte produkter. Har man angst for lukt, så finnes et luktfritt alternativ: https://www.kontorgiganten.no/luktfjerner-x-it-200-ml-p-17?from=gpla&gad_source=1&gad_campaignid=18818364231 Anonymkode: 4dc56...926
AnonymBruker Skrevet 19. august #18 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man må jo være borti den når man rengjør toalettet. Det er ikke en magisk dings som holder seg ren på egenhånd fra den monteres til den er tom. Anonymkode: 7f5a7...f6b Og så? Ser ikke akkurat problemet. Anonymkode: 7dc2e...40c 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #19 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den geleklumpen er jo også pakket inn på et vis i plast. Anonymkode: 34ab2...5c4 Godt poeng, men det er mange ladninger med gele i et slikt rør. Så det er kanskje litt bedre likevel... ? Anonymkode: 337d6...cf0
AnonymBruker Skrevet 19. august #20 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og så? Ser ikke akkurat problemet. Anonymkode: 7dc2e...40c Hvem har sagt det er et problem? Det har blitt nevnt at det finnes mer og mindre hygieniske løsninger. Ingen har sagt at det ene er dramatisk mye bedre eller verre akkurat, tror neppe folk flest mister nattesøvnen over toalettdingser slik ut over de som må ha rørlegger. Anonymkode: 7f5a7...f6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå